داوود ملکی: عطار اشرفی دق کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدرس بین‌المللی وزنه‌برداری ایران با انتقاد از مسوولان فدراسیون برای عدم  تکریم از پیشکسوتان معتقد است مهدی عطار اشرفی دق کرد. 

خبرورزشیوزنه‌برداری؛ قهرمان سال های نه چندان دور وزنه‌برداری با اشاره به درگذشت مهدی عطار اشرفی می‌گوید: «من معتقدم او به دلیل بی‌مهری فدراسیون دق کرد. سال قبل و همزمان با میزبانی رشت برای جام فجر همه انتظار داشتند فدراسیون از عطار اشرفی تجلیل کند که نشد. چرا که او بعد از زنده یاد محمود نامجو پرافتخارترین ورزشکار استان گیلان بود. حتی آن زمان عطار اشرفی در رشت بود و منتظر دعوت برای شرکت در این جام فجر، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. سوال من این است چرا از چنین شخصیتی نباید در  رقابت‌های بین المللی جام فجر به میزبانی در زادگاهش تجلیل شود؟»

ملکی هنوز نمی داند چرا فدراسیون یک بار هم از پیشکسوتان وزنه برداری تجلیل نکرده: «چرایی عدم تجلیل از پیشکسوتان توسط فدراسیون وزنه‌برداری برای من مشخص نیست. پیشکسوتان  به جز احترام و استفاده از تجاربشان انتظاری از مسئولان فدراسیون  ندارند.»

او از رئیس هیئت وزنه‌برداری استان گیلان هم انتقاد می‌کند: «رئیس هیئت استان گیلان با درگذشت عطار اشرفی از من برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت او، دعوت کرد که من گفتم چرا زمانی که او زنده بود تجلیل نکردید. من نمی‌دانم ورزش ایران به کدام سمت و سو می‌رود؟ در این ورزش دیگر انسانیت، جوانمردی و احترام پیشکسوتان دیگر جایگاهی ندارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی