نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
۰ |
۰
شهریار مغانلو: بالاخره طلسم شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ برتر پرتغال پس از گلزنی برای سانتاکلارا به خبرورزشی گفت: برای رسیدن به آمادگی تمرینات سختی را انجام دادم و خوشحالم که بالاخره طلسم شکست و موفق شدم برای سانتاکلارا گلزنی کنم.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ شهریار مغانلو که فصل قبل در رقابت نزدیک با شیخ دیاباته و در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات آقای گلی را از دست داد و بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر شناخته شد، در ابتدای فصل جاری لیگ پرتغال به تیم سانتاکلارا پیوست و بعد از هفته‌ها موفق شده برای این تیم در یک بازی مهم در جام حذفی گلزنی کند.

شهریار در خصوص اولین گلش در فوتبال پرتغال گفت: روزهای خیلی سختی را سپری کرده بودم و  در اوج آمادگی از ناحیه دست دچار مصدومیت شدم و چند هفته‌ای دستم در گچ بود و دوباره برای رسیدن به آمادگی تمرینات سختی را انجام دادم و خوشحالم که بالاخره طلسم شکست و موفق شدم برای سانتاکلارا گلزنی کنم.

مغانلو در خصوص صحنه گلش که باعث شد داور از سیستم کمک‌داور ویدئویی استفاده کند گفت: روی توپی که از جناح راست ارسال شد من از پشت مدافعان استارت زده و تا جایی که در توانم بود پریدم و با ضربه سر بالاتر از دستان دروازه‌بان آنها توپ را به تور دروازه چسباندم اما داور تردید داشت که روی دروازه‌بان خطا کرده‌ام و به همین خاطر داور مسابقه به کنار زمین رفت و مجدداً صحنه برخورد مرا با دروازه‌بان موریرنسی که مشکوک به خطا بود مورد بررسی قرار داد و بازبینی صحنه نشان داد من هیچ خطایی روی دروازه‌بان  انجام نداده‌ام، بنابراین تصمیم گرفت گل را صحیح اعلام کند. خوشحالم که این گل باعث شد با نتیجه دو- یک برنده بازی شویم و به مرحله بالاتر صعود کنیم.

ویدیو| گل پیروزی بخش شهریار مغانلو برای سانتاکلارا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی