سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
۰ |
۰
تقدیر فدراسیون از ۳ پیشکسوت کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از سه پیشکسوت کشتی تقدیر و تجلیل کرد.

خبرورزشی/ کشتی؛ امروز طی مراسمی که در محل فدراسیون کشتی برگزار شد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون از داود ایوب، اله‌مراد زرینی و محمدحسین دباغی سه پیشکسوت کشتی کشور تقدیر  و تجلیل کرد. رئیس فدراسیون‌کشتی در بخشی از سخنانش هنگام تقدیر از این عزیزان گفت: وظیفه ما است که در هر ماه یک بار از ۳ پیکشسوت کشتی که سالها برای کشتی زحمت کشیده‌اند اما آنطور که باید و شاید زحمات آنها دیده نشده‌، تقدیر کنیم. لذا این‌بار از این ۳ پیشکسوت گرانقدر کشتی کشور تجلیل بعمل می‌آید. شما افتخار کشور هستید و امیدواریم انشاء‌الله این‌کار باعث دلگرمی پیشکسوتان کشتی کشور شود.

داود ایوب کشتی‌گیری که درایام جوانی با جهان‌پهلوان‌تختی مبارزه کرده، نیز در سخنان کوتاهش گفت: برای اولین‌بار است، در چنین مراسمی از من تقدیر می‌شود و خوشحالم که فدراسیون دید خوبی نسبت به پیشکسوتان کشتی دارد.

الله‌مراد زرینی قهرمان کرمانشاهی کشتی‌آزاد آسیا نیز با تقدیر از عملکرد فدراسیون‌کشتی گفت: بسیار خوشحالم دراین جمع حضور دارم و این‌کار شما باعث ایجاد امید در دل پیشکسوتان می‌شود.
محمدحسین دباغی نایب‌قهرمان مازندرانی بازی‌های‌آسیایی نیز این اقدام فدراسیون‌کشتی را مثبت خواند.

علی‌اکبر جیرسرایی رئیس کمیته‌پیشکسوتان فدراسیون و احمد عرب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان کشتی نیز دراین مراسم حضور داشتند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی