نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمدرضا ساکت: جریان‌های خارج از کشور، ویلموتس را بدبین کردند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در مورد هجمه‌های جدیدی که علیه سپاهان ایجاد شده بهتر است صحبت نکنم تا از ایجاد حاشیه‌ها و حساسیت‌های بیشتر جلوگیری شود

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ مدیرعامل امروز باشگاه سپاهان که مدت‌ها سمت‌های مختلفی در فدراسیون فوتبال داشت باز هم برای بازگشت به فدراسیون عطش دارد. محمدرضا ساکت این بار می‌خواهد به عنوان نماینده باشگاه‌ها در انتخابات شرکت کند. او در مصاحبه‌ای به سوالاتی درباره ویلموتس نیز پاسخ‌های عجیبی داد:

*در مورد هجمه‌های جدیدی که علیه سپاهان ایجاد شده بهتر است صحبت نکنم تا از ایجاد حاشیه‌ها و حساسیت‌های بیشتر جلوگیری شود اما به صورت کلی باید عنوان کنم که ما هرگونه تخریبی علیه مجموعه سپاهان را در بستر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

*به صورت کلی آنچه که در مورد پرونده ویلموتس می‌توان گفت این است که ما شاهد یک پیگیری عمیق و قوی حقوقی با محوریت مهدی محمدنبی و کمک‌ حیدربهاروند هستیم. طبق خبرهایی که شنیدم او با جدیت و قدرت و با کمک بعضی از مراجع حقوقی و همچنین ریاست‌جمهوری در حال پیگیری است. من امیدوارم این احقاق حق به نتیجه برسد.

*چرا ویلموتس رفتارش اینطور شد؟ آنطور که من در چندماه اول دیدم او خیلی پر انگیزه کار می‌کرد اما تحریم‌های ظالمانه که متاسفانه فیفا هم در این مسیر قرار گرفته باعث شد فدراسیون نتواند به تعهدات مالی خودش عمل کند. ضمن اینکه جریان‌هایی هم خارج از کشور به این موضوع دامن زدند. معتقد نیستم که از داخل کشور باشد چون همه افراد داخل کشور میهن پرست هستند و در راستای تضعیف هیچ بخشی از ایران تلاش نمی‌کنند. جریان‌هایی خارج از کشور بودند که با پیام‌ها و اخبار منفی که برای ویلموتس می فرستادند او را نسبت به این روند همکاری بدبین و شرایط را با وجود تحریم‌های ظالمانه مساله دار کردند.

*فیفا مدعی است که سیاسی کار نمی‌کند و دور از این فضا هستم. اما تحریم ظالمانه که اعمال شده یک رفتار کاملا سیاسی و ناجوانمردانه‌ای است که توسط آمریکا و ایادی آن طراحی شده، فیفا نباید در این دام، مسیر و فضا حرکت کند و امیدوارم با توجه به اینکه بارها اعلام کرده دور از مسائل سیاسی هستیم حتما در این موضوع چاره اندیشی کند.

*در مورد جنبه داخلی پرونده ویلموتس با شکایت شستا و اینکه آیا نبی می‌تواند توقیف اموال فدراسیون فوتبال را رفع کند فقط می‌دانم تیم حاضر در فدراسیون مخلصانه و قدرتمند در این کار تلاش می‌کنند. واقعا اطلاعی از جزئیات موضوع ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی