شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۱ |
۰
جر و بحث امیر قلعه نویی با اشکان خورشیدی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتراض امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر با داور بازی صحنه عجیبی را به وجود آورد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اشکان خورشیدی قضاوت بازی امروز تیم‌های گل گهر و تراکتور را بر عهده دارد. با توجه به حساسیت بالای بازی، پیش بینی یک قضاوت سخت برای خورشیدی می‌رفت به خصوص پس از صحبت‌هایی که روز گذشته مربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از بازی در خصوص ضرر تیمش از داوری‌ها مطرح کرده بود.

در دقیقه ۲۲ بازی امروز و پس از توقف چند دقیقه ای کار به علت مصدومیت محمدرضا اخباری، شاهد اعتراض امیر قلعه‌نویی به قضاوت داور در یک صحنه بودیم، با توجه به شدت اعتراض قلعه‌نویی، داور بازی شخصا به سمت او رفت تا سرمربی میزبان را آرام کند. قلعه‌نویی که در صحنه برخورد اخباری و منشا در داخل محوطه جریمه تراکتور، انتظار اعلام پنالتی داشت، با تداوم اعتراض‌های خود، واکنش داور را برانگیخت.

صحنه جالبی که در این لحظه شاهد بودیم، مکالمه‌ای بود که حدود یک دقیقه بین خورشیدی و قلعه‌نویی در جریان بود. جر و بحث طولانی سرمربی گل گهر با داور بازی که با حوصله بالای خورشیدی تا آخرین لحظه ادامه داشت، در نهایت با دعوت به آرامش قلعه‌نویی از سوی داور به پایان رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    این خورشیدی فقط برای پرسپولیس اعصاب نداره؟؟ با بقیه یه دقیقه با آرامش صحبت میکنه که کارت نده بهشون! ولی به یحیی تا حرف میزنه کارت میده. با بازیکنا بد صحبت میکنه. خطاهای جلوی چشمشو نمیبینه. اون صحنه خطای شایان مصلح روی سرلک و دیگه همه کارشناس ها علاوه بر تایید خطا، خنده شون گرفته بود که آقای خورشیدی دقیقا داره به چی نگاه میکنه که خطا نگرفته و خطا دقیقا از دید ایشون تعریفش چیه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی