شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
۰ |
۴
چه کسی فرم ریاست علی کریمی را پر کرد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد حمیداوی به پرسشی درخصوص پر کردن فرم برای علی کریمی واکنش زیرکانیه ای نشان داد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ فرهاد حمیداوی درباره حضور دوباره اش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مدارکم تکمیل نبود و رفتم و آوردم. ثبت نام کردم و امیدوارم دست به دست هم دهیم و برای فوتبال پاک گام برداریم.

وی در مورد اینکه افرادی که می‌خواهند ثبت نام کنند حتما باید حضور داشته باشند، گفت: بله کسانی که برای پست ریاست می‌خواهند ثبت نام کنند با تیم همراهشان باید حضور داشته باشند.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد مشکل به وجود آمده برای مهدوی کیا که ایران نیست، گفت: من هم در فدراسیون این موضوع را شنیدم. مهدوی کیا یک چهره شناخته شده است و فکر نمی‌کنم عدم حضور او نیازی داشته باشد. هادی برادرش را دیدم که اختیار تام از مهدی دارد.

وی در پاسخ به اینکه سوال که آیا شما برای کریمی برای پست ریاست فرم پر کردید یا خیر، گفت: اجازه دهید این موضوع سِکرِت بماند.

حمیداوی در مورد اینکه نتایج ضعیفی مسئولان قبلی فدراسیون گرفتند و حضور دوباره آنها را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: هرکسی که احساس می‌کند توانمند است باید جلو بیاید. ما باید یک نگاه فوتبالی و یک نگاه حفظ بیت المال داشته باشیم. یادمان نرود که نباید خطایی را انجام دهیم. امیدوارم اتفاقات خوب دست به دست هم دهد و برای فوتبال ما بیفتد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی