نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
۰ |
۰
اشکان دژاگه به بازی با استقلال می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک تیم فوتبال تراکتور به تشریح وضعیت مصدومان این تیم پرداخت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مسعود عباس‌زاده درباره وضعیت مصدومیت اشکان دژاگه، اظهار داشت: با اشکان دژاگه و پزشک او در آلمان در ارتباط هستیم و وضعیت مصدومیت این بازیکن را زیرنظر داریم. خدا را شکر روند بهبودی مصدومیت او به خوبی طی می‌شود.  

وی با اشاره به شایعات مختلف درباره مصدومیت اشکان دژاگه، خاطرنشان کرد: او مدارک پزشکی خود را به‌طور مداوم ارسال می‌کند و خدا را شکر مصدومیتش جدی نیست. دژاگه روز جمعه نیز برای کنترل نهایی در آلمان تست داده و سپس به ایران خواهد آمد تا خود را برای دیدار مقابل استقلال آماده کند. 

پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره مصدومیت احسان حاج‌صفی، گفت: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شد، احسان حاج‌صفی یک مصدومیت بسیار جزئی دارد و حتی می‌توانست در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز به میدان برود، اما ترجیح دادیم در مورد او ریسک نکنیم. ان‌شاءالله حاج صفی از روز شنبه به تمرینات بازخواهد گشت.

عباس‌زاده در ادامه به تشریح روند درمان محمدرضا خانزاده پرداخت و عنوان کرد: مصدومیت خانزاده از ناحیه استخوان چهارسر بود و از ۹ آذر روند درمانی خود را آغاز کرد. در این نوع مصدومیت، بازیکن حداقل به یک ماه زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد که خدا را شکر این اتفاق درمورد خانزاده نیز افتاد و او حالا آماده حضور در مسابقات است. وی از روز شنبه در تمرینات گروهی حاضر می‌شود و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل استقلال بازی کند.

وی در پاسخ به سوالی درمورد شرایط محمد قادری، گفت: قادری از ناحیه همسترینگ مصدوم بود و دوران نقاهت خود را سپری می‌کرد. این بازیکن در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری دارد و تلاش می‌کنیم که او را به دیدار مقابل استقلال برسانیم.

پزشک تیم فوتبال تراکتور در پایان گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است و در همه تیم‌ها نیز اتفاق می‌افتد. مصدومان ما از ناحیه همسترینگ و کشاله بودند که در این نوع مصدومیت‌ها، حداقل یک و حداکثر دو ماه زمان برای به دست آوردن بهبودی کامل نیاز بود که سعی کردیم آنها را در کم‌ترین زمان ممکن آماده بازگشت به میادین کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی