ادعای عجیب بازیکن سابق استقلال/ بازی با سپاهان مشکوک‌ترین مسابقه فوتبال ایران بود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

 سیاوش اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: بازی با سپاهان یکی از مشکوک‌ترین بازی‌های یکی دو دهه اخیر فوتبال ایران بود، بهتر است برخی‌ها از این کارها دست بکشند وگرنه این بار اسم همه آنها را به هواداران می‌گویم.

خبرورزشی - سیاوش اکبرپور در خصوص  عملکرد تیم استقلال مقابل سپاهان و از دست رفتن صدرنشینی آبی پوشان بعد از این مسابقه صحبت‌های زیر را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*باید بپذیریم که استقلال یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را انجام داد. من با دوستانم بازی را تماشا می‌کردم و دقیقه ۲۰ بود که به آنها گفتم اگر استقلال این گونه بازی کند، تا صبح هم نمی‌تواند گل بزند.

*رشید مظاهری فقط زیر توپ می‌زد و بازیکنان تیم هرز می‌دویدند. صادقانه می‌گویم با اتفاقاتی که در بازی با نساجی مازندران افتاد، ذهنیت من نسبت به عشق و علاقه به تیم استقلال تغییر کرد.

*روز گذشته یک استوری منتشر کردم و در آن نوشتم یا عاشقی یا کاسبی. اگر بازیکن استقلال عاشق است، عاشقی کند و اگر قرار است پولش را بگیرد و کاسب باشد، حداقل دم از عشق نزند.

*زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم، بارها اتفاق افتاد که برای ما غذایی تهیه کردند که آن را دوست نداشتیم. این را می‌توانید از جواد نکونام، آندو تیموریان و بقیه بچه‌ها بپرسید. ما هم بدون این که کسی بفهمد خودمان از بیرون غذا سفارش می‌دادند و کسی هم متوجه این موضوع نمی‌شد. احتیاجی به این مسائل نیست ولی این که بازیکنان در مورد غذا و این مسائل صحبت کنند زشت است.

*اگر من در استقلال تصمیم‌گیر بودم، ریشه بازیکن‌سالاری را در این تیم می‌زدم. دوره این حرف‌ها و این صحبت‌ها تمام شده است، بازیکن باید تمام تمرکزش درون زمین باشد و هر خواسته‌ای دارد به سرپرست تیم یا سرمربی منتقل کند. 

*بدون تعارف می‌گویم؛ عامل تمام بدبختی‌های استقلال مسعود سلطانی‌فر است. از سال ۸۷ تا ۹۲ استقلال با یکی دو مدیر کار نکرد. بروید و ببینید پرستاره‌ترین تیم یکی دو دهه استقلال مربوط به چه زمانی بود. در فصل ۹۲-۹۱ هفت بازیکن استقلال فیکس تیم ملی بودند، اما هرگز به خود اجازه نمی‌دادند این حرف‌ها را بزنند. آیا بازیکنان فعلی از نکونام و تیموریان بزرگ‌تر هستند؟

*اگر جای فکری بودم، چند بازیکن این تیم را بیرون می‌کردم. من استقلالی هستم و وظیفه‌ام حمایت از سرمربی و بازیکنانی است که جانشان را برای این تیم می‌دهند، اما نه این که یک عده هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام بدهند.

*برخی بازیکنان درون تیم در فضای مجازی هزینه می‌کنند تا از آنها خوب بنویسند یا دیگران را تخریب کنند. این پول‌ها حلال نیست. آقای بازیکن که از این پول‌ها هزینه می‌کنی، برو ببین شاهرخ بیانی و ورمزیار چگونه بازیکن بزرگی شدند. 

*بازیکن فعلی استقلال به دنبال فالوور است و نه گلزنی و موفقیت تیم. مهدی قائدی را از صمیم قلب دوست دارم چون وقتی که متوجه شد به حاشیه می‌رود همه چیز را کنار گذاشت.

*خوشبختانه نه جیره‌خور هستم و نه احتیاجی به پول این و آن دارم ولی این بازیکنان بدانند حواس ما به همه چیز هست. یکسری از بازیکنان در بازی با سپاهان علنا در زمین راه می‌رفتند. آنها فکر می‌کنند ما این مسائل را نمی‌فهمیم؟ آقایی که به فکر خالی کردن زیر پای سرمربی هستی ما از این مسائل زیاد  دیده ایم ولی هرگز شرفمان را به این کارها نفروختیم.

*بازی با سپاهان یکی از مشکوک ترین بازی های یکی دو دهه فوتبال ایران بود. برخی چیزها کاملا مشخص است. بهتر است دست بکشید و از این کارها نکنید وگرنه این بار اسم همه شما را به هواداران می‌گویم. بازی به این تابلویی و به قول بچه‌ها بودار کردید ولی کسی که در زمین فوتبال بازی کرده باشد این مسائل را خوب می‌فهمد.

*منِ سیاوش اکبرپور در زمین فوتبال بازی کرده و عرض و طول آن را حفظ هستم. من مربیگری کرده‌ام و خیلی راحت می‌فهمم یک عده توی کار تیم می‌گذارند.کاری دارد؟ بروید بازی را دوباره ببینید. مگر همین هواداران نمی‌گویند این بازیکنان همان بازیکنان زمان استراماچونی هستند. اصلا کادر فنی مقصر، پس خلاقیت بازیکن چه می‌شود؟ چرا در این بازی خلاقیت نشان ندادید؟ چرا به این تابلویی روی گل‌ها مقصر بودید؟ استقلال تیمی است که اینگونه گل بخورد؟ یک عده باید خجالت بکشند. من الان این حرف‌ها را سر بسته گفتم ولی به خدا قسم حرف‌هایی می‌زنم که برخی از این بازیکنان سرشان را در این فوتبال بالا نکنند.برای منِ اکبرپور زشت است کسی که کنارم نشسته و بازی را تماشا می‌کند بگوید این بازیکنان یک مدلی هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    عامل تمام بدبختیهای استقلال امثال شما و هواداران این تیم هستند که خواسته یا ناخواسته در دام باند بازیهای این تیم افتاده اند
    • مجید IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      واقعا مایه تاسفه برای هر تیمی که همچین پیشکوستهایی داره....تهدید...تهدید...تهدید...
    • مانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      استقلال باخت و هم اکنون در لحظات ملکوتی وزیر پرسپولیسی قرارداریم . دقت کردید که ایشون گفت عامل تمام بدبختی‌های استقلال مسعود سلطانی‌فر است. اما یک دلیل هم نداشت تا بگه و تمام مصاحبه ش در مورد بازیکنان استقلاله. بنظرمن عامل قهرمان نشدن استقلال فضای مجازیه و افشا شدن سریع پشت پرده ها که باعث شده دیگه دستوری برنده و قهرمان نشن
    • علی-1 IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      بدون شک عامل ناکامی استقلال در این چند ساله مسعود سلطانی فر و دست نشانده های اون در هیئت مدیره استقلال و با همکاری مدیرعامل های دست نشاندش هست. مگه شفر پرقدرت ترین تیم استقلال رو در آسیا نساخته بود که با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی تیمی که ساخته بود رو نابود کردید و بعد به دلیل نتایج ضعیف از باشگاه بیرونش کردید. شفر همون استقلالی رو ساخته بود که 4 بار پشت سر هم الهلالی رو برد که پرسپولیس رو 6 تایی کرده بود. بعدا هم که استراماچونی اومد تیمی هجومی با سیستم 3 5 2 نوین ساخت و کولاک کرد و حتی علی پروین بعد از 3 قهرمانی پرسپولیس علنا گفت که فقط استقلال هست که به معنی واقعی فوتبال بازی می کنه. همین مربی رو هم بعد از اینکه به صدر جدول اومد حتی با بازی های کمتر و بعد از 9 برد پیاپی و پرگل کله پاش کردند.
    • علی-2 IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      بعدا نوبت به فرهاد مجیدی رسید. فرهاد رو برای این گذاشته بودند که استقلال رو به فنا بده ولی فرهاد بسیار مربی باهوشی بود و نتایج بسیار خوبی گرفت و با همون سیستم هجومی استراماچونی بازی می کرد ولی با روش خودش. همینکه دیدند فرهاد مجیدی نتایج درخشانی گرفته با کمک احمد سعادتمند و قرار صوری با استراماچونی و خبر دروغین بازگشت استراماچونی تیم رو به حاشیه بردند تا استقلال نتونه قهرمان جام حذفی بشه و به این ترتیب نسخه فرهاد هم پیچیده شد
    • علی-3 IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      بعد هم قانون منع جذب مربی خارجی رو گذاشتند تا استراماچونی نتونه برگرده و بعد رفتند محمود فکری لیگ یکی رو آوردند که هیچ چیزی از مربیگری نمی دونه. حالا همین مهندسین لیگ برتر و همین مافیای فوتبال ایران در کنفرانس ها و برنامه های ورزشی ایراد می گیرن محمود خان فکری شما که مربی نیستی!!! خوب اینو که از اول همه هواداران استقلال و حتی دشمنان استقلال هم می دونستند که نباید شفر و بعدش استراماچونی رو برکنار می کردند و همه پیش بینی می کردند استقلال به این روز بیفته. خودشون استقلال رو نابود کردند و حالا برای جنازه این تیم عزاداری می کنند.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      مشکل الکیسه وزیر پرسپولیسی نیست . و زیر پرسپولیس بودن هست . الان که کیسه آمده زیر پرسپولیس . دوباره کیسه کشا شعار وزیر پرسپولیسی شروع می کنند
    • کامران5 IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      دقیقا چیزی که کیسه مافیا ورزش میگه این مدت به وضوح دیدیم. تا زمانی که استقلالیا می‌بردن و صدر جدول بودن صحبتی از وزیر نبود الان که میبازن و صدر جدول رو از دست دادن، وزیر پرسپولیسی شد! فکری مشخصا تاکتیک بلد نیس و تیم استقلال با این صحبتا که وزیر پرسپولیسیه، توپ گرد نیست، هوا بارونی هس و ایرادهای الکی دیگه هیچ وقت چیزی نمیشه و تا همین الآنم نشده. امسال سهمیه هم نمیگیره
    • دامون ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      آقای اکبرپور بازیهای زمان خوده شما هم یادمونه!!! البته شخص خودتون رو میگم و اداهایی که خودتون در می آوردین نه تیم... ولی چون اونموقع استقلال تیم بود زیر سایه یه بازیکن نمیرفت و مشخص نمیشد این مدل بازیها... اینکه توی مصاحبه هاتون همش خودتونو بچسبونین به نکونام و آندو واقعا خنده داره... ولی در مورد این بازی وقتی سرمربی وظایف خنده دار به بازیکنهاش میده و مثلا مرادی رو وینگر چپ میزاره دیگه از بازیکن چه انتظاری داری؟؟؟ توی بازی سپاهان ده بار مرادی خودش از خط طولی بیرون رفت چون هیچ چیزی در مورد این پست نمیدونه!! وقتی مربی بلد نیست وظیفه بازیکن رو تعریف کنه بازیکن مقصر نیست!! هافبک دفاعی و تخریبی باید هشتاد دقیقه بجنگه و اگر خسته شد دقیقه 80 تعویض بشه ولی از شما بعنوان یه بازیکن سوال دارم که وقتی تیم دو تا گل عقبه چرا باید ریگی دقیقه 80 تعویض بشه و بیاد توی بازی؟؟ اصلا دلیل نیمکت نشینی ریگی چی هست؟ اینکه یک کلمه گفته تیممون تاکتیک نداره و وظایف بازیکنها عجیب و غریب تعریف میشه؟؟ اتفاقا ریگی اصل ایراد رو گرفته چون واقعیت غیر از این نیست!!
    • داداش سیا غصه نخور........ IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      تمام گفته های داداش سیا عین واقعیته خود هم متاسفم که تائید میکنم اما عین واقعیت رو گفته روزی که همه بازیکنان آخربازی از نحوه سرو غذا حرف زدن رو یادتونه ؟ چقدر تابلو دست به یکی کرده بودن نمیگم بازیکن حقش نیست پول بگیره باید هم بگیره اما با این رفتارها و این بازیها حقش یک هزارم این پولهایی که میگیرن نیست مربیان تیم حتی مدیران تیم هرچقدر هم که ضعیف و ناتوان و ...باشن فوتبال توزمین انجام میشه یعنی فقط بازیکن و توپ و دروازه هستن که تکلیف رو معین میکنن بازیکن استقلال اگر به خاطر پول نگرفتن روحیه نداره لطف کنه بره توی همون جایی که بزرگ شده
    • ایران IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      فرق این سالای پرسپولیس با استقلال اینه ک، نیمکت پرسپولیس آرومه و این آرامش منتقل میشه به تیم. نوع بازی بازیکن تو زمین آیینه ای از نیمکت یک تیمه... اول اخلاق سپس دانش
    • حمید علوی CA ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      روز بازی با سپاهان، زیر مصاحبه با دروازه بان استقلال، از ۴ بازیکن استقلال اسم بردم (از جمله جناب کاپیتان و بزرگ‌تر! تیم) و نوشتم “خجالت بکشید”. {...} درسته شاید بعضی از هوادارای کم‌تجربه متوجه نشن، اما خیلی از ماها خوب متوجهیم که دارین کم کاری میکنین و هرز بازی میکنین. ما از این سه نقطه بازیا از اوایل دهه ۷۰ به بعد کم ندیدیم. حیف که شرم ندارین، حیف که هیچ بنیاد اخلاقی در شما وجود نداره. ما بچه نیستیم که نفهیم این همه افت، سوتی دادن، الکی ‌و هرز دویدن و شوآف کردن، غیرعادی هست و عملن بصورت یهویی و به این گستردگی امکان نداره. بازی رو دست کم ده بار نگاه کردم، دقیقن حسی بهم دست داد که در بازی استقلال/ملوان دوره اول لیگ برتر زمان شادروان پدر استقلال و در نیمه ی دوم بازی با سایپا زمان شادروان حجازی و ده دقیقه ی آخر دربی ۳-۲ زمون پرویزخان مظلومی بهم دست داده بود. این روزا تموم میشه میره اما سالها بعد، شما خائن ها از اینکه این سال‌های خودتون رو مرور کنید بیزار خواهید بود چون یاد نامردیتون میفتید.
    • کامل پرسپولیسی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      علی آقا سریالهای ترکیه ای معمولا 300 - 200 قسمتی هستند منتظر بقیه توهمریال های جنابعالی هستیم الان جناب ژول ورن هم داره انگشت تعجب به دهان میگیره که بابا تو دیگه کی هستی کاسه کوزه ما رو بهم ریختی
  • پیام اهوازی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اونموقعی که تیمها رو میبردین و صدر جدول بودین که وزیر توش دخیل نبود یا زمانی که تراکتور رو توی تبریز بردین که تیمتون بایرن مونیخ بود و فکری هانسی فلیک . الان که پرسپولیس بازیهای عقب افتاده اش رو برده باز دست وزیر توکاره ؟ وقتی بازیکنهایی که اینهمه ازشون دم میزنین و لقب چگوارای وطنی بهش دادین پای پله هواپیما مطالباتش رو میخواد و بعد مجبورتون میکنه قرارداد14 میلیاردی باهاش ببندین بواسطه حمایتهای بیجا و ناشیانه هوادارها , باز تقصیر وزیره ؟ تادیروز بهانه میگرفتین که هر فصل 1000 تا بازیکن ازمون میره و باید بازیکنها رو راضی نگهدارین که نرن ( جریان یک میلیون دلار مامه تیام یادتون بیاد) الان که به خواست شما با همه بازیکنهاتون قراداد بستن و گرونترین تیم لیگ رو دارین باز ناله هاتون به آسمونه . یک بار گفتم که تا تعیین کننده خط مشی استقلال کانالها و لیدرهای بچه سال هست این تیم به هیچ جایی نمیرسه.
  • Amir perspolisi GB ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    بنظر من مقصر تمومه مشکلات استقلال و اینکه به این حال و‌ روز افتاده ( هرچند بقرآن مجید من اصلا دوس نداشتم و ندارم که استقلال پایین تر از تیمای تازه به دوران رسیده ای مثه سپاهان و تراکتور باشه ) همش مقصر برانکو ایوانکوویچِ و بعدش هوادارای استقلاله خخخخخخ چون با اومدنش به پرسپولیس و غوغایی که به راه انداخت و پشت سر هم قهرمانی درو کرد، در آسیا آقایی کرد،رکوردهای فوتبال ایران رو جابجا کرد... استقلالیا کلا بهم ریختن، از هوادار بگیر تا پیشکسوت،مدیریت... چون نمیخواستن و نمیخوان واقعیت رو قبول کنن که پرسپولیس این چن سال بهترین تیم ایران و جزو سه تیمه برتر آسیاس بخاطر همین با توجیه های پیش پا افتاده شون کاری کردن که بازیکناشون بابت نتیجه نگرفتن و زحمت نکشیدن باکی نداشته باشن چون میدونن در صورت باخت و ناکامی هوادارا به عملکرد بازیکنا گیر نمیدن و میندازن گردن وزیر و وکیل
    • حامد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      راحت ترین شرایط و تو بازیکنای لیگ بازیکنای اینا دارن. هرکاری میخوان میکنن، تو زمین راه میرن، هوادار کتک میزنن، علنا بعد بازی علیه سرمربی حرف میزنن، بیشترین قرارداد و بین بازیکنای لیگ دارن، آخرشم در صورت عدم کسب نتیجه هوادراشون فقط میگن مدیریت و وزیر. اینا به ریش همشون میخندن. همینه بازیکنای تیم های دیگه سر و دست میشکنن برن تو تیم اینا. یه مصاحبه علیه پرسپولیس کن. بشو جز گزینه ها. برو قرادادت ۴ برابر میشه. بعد از همون هفته اول میشی قهرمان هوادارا. ازت بت میسازن. تو میشینی با پولات کیف میکنی و اونام تحت هر شرایطی ازت حمایت میکنن. :) قسم میخورم تا بازیکن سالاری رو کنار نذارن به هیچ جا نمیرسن. آقای فکری که میگفتی اصول برای من مهمتره، اگه برات مهم بود نباید غفوری و مظاهری رو بازی میدادی. حالا هم نتیجه رو دادی هم حرفه ای بودن رو. تو خواب ببینید که یه روزی مثه برانکو باشید.
    • Amir perspolisi GB ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      حامد داداش ❤ موافقم
    • پیگیر فوتباا IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      همین برانکوتون نصف شفر و یک دهم استرا حالیش نبود که دوتاشو&م فراریش دادن برانکو؟؟؟؟ به قول رسول‌پناه به خبرنگار توهم سرمربی بودی لنگ و قهرمان میکردن خالا فهمیدی مشکل استقلال از کجاست یا خوابی یا خودتو به خواب زدی
  • مهدی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    تا دیروز از ورمرزیار بد میگفت بخاطر اتفاقات تیمهای پایه اما حالا ورمرزیار شده ادم خوب خداییش بس کن تو هم دنبال سهم خودت هستی
    • بچه های فقر IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      تمام گفته های داداش سیا عین واقعیته خود هم متاسفم که تائید میکنم اما عین واقعیت رو گفته روزی که همه بازیکنان آخربازی از نحوه سرو غذا حرف زدن رو یادتونه ؟ چقدر تابلو دست به یکی کرده بودن نمیگم بازیکن حقش نیست پول بگیره باید هم بگیره اما با این رفتارها و این بازیها حقش یک هزارم این پولهایی که میگیرن نیست مربیان تیم حتی مدیران تیم هرچقدر هم که ضعیف و ناتوان و ...باشن فوتبال توزمین انجام میشه یعنی فقط بازیکن و توپ و دروازه هستن که تکلیف رو معین میکنن بازیکن استقلال اگر به خاطر پول نگرفتن روحیه نداره لطف کنه بره توی همون جایی که بزرگ شده همون قصر و کاخی که توی اون رشد کرده بره پیش پاپا جون و مامان جونش که تو وان شیر تر و خشکش میکردن خجالت هم چیز خوبیه انگار کسی از گذشته شون خبر نداره
  • حامد IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    چه عجب یکیشون جرات کرد راجع به بازیکنا حرف بزنه. هواداراشون یجوری سرشونو کردن زیر برف که نمیخوان بپذیرن مشکل از بازیکناست و همه چی رو توهمی ربط میدن به وزیر. انگار وزیر برای ما تخم دو زرده کرده. فرق ما با شما اینه که در بدترین شرایطم اگه بازیکنی شاخ بشه و از مسیر منحرف شه اینو میبینیم. فرق ما با شما اینه که همین چند بازی که تیممون نتیجه نمیگرفت، با اینکه میدونستیم خیلی کارها برای تضعیف تیم کردن، ولی گیر دادیم به سرمربی و بازیکن نه کسی دیگه. فرق تیم ما با تیم شما اینه که انقدر بازیکن نداشتیم که یه هافبک دفاعیمون میره دفاع اخر و یکی میشه مهاجم و از قضا هر دو میشن بهترین. این بازیکنارو داریم ولی بازم بازیکن پرست نیستیم. چجوری با یه دوجین بازیکن با کیفیت لیگ تو هر پست و با اینهمه هزینه باز میگید براتون کاری نکردن؟؟ بخدا تا نخواید از توهم دست بردارید و واقعیت ها و ضعف های واقعیتونو نبینید به هیچ جا نمیرسید. بازیکنتونم همین رفتارهاتون رو میبینه که برای دو فصل ۱۴ میلیارد میگیره و لگد به تابلو میزنه و خودشو به مریضی که تمرین نره، بعدم شما میرید براش پلاکارد حمایتی میگیرید. از ماست که بر ماست
  • آبی دل IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    محمود فکری ستاره سوم رو میاره وقهرمان لیگ و حذفی میشیم چون بهترین کادر ایران و داریم دو سال به دکتر فکری فرصت بدیم ما رو به ستاره چهارم میرسرنه
    • .،. IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      لعنت به تیمتون که آینده قایدی رو خراب کردید لورکوزن گری رو از لستر خرید دیگه دیره و نیازی به قایدی نداره قشنگ دارید گند میزنید تو آینده کسی که می تونه به داد تیم ملی برسه این جور تیمای لیاقتشون لیگ دسته سه که البته اونم از سرشون زیاده هواداراشونم لازم نکرده از تیم مقدس ملی حمایت کنن لیاقت اونا تیمای الحق بی ریشه و منفوره
  • محمدرضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    تو استقلال بیشتر نقدها از سر سهم خواهی و کینه هستش تا دلسوزی خیلی واضح که داره این حرفا را برا دیده شدن میزنه اگه بازیکن کم کاری کرده و میدونی و مطمئنی اقای اکبرپور وظیفه داری بگی استقلال تیم پر هواداری و هوادار باید بدونه کدوم بازیکن عمد کم کاری میکنه اما اگه فقط برا دیده شدن حرف میزنی بهتر یه تجدید نظر کنی تو رفتارت و اگه استقلال را دوست داری سکوت کنی
    • سعیدو IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      نقدهای بعضی پیش کسوتهای قرمز و آبی از سر بغض هست نه حب، نمونه اش مرتضی فنونی زاده و سیاوش اکبرپور، همیشه هم موقع نتیجه نگرفتن تیم پیداشون میشه و برای خبرنگارهای حاشیه دوست، تولید محتوا می کنند. جدی نگیریدشون.
    • تاجي IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      تو پرسپوليس از اين جور سهم خواهيا خبري نيست
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    این وصله ها به ما استقلالیها نمیچسبه ما تاجیها یک چیزی داریم تو تیممون به نام عشق به پیراهن مقدس که بازیکنانمون با جون و دل بازی میکنند.لنگیها با وزیر قهرمان میشوند
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    علی دایی هم اینقدر خودش رو تحویل نمیگیره..آره همش تقصیر وزیره و کادرفنی و بازیکنان کیسه همینجوری سوارتون شدن خاک برسرتون
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    واقعا بعضی از بازیکنان استقلال طوری بازی می کنن که انگار دارن برای تیم چغندر سازی تورقوزآباد بازی می کنن خیلی بی خیالن بعد گیر می دن به‌آقای فکری و پرسپولیس و حالا هم که وزیر پرسپولیسی شده البته که شکی نیست که تیم استقلال در کل هیچ برنامه و تاکتیکی نداره اما بعضی بازیکن‌های استقلال خیلی بی خیال بودن انگار نه انگار که جلوی سپاهان دارن بازی می کنن
  • شاهین AU ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    کاری به این ندارم که آقای فکری چقدر به لحاظ فنی خوب هستش‌یا بد .‌ مربیگیری اونم‌تو تیم‌پر‌طرفدار که باعث میشه هر لحظه جلو قضاوت مردم‌قرار بگیری‌بیشتر از‌بار فنی شخصیت و شعور اخلاقی میخواد تا وقتی عصبی هستی‌به دیگران توهین‌نکنی ، تا وقتی‌یه‌سوال هرچند نامربوط یا مربوط ازت میپرسن قاطی‌ نکنی و مهمتر اینکه اونقدر واسه خودت و کارت ارزش قائل باشی که نخوای واسه‌توجیه بی نظمی بازیکنت دروغ تحویل مردم‌بدی.
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    تا این دار و دسته هستند که در واقع تا آخر این فصل هم هستند پرسپولیس قهرمان است برای هر بازی هم نقشه ای دارند ببینید سر امتیارات سپاهان نیم فصل دوم پارسال چه کردند اتمسال هم همان آش و همان کاسه
  • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    برام عجیبه این اکبرپور امسال یه دفعه سینه چاک استقلال و مخصوصاً سرمربی تیم شده. پارسال استقلال وجود نداشت که از سرمربیش حمایت کنی؟
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    بابا یه چیزی هم بندازید جلو این که اینقده منم منم نکنه.یطوری صحبت میکنه که اگه کسی بازیش رو ندیده باشه فکر میکنه مارادونا بوده وتا حالا حرف نزده.راست وحسینی بگو منم ادمم وهم سهم میخام وهم دنبال دیده شدنم.بگم بگم راه انداخته.البته از کیسه چیزی در نیومده که اینم سهم میخاد.
  • نادی الکیسه AT ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    واقعا این کیسه کشا دیگه چه موجوداتی هستند! شورش را در آورده اند دیگه! یعنی تمام مشکلات و ناکامی ها ی کیسه زیر سر وزیر و دیگران ( این طور که پیش بروید کم کم سر و کله موجودات فضایی هم بزودی پیدا می شود! خخخخ ) است ؟؟!! و لابد هم طبق معمول همیشگی؛ وزیر پرسپولیسی است!! راستی خودتان از این همه بهانه جویی و فرافکنی خسته نشدید؛ از اینکه مدام دیگران را مقصر بدانید حوصله تان سر نمی رود!؟؟ خودتان خنده تان نمی گیرد از این همه حجم گسترده از توهم! ولی بدانید که پرسپولیسی ها هم از وزیر دل خوشی ندارند ولی ماها با توهم و فرافکنی و شارلاتانیسم پیش نمی رویم؛ ما با واقعیات سر و کار داریم! ولی شماها انصافا خسته نشدید از این همه افترا و توهم!! انگاری کیسه کشا با رمز وزیر می خوابند و با نام وزیر بیدار می شوند! البته شماها با همین فرمان توهم و خیال بافی جلو بروید و پرسپولیس هم با فرمان واقع بینی قهرمانی؛ خدا همه کیسه کشا را شفا بدهد!
  • فری عشقی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    یه پیشنهاد. تمام این بازیکنای اللستقلال رو با مربی هاشون و هیت مدیره رو بندازن توی آشغالی شاید یه فرجی بشه مخصوصا یزدانی و غلامی و اون کلوچه نادری رو
  • شاهین IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    سلام من درحیرت وتعجب هستم این اکبرپور مگر چند فصل با نکونام وتیموریان هم بازی بوده داره خدای ناکرده خودشو به اونا وصل کرده درضمن توتو این فوتبال عددی نبودی کیسه داغ تر از اش شدی غیرت داشته باش بگو وزیر برا تیم ارتش سرخ چیکار کرده که برا کیسه حقیر نکرده
  • سروش IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    قانون کاهگل گرفتن در دهن بعضی پیشکسوتها،باید هر چه زودتر تصویب بشه واقعا اینا یا نمیدونن با خودشون چند چندن،یا دنبال اسم و رسم تو دنیای مجازین،استقلال تو این مدت از خودی بیشتر ضربه خورده تا غیر خودی
  • ادریس تاجی US ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    آقای تکلی مقدم شما که عاشقی میشه سکوت کنی و به خاطر چند دلار که گرفتی علیه یک بازیکن خاص حرف نزنی
  • غریب آشنا IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    با سلام این بازی بودار بود برای باختن بود نه مساوی ونه برد من حرف های اکبرپور را قبول دارم بازی نبود برای برد فقط خراب کردن مربی بود یا انتقام از کسان دیگر اقای.اکبرپور اگر حرفی داری بگو دیگر از این بگم بگم ها زیاد شنیده ایم بازی چند نفر نشان داد دوست ندارند تیم موفق باشد حالا چرا این برنامه اجرا شد برکناری مربی بود اگر برای طرفدار روشن میکنید که این تیم.ایراد دارد چرا بیان نمی کنید با تشکر از خبرورزشی
  • غریب آشنا IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    باسلام چرا پیام من را روی رای ها و نظر ها دیده نمیشود اشکال داشته
  • احمد IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    امثال مظاهری فقط به خاطر جیب خودشون تلاش می کنن و تو هر تیمی باشن بالاخره زهرشونو میریزن.
  • اکبر IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    تیم پیروزی یاد اور تیم عربستان است زمانیکه همه جوره حمایت میشد پیروزی ایران=عربستان اسیا ادمین لطفا بچاپ
  • امیر علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    تو تیم استقلال همه مقصرن در درجه اول هیت مدیره که هر بازیکن ومربی که بهترین عملکرد رو دارن با ندادن پول یا درست کردن حواشی فراریشون میدن دوما سر مربی وقتی دانش فوتبالی نداشته باشه نتونه تاکتیک خوبی رو ارائه بده سوما بازیکنان پولشون رو میخوان بازی کردن اگه تیم چرتپلیس پول بازیکنان رو میده باید تاج هم پول بازیکنان رو بده تا مثل بازیکنان لنگ روحیه بازی کردن رو داشته باشن
  • ح م IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    برولنگی جمع کن هنوزتوقهرمانی آسیامانده ای زمین وزمان میدانندپنج ساله استقلال راوزیرشماابه زانودرآورده امیرحسین فتحی افتخاری مددی ایناچی ازمدیریت می دانند که به استقلال تحمیل شدندگل محمدی تهدیدمی کنه رسسول پناه راازپرسپولیس می اندازندبیرون چرابرای استقلال اینجوری نییت روز قیامت همه چیزبرملا میسه الآنم فکری راآوردن استقلال که هیچی ازمربیگری حاایش نیست مجیدی ایترا شفر همه ی خوبابایدبرن فکری بیادفرداهم نوبت مرفوویه
  • ایران IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    آخه جالبه این بنده خدا زمان فوتبالش جز مصیبت هیچ چیز دیگه ای نبود اونوقت الان شده سوپرمن
  • کارگر‌بازنشسته‌ایرانی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    سلام طرف‌بلد‌نبود‌برقصد‌میگفت‌زمین‌کج‌است گیرم‌که‌وزیر‌پرسپولیسی‌باشد تیم‌شما‌نباید‌خوب‌بازی‌کند ایران‌از‌استرالیا‌۲گل‌عقب‌بود‌با‌روحیه‌تلاش کردند‌ودر‌قلب‌استرالیا‌به‌جام‌جهانی‌صعود کردند
  • حسین IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    بسیار عالی مطلب رساندی درود به شرف ات...ننگ بر بازیکنی که هرز برود
  • پرسپولیسی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    بچه ها من پرسپولیسیم ولی خداییش بیاین یه کم واقع بین باشیم و الکی واسه هم کری نخونیم. خداییش اگه ما هم هرسال قهرمانی تیم رقیب سنتیمون رو میدیدیم و فقط از اجدادمون میشنیدیم که یه زمانی تیم ما هم در لیگ برتر قهرمان شده، اونوقت از این کیسه کشای وطن فروش سعودی هم بدتر میشدیم. خخخ خداییش اگه قبول دارین لایک بزنیین.
  • رض IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    خواهشن کسی خودشو گول نزنه دیگه هرکروکوری میدونه مشکل اصلی بابامسعود پرسپولیسیه ازوقتی که وزیرشد تیم پیروزی هم مد شد.
  • حسن IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    دقیقا درست گفته تیم پیروزی تهران قبل از اومدن بابا مسعود چهاردهم جدول بود ولی به یکباره با اومدن بابا مسعود چهار سال قهرمانی پشت سر هم دوستان لنگی طبق جدید ترین آمار در لیگ برتر ایران طی ۱۹ دوره برگزاری، تیم‌های سپاهان (پنج بار، آخرین بار ۱۳۹۴)،بابا مسعود به تنهایی (چهار بار،آخرین بار سال ۱۳۹۹)، استقلال (سه بار، آخرین بار ۱۳۹۲)، فولاد خوزستان (دو بار، آخرین بار ۱۳۹۳)،پیروزی تهران(۲بار،آخرین بار نمیدونم کی بوده) و پاس تهران، سایپا و استقلال خوزستان هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند. طبق این آمار هیچ کس این ۴ سال قهرمانی اخیر رو به رسمیت نمیشناسه حتی خود دوستان پیروزی ای چون تو کل کل با بقیه هوادارها طرف تا میگه بابامسعود شما حرفی برای گفتن ندارید و اشکتون در میاد هر وقت از زیر پرچم حکومت بیرون اومدید اونوقت قهرمان بشید اگر تونستید....
    • ۰۰۷ IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      باشه داداش تو راست میگی دلتون رو با اینا خوش کنید حتما تو آسیا هم بابا مسعود تیمو میبره فینال فگر کنم از بس قهرمانی ارتش سرخ رو دیدید حافظتون پاک شده یا هنوز هنگید یادتون رفته با دو پنجره بسته با اون همه مشکلات برانکو تیمو برد فینال!یه کم خجالت بکشید تا روزی که فکری تیمو برده بود صدر بهترین مربی بود خبری هم از بابا مسعود نبود حالا که اومده زیر پرسپولیس باز بابا مسعود شروع شد
  • مجیدنوروزی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    اقا سیا کوتاه بیا دیگه قراره کیو مقصر کنین بابا وقتی اسم پرس پولیس بیاد همه تیما باید بکشن کنار اینو که دیگه میدونی عزیز
  • Misam IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    خب بعد نقش وزیر تو این وسط چی بود؟ یعنی وزیر گفته بازیکنان استقلال تو زمین راه برن، تیمی که پیشکسوتش تو باشی، همینم میشه
  • مهدی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    بازیکن سالاری تیم رو میپکونه . چون اختلاف چند برابری قیمت بازیکن دیگران رو به کم کاری ونا هماهنگی وسرپیچی وا میداره. خوشحالم که دیاباته به استقلال برگشته به امیدروزهای خوب استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی