نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیمی که یحیی گل‌محمدی باید برای دفاع پرسپولیس بگیرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گل‌محمدی می‌تواند دو، سه انتخاب برای بازی مقابل آلومینیوم داشته باشد و همه می‌دانند گزینه‌های زیادی پیش‌روی او نیست و مقصر اصلی این ماجرا هم کادر فنی است که تیم را این‌طور نامتعادل بست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاقاتی را گذراند که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم را وادار کرد تصمیمی عجیب بگیرد و سیامک نعمتی را در پستی غیرتخصصی در دفاع راست به خدمت بگیرد. گل‌محمدی نمی‌خواست آن اشتباه عجیب و آن پنالتی دردآور تکرار شود و به همین دلیل تغییری ایجاد کرد تا تیمش در خط دفاعی زجر کمتری بکشد.

حالا و در آستانه بازی مقابل آلومینیوم در اراک، دوباره گل‌محمدی و همکارانش باید انتخابی دشوار داشته باشند. محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل اخطاری که به دلیل اشتباه داور برای اعلام صحنه پنالتی دریافت کرد، از بازی فردا محروم است و شاید در آخرین تست سیدجلال حسینی اعلام شود او هم نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. سیدجلال دیروز تمرینی ۵۰ درصدی را پشت‌سر گذاشت و هنوز مشخص نیست که می‌تواند بازی کند یا خیر.

با این اوصاف دست کادر فنی پرسپولیس برای بازی فردا کاملاً خالی است و گل‌محمدی و همکارانش باید تصمیمی متفاوت بگیرند.

چرا این تیم بالانس نیست؟
چرا پرسپولیس این فصل تا این حد نامتناسب است؟ این پرسشی است که کادر فنی پرسپولیس باید به آن پاسخ بدهند. پرسپولیس بعد از محرومیت عیسی آل‌کثیر عذاب فراوانی برای گلزنی کشید و خیلی زود متوجه شد باید بازی بیشتری به عبدی برسد. این تیم بعد از جدایی ترابی و علیپور خیلی سخت می‌تواند توپ‌های رسیده به محوطه جریمه حریف را به گل تبدیل کند.

در خط دفاعی هم همین‌گونه است. رفتن شجاع خلیل‌زاده موجب شد دوباره سیدجلال حسینی به یکی از ارکان تیم تبدیل شود اما تکلیف پرسپولیس در نبود سیدجلال و محمدحسین کنعانی‌زادگان چه خواهد شد؟ اگر امروز اعلام شود سیدجلال به بازی فردا نمی‌رسد، وضعیت پرسپولیس دقیقاً همین‌گونه خواهد بود.

گزینه‌ها کدام است؟‌
گل‌محمدی می‌تواند دو، سه انتخاب برای بازی فردا داشته باشد و همه می‌دانند گزینه‌های زیادی پیش‌روی او نیست و مقصر اصلی این ماجرا هم کادر فنی است که تیم را این‌طور نامتعادل بست.

محمد انصاری بعد از مدت‌ها می‌تواند بازی کند. شاید از او در پستی غیرتخصصی یعنی در دفاع میانی بازی بگیرند. یحیی باید دعا کند سیدجلال به بازی فردا برسد که در غیر این صورت باز هم باید به یک گزینه دیگر فکر کرد.

اگر سیدجلال هم نرسد، میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس می‌تواند کمی عقب‌تر بیاید و در دفاع میانی انجام وظیفه کند که اگر این‌گونه باشد، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا می‌توانند جلوی او بازی کنند. اگر سیدجلال هم مانند کنعانی‌زادگان از بازی فردا محروم شود، شاید یک پرسپولیس متفاوت پیش‌روی ما باشد؛ تیمی که با هر حمله تیم حریف، شکننده به نظر برسد و دل هوادارانش را بلرزاند. باید تا فردا منتظر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاابد سرخ IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    خاهشا اطلاعات غلط به مخاطب نديد،يحيى بارها به خائنين هيئت مديره،جه كتبي جه شفاهي اعلام كرد كه با جدايي هيج كدوم از بازيكنا موافق نيس،وبه شرط حفظ همه بازيكنا،و جذب دو سه مهره،،تيم رو خواهد بست،در اونصورت،دو سه بازيكن در ليست مازادش بودن،،،يحيى كزينه أولش براي دروازه مظاهري بود،،ولى وقتي از دردسرهايي كه زنوزي مطمئنا درست ميكرد از خيرش كذش،وبه فنايي اعتماد كرد و با جذب لك موافقت كرد كه بحق،لك هم به بهترين شكل جواب اين اعتماد رو داد،،با وجود شجاع و سيد جلال و كنعاني،و همينطور حسيني جوون،،احتياجي به دفاع وسط نداشتيم،،ولى با اينجال يحيى به مرادمند اعتقاد داشت،،اما با توجه به محدوديت خريد بازيكن ليك برتري،يحيى بين مرادمند و شجاعي،،شجاعي رو انتخاب كرد،،،واسه اينكه اصلا فكر نميكرد،خائنين،،شجاع رو به راحتي از دست بدن،يه سهميه مونده بود،كه با توجه به جدايي علييور و محروميت،عيسى قاعدتا نميتونست خرج خط دفاع كنه،،اونجا هم از ليست يحيى رفتن سراغ اولويت آخر كه رمضاني بود! اكه يرسيوليس مهره هاي كليديش كه ميشد حفظشون كرد،مث شجاع يا بشار،،و ترابي،وجذب يكي دو تا از ليست يحيى،اتفاقا تيمش خيلي هم بالانس بود
  • وحید KR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    چرا میخواهید تیمو ب حاشیه ببرید یحیی زمانی تیمو بست که شجاع تو پرسپولیس بود و اصلا فکرشم نمیکرد شجاع رو فراری بدن پس با وجود شجاع و سید و کنعانی نیازی ب دفاع نبود.جواب این سوالو باید اقای رسول پناه بده نه یحیی
  • محمود IN ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    برا همین اطلاعات نادرستی که می دید هر روز دارید پسرفت می کنید یعنی واقعا نمی دونید مقصر رفتن شجاع کادر فنی نبود؟ شما خبر ندارید مقصر محرومیت آل کثیر چه جانورانی بودند؟ خبر ندارید چرا اسماعیلی فر به پرسپولیس نیامد؟ شما خیلی خوب هم اطلاع دارید ولی تصور می کنید هنوز دهه هشتاد هست که با ابن خبرها یه تیم و کادر فنی رو ببرید تو حاشیه تا یه ندت خبر داشته باشید! خیر الان هوادار هوشیار و بسیار مطلع هست!!! طرحی نو دراندازید.
  • احسان IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    مقصر مدیریت بود که شجاع رفتو طاهرخانی جذب نشد یا هیچ مدافع خوبی نبود.حجت حق وردی رو نداد پیکان.مرادمندم عرضه نداشتن جذب کنن.کادرفنی مگه گفت بازیکن نمیخام یا رسول پناه و رغبتی فراری دادنو سقف تعیین کردنو هیچ بازیکنی نگرفتن؟یحیی مقصر بود که براش مهاجم نگرفتنو علیپور و ترابی فراری دادن؟یحیی مقصر بود که تو چند ماه ک تیم آسیا بازی داشت قرارداد نادری رو تمدید نکردن؟
  • ‌محسن IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    الان چی گیرت میاد ک الکی کادر فنی تخریب میکنی از خدا بترس یعنی نمیدونی صدبار لیست برا دفاع داد نخریدن یعنی نمیدونی شجاع اصلا نباید جدا میشد این خواسته اصلی یحیی بود خودت نفهمی یا مردم و نفهم‌فرض میکنی
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    یحیی فکر خیانت شجاع رو نمیکرد و در مورد یارگیری کیسه با تمام توان و قراردادهای چند برابری تمام گزینه های یحیی رو گرفت حالا بماند که دکتر وزیر چه بلایی سر پرسپولیس آووردن
  • نادر IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    خوابی یا خودت رو زدی به خواب؟ کدوم مربی ای دوس نداره تیمشو خوب ببنده؟ دیگه عالم و آدم میدونن قضیه چی بوده. مگه اینکه شما دنبال اهداف دیگه ای باشی...
  • فرشاد IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    حیرت اوره اگه یک لیوان در باشگاه استقلال سر جای خودش نباشه و بیفته بشکنه همه رسانه ها منجمله همین خبرورزشی این رو یکطوری بالاخره به کارشکنی وزیر ربط میدن اما وقتی نوبت به پرسپولیس میرسه همه چی بر عکس میشه!یعنی فراری دادن شجاع وناکامی در تمدید قرارداد با نادری تقصیر یحیی بود اقای خبرورزشی؟!یعنی عدم توانایی در جذب یک مدافع که کادر فنی پرسپولیس بارها و بارها این اعلام نیاز رو به باشگاه داشتن به یحیی مربوط میشه؟!
  • سدوش IN ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    یحیی باید سریع تر بره ب درد تیم نمیخوره مهدی ترابی هم جایی تو پرسپولیس نداره دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی