محرم نویدکیا: در بهترین شرایط ممکن سپاهان به گل رسید
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار با ذوب‌آهن در بهترین شرایط ممکن و در همان دقایق اول بازی به گل رسیدیم که خیلی به ما کمک کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش در شهرآورد فوتبال اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دربی فوتبال اصفهان همیشه جذاب بوده و بینندگان تلویزیونی امروز هم بازی جذابی دیدند.

وی افزود: فکر می‌کنم در بهترین شرایط ممکن و در همان دقایق اول بازی به گل رسیدیم که خیلی به ما کمک کرد. پس از گل کمی مشکل داشتیم و بازیکنانم کمی عقب بازی کردند که این فرصت را به ذوب‌آهن داد تا از سمت چپ خود به ما فشار وارد کند و چند موقعیت خوب نیز نصیب این تیم شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم می‌دانستیم ذوب‌آهن به خاطر فشار روحی و روانی که تحمل می‌کند، ممکن است حملات زیادی ترتیب دهد و همین کار را هم انجام داد و ما تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم خوب دفاع کنیم که فکر می‌کنم کار دفاعی را خوب انجام داده و در ضدحملات موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردیم که متأسفانه نتوانستیم خیلی خوب از آنها استفاده کنیم. با اینکه در نیمه دوم روی ضدحملات ۲ گل زدیم اما باید بهتر از این عمل کنیم تا شانس‌های گلزنی خود را بهتر به گل تبدیل کنیم.

نویدکیا ادامه داد: ذوب‌آهن نیز بازی خیلی خوبی انجام داد و اگر شرایط فعلی را نداشت که بخواهد در نیمه دوم بی‌محابا حمله کند، نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد.

وی درباره اعتراض خود به داوری در دقایق پایانی بازی گفت: موضوع خاصی نبود. پس از اینکه ۲ بر صفر پیش افتادیم قصد داشتم تعویضی انجام دهم و نمی‌دانم چرا بر سر تعویض تعلل ایجاد شد. نمی‌دانم این تعلل از سمت داوران بود یا ما اسامی را اشتباه نوشته بودیم اما کمی تأخیر به وجود آمد و چون بلافاصله گل خوردیم کمی بهم‌ریختگی به وجود آمد اما مشکل خاصی وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد یاسین سلمانی بیان کرد: یاسین کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعدادهای خوب سپاهان است و قطعاً می‌تواند در آینده یکی از بهترین بازیکنان ایران شود و حتی در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند، اما باید خیلی چیزهای را یاد بگیرد تا کم‌کم به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود چون شانس این را دارد. این بازیکن فعلاً به خاطر شرایط تیم کمتر شانس بازی دارد اما حتی در ابتدای کارم در سپاهان او را از ابتدای یکی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به زمین فرستادم تا بداند چقدر به او اعتماد دارم و دوست دارم پیشرفت کند. درست است که یاسین ۱۸ سال بیشتر ندارد اما می‌تواند در آینده به فوتبالیست بزرگی تبدیل شود.

نویدکیا درباره تنوع تعویض‌های خود تصریح کرد: بازیکنانی که امروز به عنوان جایگزین به بازی آمدند بسیار خوب بازی کرده و واقعاً در اختیار تیم بودند. به خاطر حملات بی‌محابای ذوب‌آهن و بهم‌ریختگی این تیم تلاش کردیم با تعویض‌های خود از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم و این ۵ بازیکن تعویضی توانستند خیلی خوب در ضدحملات به تیم کمک کنند و از هر ۵ نفر آنها تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد تیم دارد  از نظر ساختاری و رفاقتی به جاهای خوبی می‌رسد و این موضوع برای من واقعاً خوشحال‌کننده است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی