نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تقاضای ویژه داماد خانواده علی انصاریان/ زانوهای ما خالی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داماد خانواده علی انصاریان، آخرین وضعیت او را در مصاحبه‌ای کوتاه تشریح کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ حامد اژدری، داماد خانواده علی انصاریان است. او از وقتی علی در بیمارستان فرهیختگان بستری شده همراه خانواده انصاریان از کنار او تکان نخورده...

خانواده انصاریان به ویژه مادر و خواهر علی سخت‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می‌کنند. حامد اژدری در این باره می‌گوید: «وضعیت علی انصاریان مثل ۲۴ ساعت گذشته است؛ نه بهتر شده و نه بدتر.»

اژدری به نکته‌ای اشاره می‌کند که بسیار مهم است. امیدواریم مردم به این مسائل توجه کنند، به ویژه افرادی که گویا در بخش‌های خبری هم فعال هستند: «ما در بیمارستان هستیم. این هم وضعیت بیمار است اما وقتی شایعاتی که می‌سازند را می‌شنویم، زانوهایمان خالی می‌شود.»

حرف پایانی داماد خانواده انصاریان که باید به شدت مورد توجه همه قرار بگیرد: «مادر علی دیروز روی زمین افتاده بود و گریه می‌کرد که عده‌ای از این صحنه فیلم می‌گرفتند!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    آقازاده گلبرگ مغرور و امثالهم با شمایی بودن که مشتقانه منتظر خبر مرگ انصاریان نشستین تا اعتقادات غلط خودتونو ثابت کنید و به همه بگین بیشتر از دیگران حالیتونه.یکی خونواده حجازیرو جمع و جور کنه تا بیشتر گند نزدن.
    • hamed IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      شخصیت داشته باش. آدم حرف از رفتگان نمیزنه. میخوای به کسی حرف بزنی، مستقیم به خودش حرف بزن. چه کار با پدرش داری؟ الان مگه علی پروین و پسرش، یا امیر قلعه نویی و پسرش مثل هم هستن؟؟؟
    • مانی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      داماد انصاریان میگه اینترنت علی انصاریان رو قطع کردن چون بعضیها رفتن تو دایرکت و نوشتن رفقیت مهرداد مرده. عزیزان عقده هاتونو لطفا فریاد نزنید .تا جایی که یادمه ناصرخان حجازی هرگز به هیچ حریفی توهین نکرد اینکه فردی از خونوادش تحت تاثیر هیجان دربی حرفی زده و کار اشتباهی کرده بحث دیگه س و ربطی به ناصر حجازی نداره . از همه مهمتر مگه خودما موقع دربی تو حمع دوستان و خودمونی همین حرفا به بازیکنان حریف نمبزنیم . هزار بار بدتر شو هم گفتیم و گفتن مگه سر استقلال و پرسپولیس دعوا و قتل و ...انجام نشده، در حالیکه همشون در حالت عادی هرگز اینکار رو نمیکنن متاسفانه ما حد و حدود ومرز موضوعات رو نمیشناسیم و نمیخوایم هم بشناسیم کاش هممون کمی انسان بودن و احترام گذاشتن و همدردی رویاد بگیرم
  • 10.10.3 IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    همینه کی زودتر پست درباره انصاریان بزار ک فالور جمع کنه
  • محمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    بنده هروقت نماز ی خوانم از خداوند متعال ارزوی وسلامتی این جوان ورزشکار خواستارم که به زندگی خودش برگردد به خاطر مادر عزیزش که کمرش خم شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی