نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رشید مظاهری: مهدی قایدی اشکم را درآورد! 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رشید مظاهری درباره مهدی قایدی گفت: او بازیکنی استثنایی است که مشابهش در ایران پیدا نمی‌شود و من فکر می‌کنم با گلی که به پرسپولیس زد، راه قهرمانی را به استقلال نشان داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد رشید مظاهری درباره برخی حواشی ایجاد شده در خلال دربی حرف زد و درباره بغضی که خیلی‌ها درباره‌اش سؤال می‌پرسیدند توضیح داد.

حتم داشتم نمی‌بازیم
دقیقه ۸ شاید خبرنگارانی که اطراف زمین بودند، از کنار زمین صدای من را شنیده باشند. شاید برای خیلی‌ها شرایط بازی نگران‌کننده به نظر می‌آمد و به نظرشان ما بازی را از دست داده بودیم اما من مطمئن بودم در این مسابقه بازنده نخواهیم بود.

تا به حال چنین حالی به من دست نداده بود
راستش کاملاً احساساتی شدم و برای اولین بار بعد از مدت‌ها بود این طور تحت تأثیر صحنه‌ای در فوتبال قرار می‌گرفتم. از آن دور وقتی دیدم توپ از سمت راست به سمت چپ زمین آمد و فرشید سرش را به توپ ساباند تا توپ به مهدی قایدی برسد، مطمئن بودم که مهدی با نبوغی که دارد، کار را تمام خواهد کرد و او این اتفاق را برای ما رقم زد. 

قایدی اشکم را درآورد!
مهدی آخر بازی گل‌گهر از روی نیمکت پیش من آمد و بابت گرفتن توپ منشا از من تشکر کرد. من هم از همین جا بابت این گل استثنایی برایش بوسه می‌فرستم که اشکم را درآورد.

مهدی راه قهرمانی را نشان داد
قایدی بازیکنی استثنایی است که مشابهش در ایران پیدا نمی‌شود و من فکر می‌کنم با گلی که در این بازی به ثمر رساند، راه قهرمانی را به ما نشان داد. اینکه تا آخرین لحظه نباید تسلیم شویم و من فکر می‌کنم استقلال تا آخر فصل و تا آخرین ثانیه هر بازی، همین روحیه را حفظ خواهد کرد.

امتیاز بازی‌های مهم را گرفته‌ایم
احساس خیلی خوبی نسبت به این استقلال دارم و از هواداران نیز درخواست می‌کنم کمی صبورتر باشند. شاید کمی زمان لازم داشته باشیم که راهمان را پیدا کنیم اما حتماً این اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه همین حالا اوضاعمان خوب است و از بازی‌های خیلی مهمی امتیاز گرفته‌ایم.

حواس مسئولان باشگاه به بازیکنان باشد
صحبتی که کردم بحث خودم نبود و به سایر بازیکنان تیم ربط داشت. این را بگویم که واقعاً امسال بچه‌های خوبی در تیم ما هستند و باید قدرشان را بدانیم و اینها همان کسانی هستند که می‌توانند با نظر هواداران پیش بروند و خب مثل هر ورزشکار حرفه‌ای دیگری در همه جای دنیا، باید به نیازهایشان در حد معقول توجه شود. جو بعد دربی کمی منفی است. در حالی که فکر کنم با گلی که در دقیقه آخر زدیم باید کمی خوشحال‌تر باشیم که تیم‌مان ساده به تیمی نمی‌بازد، به‌خصوص در این لیگ طولانی و سخت و با این شرایط. نمی‌گویم جشن بگیریم اما باید مثبت‌تر باشیم. من یکی که خیلی امیدوار هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    نویر داغون که کیسه ورزشی می خواد بچپونه به تیم ملی عبدی خوب شلیک می کنه به قلب تیم سعودی
    • لنگیون IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      بسم الله الرحمن الرحیم گللللل صدق الله العلی العظیم گللللل. خخخخخ. لنگییییییی با دبل لایی چییطورییییییی
    • محمدم IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      چقدر حالم گرفته شد ۱بچه کوچولو توپ رو از لایی کنعانی و لک سیدجلال رد کرد و حقیر و ذلیلمون کرد
    • محمدم IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      فیک///مث اینکه بد میسووووووزیا..جونم عبدی .
    • صامت US ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      حق داری آقای مظاهری .مساوی گرفتن ازقهرمان ایران وفینالیست آسیااشک شوق هم داره
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    آقای مظاهری میلیونها هوادار استقلالی پشت تیم و پشت مدیران ومربیان و بازیکنان متعصب و باغیرت مثل خودت هستن هیچ افتخاری برای هوادار بالاتر از این نیست که بازیکن تیمش تا ثانیه های آخر بجنگه و مثل یک قهرمان و پهلوان روح و جانش رو برای تیمش در طبق اخلاص بگذاره از نظر ما با این همه مشکلاتی که سر راه تیم استقلال میگذارن شما الان هم قهرمان هستید
  • محمدم IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    مساوی جلوی غول اسیا گریه هم داره . . .
    • عمر خریبین IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      اگه منظورت لُنگه که اونا خرگوش آسیا هم نیستن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • 24 IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    حالا وقت واسه اشک ریختن زیاده بزار نیم فصل عیسی بیاد بهت قول میدم با انگیزه ای که هوادارای خودتون بهش دادین کاری میکنه که بعد دربی بشینی زار زار گریه کنی
    • آبی بینهایت IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      برو لنگی عیساتون که هیچ رونالدو رو هم بیارید هیچ غلطی نمی‌تونید بکنید
    • 24 IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      باز مساوی کردین از غار اومدین بیرون میگم عبدی بیادااا
  • کیسه IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    مظاهری اشک تو را شلیک عبدی در آورد شلیک عبدی شلیکی بود قلب تو و کیسه آل کیسه درد آورد باعث اشک شما آل کیسه کش ها شد از الان مشخص ترس و کابوس بازی برگشت دربی داری چون مهاجم پرسپولیس در بازی برگشت عبدی و آل کثیر خواهد بود شلیک به قلب های بیشتری با دردهای بیشتری و اشک های بیشتری خواهی دید خخخخخخخخخ
  • محمود IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    کیسه کشا یک ماهه دارن کری میخونن ،حالا یجوری خوردن که بابت مساوی کردن جلوی سرورشون اشک شوق بریزن.و این هنر گلمحمدیه.
  • سربازسرخ IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    آقاکوچولو اول بازی نیشت تابناگوشت باز بود چی شد دقیقه93 زار میزدی البته حق داشتی چون مساوی گرفتن ازخاص ترین تیم ایران وآسیا گریه خوشحالی هم داره البته اینبارجستی ملخک دفعه دیگه تومشتی ملخک ازالان به همه تیمهاتوصیه میکنم دنبال هموارکردن راه نایب قهرمانی باشید قهرنانی صاحب داره خودتونوبیشترازاین کوچیک نکنید.
  • حسین IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    این هفته هم اشکان گریه تو در میاره بری حال کنی
  • سربازسرخ US ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    رشیدجون چرا گریه کردی یه خورده مرد باش مردونگی رو از عقاب بی چونوچرای آسیاحامدخان لک یادبگیر که مثل شیر غرش میکنه توصیه میکنم بری بشینی بجای گریه زاری عموپورنگ ببینی تا روحیت بیشترازاین ازهم نپاشه ضمنا محمودمثل بارکجه باهاش به هیچجانمیرسیدنه منزل نه قهرمانی
  • تا آخرش با اسطوره ایم IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    جناب مظاهری شما با خط دفاعی گیجتون اصلا نباید اجازه میدادید که کار به دقیقه 90 برسه باید بازی برده رو تموم میکردید نه اینکه بازی باخته رو مساوی میکردید حالا اومدی داستان رو دراماتیک جلوه میدی؟! میخوای ما رو سیاه کنی؟ قائدی جور تو و امثال تو رو داره تو استقلال میکشه و اگر این وضع ادامه داشته باشه نه تنها نمیتونه استقلال رو قهرمان کنه بلکه تو سیاه بازی شماها نابود خواهد شد
  • تارا IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    توبهترین هستی آقای مظاهری واقعاً خداکمک کردکه به لنگ نباختیم ومهدی قایدی یه گل خیلی خوشگل به لنگ زد دم همتون گرم شماقهرمانانه باتیم کثیف سوگولی نبردکردید
  • حسین IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    عبدی عبدی نکن خوشکلم که ایندفه به قائدی میگم سه تا تونل افتتاح کنه هاااااا
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    حق پرسپولیس برد بو
  • 6 IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    طفلیا با مساوی جلوی ما اشک شوق و سجده شکر و دعای ندبه میخونند... بازم بگید کیسه کم تیمی رو متوقف کرده تو بازی خونگی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی