شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۴ |
۴
ممنون آقای پروین، خیلی مَردی...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی و بزرگتر خیلی‌ها در فوتبال ایران، در شرایطی که باید بسیار مراقب خودش باشد برای شاگردانش در این روزهای تلخ سنگ تمام گذاشت.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ چند روزی از درگذشت تلخ مهرداد و میناوند و علی انصاریان می گذرد. همه ما بابت این دو اتفاق به شدت تلخ ناراحتیم اما بد نیست امروز به نکته‌ای مهم اشاره کنیم که شاید در شلوغی‌های این روزگار از قلم افتاده است:

علی کریمی مرد و مردانه در بیمارستان برای دو رفیقش حضور پیدا کرد، ساعت‌های زیادی از وقت خود را در بیمارستان سپری کرد و سپس مثل علی دایی در مراسم تشییع پیکر همین دوستانش به بهشت زهرا رفت؛ کاری ارزشمند از دو چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران که بی‌تردید مردم قدر آنها را می‌دانند و برایشان آرزوی سلامتی دارند. در این میان اما باید از علی پروین عزیز هم بنویسیم. این مرد دوست داشتنی با ۷۴ سال سن که بی‌تردید ویروس کرونا، برایش مخاطره‌های زیادی در شرایط پرازدحام ایجاد می‌کند نیز به بیمارستان رفت و ساعت‌ها برای دیدار با شاگردانش صبر کرد، هم به مادر علی انصاریان و خانواده‌اش دلداری داد و هم زودتر از خیلی ها در روز خاکسپاری حاضر شد.

پروین بیشتر از این که رفیق روزهای خوش باشد، برای شاگردانش در روزهای سخت پدری کرد. همین که این روزها خیلی‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در مراسم تشییع میناوند و انصاریان اجتناب کردند و علی پروین با همان دل و جرات همیشگی‌اش پای کار بود نشان می‌دهد فوتبال ایران، مردان استثنایی و عزیزی دارد که باید قدرشان را بیشتر بدانیم.

برای همه آنها آرزوی سلامتی می‌کنیم و امیدواریم گاهی وقت‌ها به جای این همه خبرهای تلخ و مصیبت بار، روز خوش هم ببینیم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    سلطان واقعی
  • دوستدار شما IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    علی آقا سلامت باشند خیلی محبوبه خدا حافظش نماید انشالله
  • مجتبی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    مثب اینکه شما اصلا نمیدونی کرونا یعنی چی برای چی مردم رو تحریک میکنی مرد حسابی!!!!!!!!!!!
    • اميرعلي IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      خدايي تو حالت خوب نيست چرا اينجايي خب؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی