منتقدان عزیز! انتخابات فوتبال به خاطر گل روی شما تعطیل نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عجیب و باورنکردنی است نقدهای ارائه شده در مذمت حضور کریمی در انتخابات فوتبال، در شرایطی است که هیچ راهکار عملی هم مشاهده نمی‌شود.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ نقش آفرینی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی است که عده ای همین حضور اندک (که با حمایت‌های گسترده ای از سوی چهره های فوتبالی همراه شده) را برنمی‌تابند و شگفتا که منتظر تایید صلاحیت کاندیداها هم نمی‌مانند!

عجیب و باورنکردنی است نقدهای ارائه شده در مذمت حضور کریمی در انتخابات فوتبال، در شرایطی است که هیچ راهکار عملی هم مشاهده نمی‌شود و منتقدان فراموش کرده‌اند به هر دلیلی که آنها به کاندیداتوری یک چهره فوتبالی نقد دارند، پروسه انتخابات به دلیل نقدها و گل روی آنها متوقف نخواهد شد.

واقعیت این است چه این دوستان بخواهند یا نخواهند انتخابات فوتبال در موعد مقرر با حضور همین چهره‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند برگزار خواهد شد و آنها هنوز مرزبندی خود را مشخص نکرده‌اند؛ علی کریمی باید چه می‌کرد تا رضایت بعضی‌ها فراهم شود؟

اگر او هم در گوشه‌ای می نشست و تماشاگر بی چون و چرای انتخابات فدراسیون فوتبال می شد، اتفاق خوبی بود؟ منتقدان بدون اینکه بخواهند یا متوجه شوند، همین تئوری بی‌هدف را دنبال می‌کنند و ناخواسته بر طبل نارضایتی از همه‌چیز می‌کوبند. بله، بهترین راه حل ایده‌آلیستی در فوتبال کشور، داشتن مدیرانی است که به صورت تخصصی، دردهای آشکار فوتبال را تشخیص بدهند و برای بهبود شرایط نیز راهکار عملیاتی داشته باشند اما وقتی اوضاع بر مداری متفاوت می‌چرخد و گزینه‌ها همین‌ها هستند که در انتخابات فوتبال حضور دارند، تکلیف چیست؟

یعنی حتی یک صدای تمام فوتبالی هم در مجمعی که برگزار می‌شود و رئیس فدراسیون را انتخاب می‌کند، شنیده نشود؟ این دیگر عین تمامیت خواهی است...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ورزش دوست IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    تمامیت خواهی که خوبه این مصداق سند را شش دانگ بنام خود زدن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی