دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
۱ |
۵
کمک رونالدو به یک کودک سرطانی در شهر بارسلونا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در اقدامی خیرخواهانه نسبت تأمین مخارج درمان یک کودک مبتلا به سرطان اقدام کرده‌اند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ نشریه سان انگلیس، مدعی شد که کریستیانو رونالدو و نامزدی وی جورجینا رودریگس بخش قابل توجهی از هزینه‌های درمان یک کودک ۷ ساله پرتغالی به نام توماس را تقبل کرده‌اند.

این کودک ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ به نوعی نادر از سرطان سلول‌های عصبی مبتلا شد و ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ بیماری‌اش عود کرد و گویا بهبودی او منوط به انجام تعدادی عمل جراحی است که هزینه سنگینی هم دارد و به همین دلیل رونالدو و نامزدش به صورت محرمانه و بدون آنکه کسی جز نزدیکان‌شان از این موضوع مطلع شود، در تأمین هزینه‌های درمان این کودک به او کمک کرده‌اند.

این موضوع توسط ایوانا، خواهر جورجینا رودریگس که در جریان مراحل مداوای توماس قرار داشته، فاش شد. او در یک پست اینستاگرامی تصویر کودک بیمار را منتشر کرد و از رونالدو و نامزد وی بابت سخاوت‌شان قدردانی کرد.

به لطف کمک‌های رونالدو، توماس توانسته فرآیند درمانش را در بیمارستان دهربون شهر بارسلونا را ادامه دهد.

این نخستین بار نیست که رونالدو برای تأمین هزینه درمان افراد نیازمند کمک خیرخواهانه می‌کند. ماه مارس سال گذشته او و مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز برای کمک به درمان بیماران کرونایی یک میلیون پوند کمک خیریه کردند. رونالدو همچنین یکی از سفرای بنیادهای حمایت از کودکان همچون یونیسف و ورلدویژن است. او سال ۲۰۱۳ جایزه ۹۰ هزار پوندی خود بابت قرار گرفتن در تیم منتخب سال یوفا را به سازمان صلیب سرخ جهانی تقدیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    خیلی خوبه که ثروتمندان "کاملا محرمانه" کارهای خیرخواهانه میکنن ولی نمی‌دونم برای آدمی با ثروت رونالدو کمک این مبالغ فضیلت هست یا نه؟ البته که می‌تونست کمک نکنه ولی این سوال اساسی همیشه وجود داره که به چه نسبت کمک می‌کنه. بشخصه آدمهایی که در یک زمینه کاری منشأ خیر برای بشریت هستن رو بیشتر خیر می‌دونم تا کسی که یک میلیونم از ثروتش رو ‌کمک می‌کنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی