نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
میراسماعیلی: ما از حقانیت جودوی ایران در دادگاه دفاع خوبی داشتیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرعه کشی سوپرلیگ جودو با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.

خبرورزشی/ جودو؛ مراسم قرعه کشی سومین دوره سوپرلیگ جودو باشگاههای کشور جام مدافعان سلامت امروز برگزار شد و ۱۸ تیم حاضر در این رقابتها در ۴ گروه تقسیم شدند.آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه این رقابت ها به موضوع آخرین رای داذگاه حکمیت ورزش مبنی بر تعلیق جودو پرداخت و گفت: از سال گذشته درگیر این موضوع بودیم و به همراه فدراسیون، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، کمیته‌ای تشکیل دادیم و جلسات زیادی برگزار شد. نیت بر آن بود که شکایتی را در دادگاه حکمیت ورزش داشته باشیم و از حقانیت جودو ایران دفاع خوبی داشته باشیم. پرونده پیچیدگی‌های زیادی داشت و ۲۶ شهریورماه هیأت ما در این جلسه ۹ ساعته شرکت داشت. دکتر سجادی و دکتر داورزنی شرایط دادگاه را مشاهده کرده و هیأت اعزامی ما به نوعی دادگاه را تحت تأثیر قرارداد.

رییس فدراسیون جودو از تمدید شدن زمان اعلام رای دادگاه خکمیت ورزش گفت: تا کنون دو بار تا الان زمان اعلام رأی تمدید شده و این را ثابت می‌کند که تیم حقوقی و وکلای ما به خوبی از این حقانیت جودو ایران دفاع کردند و ما ان شالله منتظر هستیم و دعا می‌کنیم که رأی منصفانه و عادلانه ای را صادر شود که جودو ایران هم بتواند به عرصه بین الملل برگردد. اما کشور ما هر وقت مورد تحریم، تعلیق و محرومیت قرار گرفتید در طول این مدت ۴۲ ساله همیشه سعی بر این بوده پشرفت ها مد نظر قرار گرفته شود و هر جا که خواستند ما را سرخورده کنند ما بیشتر پیشرفت کردیم و ما هم به تبعیت از کشورمان الگو برداری کردیم تا پیشرفت کنیم و امروز یکی از این پیشرفت هاست. از اولین لیگی که خاطرم هست و به عنوان ورزشکار حضور داشتم به حضور ذهن ندارم ۱۸ تیم شرکت کرده باشد.

میراسماعیلی با تشکر از تیم های حاضر در لیگ جودو و آغاز سومین دوره مسابقات سوپر لیگ در شرایط تعلیق جودو گفت: امروز روز بزرگی در جودو کشور است. از سال گذشته که ناجوانمردانه تعلیق شدیم به لطف زحمات شما کلیه برنامه‌های خود را به صورت منظم اجرا کردیم. قبل از کرونا تمامی برنامه‌های آموزشی و مسابقاتی را اجرا کردیم. بعد از کرونا نیز مطابق با شرایط پیش رفتیم.

وی ادامه ادامه داد: امروز برای جودو ایران یک روز ارزشمند است و به عنوان خدمتگذار جودو ایران از تک تک شما عزیزان که برای بسط و گسترش جودو کشور تلاش می‌کنید. در شرایطی که از سال گذشته برای جودو ایران به عنوان یک تعلیق ظالمانه مورد ظلم قرار گرفتیم و به نوعی خواستند جودو ایران را سرخورده کنند و شرایط سختی را برای جودو ایران تحمیل کردند. ولی ما با تلاش و زحمت شما، مربیان، داوران، رؤسای هیأت‌ها و همه جامعه جودو ایران از این تعلیق به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و با نگاه ویژه به زیرساخت‌ها و پشتوانه سازی پرداختیم و تلاش ما چند برابر از سالهای گذشته شد.

میراسماعیلی از برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین گفت: تا قبل از شیوع کرونا همه فعالیت‌های خود را به بهترین شکل پیش بردیم. مسابقات لیگ سوپر لیگ، لیگ امید، برنامه‌های آموزشی و اردوها به صورت منظم پیش رفت. ولی از ابتدای اسفندماه که ورزش دنیا به نوعی تحت شعاع کرونا قرار گرفت، ما هم برنامه‌های خود را تغییر دادیم. هدف ما توجه به زیر ساخت‌ها و سنین پایه، پشتوانه سازی که سال‌ها حلقه مفقوده جودو ایران بوده و به نوعی گلخانه‌ای اداره می‌شد، سعی بر این بود روی این موارد کار کنیم که با تعطیلی باشگاه‌ها و فعالیت رشته‌های پربرخورد به دلیل کرونا، این برنامه‌ها تخت شعاع قرار گرفت. اما ما به صورت آنلاین‌ها دوره‌های آموزشی را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه مجوز برگزاری لیگ را اخد کردیم ادامه داد: مصمم شدیم سوپر لیگ را برگزار کنیم و امروز که شما اینجا هستید باعث افتخار ماست که ۱۸ تیم حاضر هستند و شاید به نوعی یک رکورد نسبت به سایر رشته‌های مشابه محسوب می‌شود و ما را مجاب می‌کند فعالیت و برنامه‌های خود را بیشتر کنیم. حمایت خوبی از این تیم‌ها خواهیم داشت.

میراسماعیلی ادامه داد: سلامتی جامعه جودو و شرکت کنندگان در لیگ اولویت اصلی ماست که با کمک شما و گرفتن تست‌های مورد نیاز بهترین شیوه برگزاری رقابتها را شاهد باشیم و اینجا باید از همکاری نیروهای مسلح و صور مجوز حضور در لیگ‌های جودو نیز تشکر می‌کنم و مانند سالهای گذشته حضوری پرقدرت خواهند داشت. ضمن اینکه تیم‌های شهرستانی دغدغه ما هستند که برای حضور در لیگ تلاش کرده و با پتانسیل خود در به میدان می آیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایراندوست IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    فعلا که هیچ نتیجه قابل توجهی نگرفتید و جودو ما در هوا به سر میبره، انگار شما هم از مدیریت فقط شعار دادن یاد گرفتید.
  • معتمدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    فقط حرف حرف حرف .کونتیجه گرفتی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی