نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای بازیکنان پرسپولیس/ بعضی از بازیکنان استقلال بیشتر از ما پول گرفتند 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند تن از بازیکنان پرسپولیس مدعی شدند تعدادی از بازیکنان استقلال دریافتی بیشتری از آن‌ها داشته‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلالی ها روزهای پرحاشیه ای را پشت سر می‌گذارند و اکثر بازیکنان این تیم از وضعیت مالی باشگاه بسیار ناراضی هستند. اعتراضات در حالی علنی شد که آبی‌پوشان نتایج ضعیفی در هفته‌های اخیر گرفتند و نه تنها صدر جدول را از دست دادند بلکه حالا پرسپولیس را در جدول بالای سر خود می بینند.

انتقاد بازیکنان استقلال از مدیران این تیم به خاطر پرداخت نشدن حقوقشان در حالی مطرح شد که اوضاع مالی پرسپولیسی ها هم تعریف زیادی ندارد و تا به اینجا اعضای تیم پرسپولیس چیزی حدود ٢٠ درصد؜ از قراردادشان را دریافت کردند. در همین رابطه چند تن از بازیکنان پرسپولیس مدعی شدند تعدادی از بازیکنان استقلال دریافتی بیشتری از آن ها داشتند. پرسپولیسی ها در گفت‌وگوهای دوستانه خود می‌گفتند طبق اطلاعاتی که دارند بعضی از بازیکنان استقلال که جزو ستاره‌های این تیم محسوب می شوند بین ٣٠ تا ۳۵ درصد دریافتی داشتند که بیشتر از رقمی است که پرسپولیسی‌ها گرفتند.

با این وجود بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند اگر آن‌ها هم بخواهند به دلیل مشکلات مالی اعتراض کنند و ایت موضوع را به رسانه‌ها بکشانند چیزی جز حاشیه برای تیمشان ندارد و آن‌ها نمی‌خواهند به سرنوشت این روزهای رقیب سنتی دچار شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    فقط بلدن استقلال رو وارد بحثشون کنن.
    • مانی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      این خبر رو روزنامه ها گفتن نه بازیکنان و پیشکسوت ها و مربیان و مدیران پرسپولیس ولی در مصاحبه استقلالیهای عزیز محاله اسمی از پرسپولیس نباشه
  • Blue Love IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    طبق معمول تا کم آوردن از استقلال مایه میزارن.. عین بچه ۴ ساله!!!
  • پارسه GB ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    <>، خودتون میگید در گفت وگوهای دوستانه بعد چطور شما خبردار شدید؟ بازیکنها و طرفدارهای دو تیم رو با خبرهای فیک به جون هم میندازید بعد حسابی که آش شور شد در مورد اخلاق حرفه ای و ورزشکاری مقاله مینویسید و از جو حاکم بر فوتبالمون انتقاد میکنید. روی صحبتم با کسی هست که این خبر آبکی و زرد رو کار کرده جدا خجالت نمیکشی؟
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    لنگیها ۲ برابر ما هزینه میکنند بعد میگن ما نصف کیسه کشها هزینه کردیم
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    حداقل اینا اگه به قول شما کم میارن مثل بعضی تیمها دست به دامن کشورهای عربی نمیشن
  • مهدی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    تو گفتگوی دوستانه شما هم بودید؟؟؟ کم‌تر حاشیه لطفااااااااااا
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اخه کیسه این چندین ساله خیلی مقام وجام در داخل وخارج اورده و ارز اوری کرده بایدهم بیشتر دریافتی داشته باشند!!!وزیر هم که پرسپولیسیه !شایدم عثطقلال مثل اون پیشکسوتشون ارز نهادهای دامی رو خورده که اینقدر پول برای ریخت وپاش داره .بهر حال که بازم زیرمونند مثل همیشه حتی اگه دریافتیشون خیلی زیادتر از کوپنشون باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی