نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال – آلومینیوم، جدالی با تماشاگر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ورزش کشورمان، دیدار امروز استقلال و آلومینیوم هم با تماشاگر برگزار شد!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ به خاطر شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، الان بالغ بر ۱۰ ماه است که رقابت‌های فوتبال در کشورمان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود ولی ظاهراً این قانون گاهی اوقات برای برخی افراد رعایت نشده و عده‌ای اجازه دارند بدون اینکه سمتی در برگزاری مسابقات داشته باشند، دیدارهای مهم لیگ برتر را داخل ورزشگاه‌ها از نزدیک تماشا کنند.

استقلال و آلومینیوم امروز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که چیزی حدود ۳۰ نفر در قسمت‌های مختلف سکوهای ورزشگاه آزادی بدون اینکه سمت خاصی داشته باشند، خیلی راحت تحت عنوان تماشاگر به نظاره این مسابقه نشسته بودند! اتفاقی که البته صرفاً مختص به تهران نبوده و در برخی از شهرستان‌ها نیز در هفته‌های گذشته شاهد وقوع آن بوده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    فعلا که فدراسیون باید به هر سازی که کیسه کشا میزنند برقصه!چرا ؟چون از ادم وعالم طلبکارن!امسال هم که علنا میخان با همکاری اپارتمان داوری و برنامه ریز لیگ و کلیه ی دست اندرکاران یه جام به کیسه لطف کنند تا نمایندگان مجلس از دست این موجودات که هر روز پشت در مجلس پلاسند یه کمی خلاص بشن!فدراسیون باید این لیگ فرمایشی رو تعطیل کنه ویه جام پلاستیکی بده به این کیسه تنا تا بیشتر ازاین ابروی فوتبال و ورزش نرفته.خخخ خخخ
  • شمسعلی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    سه هیچ کنن دربی رو بخاطر این دو تا بچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تیم حکومتیه بعید نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی