نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بیژن طاهری: پرسپولیس بعد از فینال آسیا ضربه روحی بدی خورد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی تیمی صدرنشین جدول است و بازی آخرش را هم با برد به اتمام رسانده آن تیم می‌تواند برنده دربی باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بیژن طاهری در خصوص ارزیابی‌اش از دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: استقلال از بازی‌های قبل خیلی بهتر بود و همانطور که انتظار می‌رفت به شرایط خوب رسید. بعد از اینکه می‌گفتند استقلال خوب بازی نمی‌کند شمه‌هایی از بازی‌ خوب را در این تیم در مسابقه قبلی شاهد بودیم.

وی افزود: این تیم هم برد، هم مهاجمانش گل زدند و از همه مهم‌تر شیخ دیاباته به میادین برگشت و یک اقدام خوب کادر فنی بازی دادن دیاباته که او به شرایط مسابقه عادت کند تا برای دربی آماده شود.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص عملکرد پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و اینکه به نظر می‌رسد شاگردان گل‌محمدی در آستانه افت روحی شده‌اند، عنوان کرد: پرسپولیس بعد از فینال آسیا ضربه روحی بدی خورد چون برای دومین بار از عنوان قهرمانی باز ماند. به خصوص وقتی که تیم کره‌ای آنقدرها هم قوی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست بدهد. من هر سه بازی این تیم بعد از بازی فینال را تماشا کردم و کاملاً مشخص است سرخ‌پوشان با شرایط آرمانی فاصله دارند.

وی یادآور شد: محرومیت آل‌کثیر و جدایی بشار رسن هم در این شرایط پرسپولیس تأثیرگذار است ما تجربه من می‌گوید دربی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و بعضی مواقع تیم‌های ضعیف‌تر برنده مسابقه شده‌اند. هر تیمی در دربی از لحاظ روحی و روانی بالاتر باشد برنده خواهد شد ضمن آنکه باید اشاره کنم هر دو تیم نقاط ضعفی دارند.

طاهری در پاسخ به این سؤال که کفه ترازو به سمت کدام تیم سنگینی می‌کند، عنوان کرد: وقتی تیمی صدرنشین جدول است و بازی آخرش را هم با برد به اتمام رسانده آن تیم می‌تواند برنده بازی باشد. استقلال این روزها خیلی خوب شده و نفرات بهتری نسبت به پرسپولیس دارد ضمن آنکه نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد و اگر بازی با پرسپولیس را هم ببرد فاصله‌اش در صدر جدول با رقبا بیشتر می‌شود. به همین دلیل می‌گویم کفه ترازو به نفع استقلال سنگین‌تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    نخیر آقای محترم پرسپولیس از وطن فروش داخلی ضربه خورده لطفا کنید با اینجور نظر دادن آدرس غلط به مردم ندید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی