چه کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه فقط پنج نفر در انتخابات فدراسیون فوتبال در پست‌های هیئت رئیسه ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ انتخابات دوره جدید فدراسیون فوتبال قرار است روز دهم اسفند سال جاری برگزار شود تا پست‌های هیئت رئیسه و در نهایت رییس جدید این فدراسیون انتخاب شود.

تا الان خداداد افشاریان که در حال حاضر ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد را در اختیار دارد برای انتخابات سمت نماینده هیئت‌های فوتبال برای حضور در هیئت رئیسه ثبت نام کرده است. همچنین مسعود مرادی، داود رفعتی و علیرضا رحیمی هم فعلا نام خود را به عنوان کاندیدای کارشناس هیئت رئیسه به ثبت رسانده‌اند. علیرضا رحیمی رئیس سابق فدراسیون هندبال و باشگاه پرسپولیس با وجود بازنشسته بودن در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون ثبت نام کرده است.

امروز شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال حضور یافت تا امور به ثبت‌نامش به عنوان نامزد ریاست فدراسیون را انجام دهد و بدین ترتیب رسما نامزد ریاست این فدراسیون شد. عزیزی‌خادم، منصور قنبرزاده را به عنوان نایب‌رئیس اول خود معرفی کرده است.

پیش از این علی کریمی اعلام کرده بود قصد دارد برای انتخابات ریاست ثبت نام کند.

بیشتر بخوانید: صلاحیت علی کریمی برای انتخابات فدراسیون فوتبال تأیید می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار فوتبال IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    رئیس فدراسیون اول دکتر محمد حسین قریب دوم امیر واعظ آشتیانی و سوم استاد جهانگیر کوثری این فوتبال زمانی میتواند به جلو برود و به آرامش برسد که دست چهل ساله مافیای سرخ از آن کوتاه شود علی کریمی هم کاندید همان جریاناتی است که کفاشیان و مهدی تاج را به خورد فوتبال دادند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      علی کریمی رئیس فدراسیون فوتبال. مهدی مهدوی کیا نایب رئیس فدارسیون فوتبال . ابراهیم شکوری دبیر کل فدراسیون فوتبال. گرشاسبی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال. امیر عابدینی رئیس سازمان لیگ فوتبال . با حضور این ۵ نفر در فوتبال کشور شاهد پیشرفت فوتبال خواهیم بود و فساد ریش کن می شود با حضور این ۵ نفر که کارنامه خیلی خوبی دارند
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      الان انصافا ابهت اسم آقای قریب بیشتره یا علی کریمی !!! یکم به دیدملی فکر کن علی کریمی رئیس فدراسیون بشه ای اف سی جرئت نمی کنه ایران رو اذیت کنه بفهم یکم ! بفهم !گناه ما چیه بهترین اسطوره‌تون بهترین بازیکن هفته اماراته مشاهیر فوتبال ایران همه و همه پرسپولیسی هستن با قریب می خوایم حقمون رو در ای اف سی بگیریم ؟!!!!!!!! ای اف سی از مدیریت علی کریمی و دایی بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال ایران وحشت داره‌بفهم منافع شخصی رو کنار بگذاریم لطفا
  • شاهین DE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    بی جهت شلوغ کاری می کنند بهاروند ریس فدراسیون هست. نوع رای دهی مشکلی دارد . اشخاص مهم نیست . هر کی ثبت نام کنه . هیت های فوتبال استانها خود جوش به یک نفر اکثریتی رای خواهند داد!!!
  • سینا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    به امید پوست اندازی سیستم مدیریتی تو فوتبال و روزهای خوب برای فوتبال ایران.تمام علاقمندان به فوتبال دوست دارند فردی فوتبالی و شایسته انتخاب شود کسی که مدیریت فوتبالی داشته باشد در کنار خلوص نیت و صداقت موارد مطرح شده سواد و تجربه و تخصص را هم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی