نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۰ |
۵
پیام مهم ۲ ستاره به اهالی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا با اشراف کامل به جنبه‌های پیدا و پنهان انتخابات فوتبال، وارد این عرصه شدند و همه چیز را از قبل می‌دانستند و حدس می‌زدند.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ بیانیه علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا که متفاقا از سوی هر دو چهره شناخته شده فوتبال ایران امضا شد نکته‌ای مستتر در آن داشت؛ نخست اینکه خیلی‌ها پس از شنیدن خبر ثبت نام علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال، تصور می‌کردند کریمی خبر ندارد به دلیل فرآیند پیچیده انتخابات فوتبال و عملیات سری مجمع، شانسی برای پیروزی ندارد!

این مسئله به شدت برای ما آزاردهنده بود؛ چرا که افکار عمومی بعضا خود را جلوتر از کریمی می‌پنداشت و عده ای گمان می‌کردند تحلیل درست‌تری در قیاس با کریمی و مهدوی‌کیا دارند!

با انتشار این بیانیه اما مشخض شد علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا با اشراف کامل به جنبه‌های پیدا و پنهان انتخابات فوتبال، وارد این عرصه شدند و همه چیز را از قبل می‌دانستند و حدس می‌زدند. آنها فقط نمی‌خواستند مثل تمام این سال‌ها که دیگران با گوشه‌نشینی، نظاره‌گر انتخابات فدراسیون فوتبال بودند دست روی دست بگذارند.

پیام مهم ۲ ستاره به اهالی فوتبال ایران

کریمی و مهدوی‌کیا وارد عرصه انتخابات شدند تا به اعضای مجمع که اصولا برای انتخاب یک کاندیدا از پیش متحد می‌شوند هشدار بدهند این بار دیگر بحث برنامه، تخصص، محبوبیت، وجاهت و اعتبار است. کریمی و مهدوی‌کیا در واقع به هیئت‌های فوتبال که همه می‌دانند نقشی غیرقابل انکار در انتخابات دارند پیام دلگرم‌کننده‌ای فرستادند؛ ما مقابل هیچ احدالناسی گارد نداریم...

این پیامی روشن برای همه هیئت‌های فوتبال بود که تصور نکنند کریمی و مهدوی‌کیا دل خوشی از آنها ندارند؛ اتفاقا اهالی فوتبال خوشحال می‌شوند این بار بر خلاف تمام انتخابات گذشته فدراسیون، هیئت‌ها نه در اقدامی از پیش هماهنگ شده که انتخابات فوتبال را دوباره به بیراهه می‌برد که به ذات فوتبال، هیجان و جذابیت، پاکی و شفافیت آن رای بدهند؛ در واقع آنچه مردم می‌خواهند در آرای آنها لحاظ شود...

در این زمینه بیشتر بخوانید:

بیانیه انتخاباتی کریمی و مهدوی‌کیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی