سیدجلال حسینی: اشتباه بچگانه عیسی آل‌کثیر به همه فشار آورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس گفت که اشتباه بچگانه مهاجم محروم این تیم باعث شد شاگردان یحیی گل‌محمدی در خط حمله با مشکل مواجه شوند.

خبرورزشی - سیدجلال حسینی درباره شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر بازی‌های سختی انجام دادیم و دوره کوتاهی شرایط برای ما سخت شد. بازیکنان جدید خودشان را پیدا کردند و بازی‌های خوبی انجام دادیم. امتیازات خوبی گرفتیم و بازی سختی مقابل گل‌گهر داریم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازی خوبی مقابل گل‌گهر ارائه کنیم.

وی درخصوص اینکه پرسپولیس تنها با یک گل پیروز می‌شود، عنوان کرد: الان فوتبال سخت شده و همه تیم‌ها از لحاظ فنی به یکدیگر نزدیک هستند. خیلی از بازی‌ها گل کمی رد و بدل شده و پیکان هم تیم سختکوشی بود. این موضوع کار همه تیم‌ها و ما را سخت کرده بود. برتری با یک گل ملاک نیست و کسب سه امتیاز مهم است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد پرتاب‌های اوت نادر محمدی گفت: فکر می‌کنم همه تیم‌ها این تاکتیک را آنالیز می‌کنند و این روش شناخته‌شده است. محمدی اوت‌های خیلی خوبی می‌اندازد و ما هم روی این مسئله کار کردیم. کار در چند صحنه برای ما مشکل شده بود، اما توانستیم این پرتاب‌ها را تا حدودی کنترل کنیم. کم پیش می‌آید چنین بازیکنی در تیمی باشد و شرایط فوتبالی متفاوت شده است. نمی‌توانیم درباره تاکتیک تیم‌ها صحبت کنیم.

حسینی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک اشتباه بچگانه عیسی آل‌کثیر باعث شد پرسپولیس و مهاجمان تیم دچار مشکل شوند. آرمان رمضانی بچه بسیار خوبی است، اما محرومیت عیسی باعث شد فشار روی مهاجمان خیلی زیاد شود و رمضانی به مشکل خورد.

«کار اشتباه عیسی، کل تیم را تحت فشار قرار داد و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: چند بازی بردیم و شرایط ما خوب شده، اما دوره سختی پشت سر گذاشتیم. کار سخت است، اما امیدوارم بقیه بازیکنان بدانند چه می‌کنند و چقدر باید تلاش کنند. امیدوارم بازیکنان بتوانند خودشان را به شرایط ایده‌آل برسانند.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان اظهار داشت: او بازیکن تیم ملی است، اما مصدومیت برای همه پیش می‌آید. غیبت کنعانی‌زادگان در دفاع باعث شد کار پرسپولیس سخت شود. کمال کامیابی‌نیا هم خیلی تلاش می‌کند. او هافبکی است که در شرایط حمله بازی می‌کند، اما خیلی خوب درک کرد و با تمرکز بالای خود، کمک زیادی به پرسپولیس کرد. امیدوارم کنعانی‌زادگان زودتر به میادین بازگردد و به پرسپولیس کمک کند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختی باشگاه پرسپولیس، مطلوب بوده است یا خیر، بیان کرد: مشکلاتی وجود دارد که به راحتی حل نمی‌شود. کسانی بودند که پرونده‌هایی روی میز گذاشتند و این موضوع، هر هفته کار را سخت می‌کند. این مشکلات هر هفته باید حل شود و بازیکنانی هم که تلاش می‌کنند، کمترین دستمزد را می‌گیرند. نمی‌دانم مشکلات چه زمانی حل می‌شود و تاکنون ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

وی با بیان اینکه سمیعی و شکوری قول دادند مشکلات را در اولین فرصت حل کنند، خاطرنشان کرد: ما بازی‌های سوپرجام، لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم و کار را برای ما سخت می‌کند. از سمیعی و شکوری می‌خواهم تلاش و برنامه‌ریزی کنند تا پرونده‌ها بسته و مشکلات حل شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره اقدامات هواداران سرخابی‌ها مقابل درهای ساختمان دو باشگاه گفت: این کارها درست نیست و از مدیران باشگاه‌ها می‌خواهم به این مسئله ورود کنند. آنها باید با هواداران صحبت کنند و باید بیشتر کار فرهنگی کنیم. نمی‌دانم این کارها از کجا نشأت می‌گیرد و خیلی زشت است. برخی صحبت‌های مدیران و پیشکسوتان باعث می‌شود هواداران احساسی شوند و کارهایی دور از  شأن یک باشگاه انجام دهند. امیدوارم هواداران شرایط را درک کنند. حس می‌کنم این کارها بیشتر از سوی هواداران جوان رخ می‌دهد و امیدوارم تکرار نشود.

حسینی در مورد دیدار بازیکنان سرخابی و تیم ملی ۹۸ به یاد دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران و اینکه آیا خودش هم در این مسابقه به میدان می‌رود یا خیر، تصریح کرد: خیر. امروز (دوشنبه) ریکاوری و فردا تمرین داریم. خوشحالم چنین کاری انجام می‌دهند و جای مهرداد میناوند و علی انصاریان همیشه کنار ما خالی است. آنها دوستداشتنی بودند و امیدوارم خدا به خانواده‌های میناوند و انصاریان صبر بدهد. این اتفاقات اصلاً قابل باور نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    #صخررررره
  • mehdiii IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    موافق لفظ بچگانه نیستم . بازیکنان ما نسبت به قوانین بین المللی توجیه نیستند. این عمل عیسی بیشتر غیر حرفه ای و نادانسته و ناخواسته بوده .
    • مانی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      معنی بچه گانه همینه . یعنی معنی کاری که میکنن رو نمیفهمن .
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    آل کثیر اشتباه بزرگی رو انجام داد ولی شش ماه محرومیت واقعا زیاد بود
  • ....... US ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    به نظر من با شگاه استقلال با ید برای نشان دادن ارزش های وا قعی و اخلاقی و فنی یک بازیکن نمونه ٬ سر در با شگاه مجسمه سید جلال را نصب کند تا بازیکن های خودش از کا پیتان تیم رقیب بعنوان الگو استفاده کنند . این به نفع استقلال خوا هد بود و معرفت آنها را با لا میبرد .
    • آبی سوخته IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      البته ما بزرگانی مثل صادقی و بحرانی و حنیف و عنایتی و سلطان جباری داریم و اسطوره فرهاد که در لیگ فوق پیشرفته امارات بازی کرده
  • میلاد سرخ US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    البته که علاوه بر خود بازیکن حتی کاپیتان و سرپرست تیمها هم باید مواظب همه ی مسائل باشند و قوانین بین المللی را دقیقا بدانند و به بازیکنان تذکرات لازم را بدهند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    نمیشه خرده ای به عیسی آل کثیر گرفت ولی باید به باشگاه های ما و فدراسیون خرده گرفت که‌چرا کلاس توجیهی برای این مسئله نمی گذارن جدیدترین نمونه هم آقای منشا گل گهر هستند واقعا جای تاسفه البته نمیشه از نقش دوستان کامنت زن گذشت و خیانتی که کرده اند اما مقصر اصلی باشگاه ها هستند بعد کامنت زن ها و....
  • sohrab US ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    چیزی که من تو خبرتون خوندم در اونجایی که داخل گیومه قرار داده شده یعنی این پاراگراف عین حرفیه که سید گفته و دراون پاراگراف از لفظ بچه‌گانه استفاده نشده و ازش بعنوان کارِ_اشتباه_عیسی یاد شده، من با درصد بالایی می‌گم بعید هست سید در چنین شرایطی که در یک‌قدمیه صدر هستیم وبعد سه بردپیاپی از چنین لفظی در مورد مسئله‌ای که مال گذشته‌ ست و نبش‌قبرش اصلا ضرورت نداره،، بخواد استفاده کنه یحتمل بولد لفظ بچه‌گانه ونقل‌قول کردنش از سید،، کار هماهنگ شده‌ی مافیاط کیسه‌ست برا ایجاد تشطت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در رقیب.
    • محمود IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      فرض کن گفته باشه.سید جلال بزرگ تیمه و کسی حق نداره ناراحت بشه.ما باید از سید جلال یه کریم باقری دوم بسازیم که اگر لازم شد با پشت دست بزنه تو دهن بازیکن خطاکار و طرف جرات نکنه چیزی بهش بگه.حرفیم زد در خروجو بهش نشون بدیم
  • کسری IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    آل کثیر اشتباه بزرگی رو انجام داد ولی شش ماه محرومیت واقعا زیاد بود
  • غریب آشنا IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    با سلام این حرف سید داستان منشأ را نشان میدهد که ایااودستور گرفته این کار را.انجام دهد تا بازی بد نباشد مگر منشأ تازه امده خیر پس این حرفها چه هست میگویند دستور گرفته تااین کار را بکند محروم شود باز صحبت از وزیر هست واقعیت داردیاخیر چرا همیشه یک جای داستان لنگ میزند
  • x IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    به نظر من گفتن این حرفا در این موقع فایده ای نداره. درسته که به هممون سخت گذشت ولی دیگه گذشته ها گذشته و کاریش هم نمیشه کرد. نباید آب ریخت تو آسیاب کیسه کش
  • افراسیاب IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    سید حق دارد ناراحت باشد خدایئش آل کثیر حرکت بچه گانه ای انجام دادواقعابزرگترین خسارات بااین حرکت به باشگاه وهواداران زده شد//اگه محروم نمیشدشک نکنیدپرسپولیس صدرصدقهرمان لیگ قهرمانان آسیامیشدچون واقعا خیلی خوب توی پرسپولیس جاافتاده بود مدیران ومربیان پرسپولیس به خاطرآل کثیرمهاجم درجه یک بیشترجذب نکردندواقعا اگه همین سیدجلال نبود شایدپرسپولیس الان میبایست در رده دهم ویازدهم باشه بااینکه آل کثیر رو دوست داریم ولی ازمسئولان پرسپولیس انتظار داریم برخورد قاطعی نسبت به این بازیکن داشته باشند60درصدقرادادش رو کسرکنندچون واقعا ازلحاظ روحی روانی به طرفدارن پرسپولیس هم خسارات جبران ناپذیری واردکرد
  • مسیح IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    چکار کرد عیسۍ چه حرکتی زدمگه
  • علی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    ولش کنید حالا چه بچگانه بود کارش چه نبود دیگه تموم شد داره محرومیتش ان شالله تموم میشه باز نزارید که تیم مقابل از این حرفها سواستفاده کنه چون منتظر کوچکترین نقطه ضعف هستن که از اون علیه خودمون استفاده کنن ولی کور خوندن ما پرسپولیس هستیم هوای بچه های تیم رو داریم چه صدر باشه چه نباشه. حالا که به امید خدا برای چندمین بار قهرمان شدیم همه معنی اتحاد بین هوادار و بازیکنان تیم پرسپولیس رو میدونن نه اینکه حرف از وزیر واین حرفها باشه خدا هیچ وقت مارو پاس نده دست بنده خودش چون خودش هست هوامون داره .ممنون۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی