نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بردهای خارج از خانه منچستریونایتد، تاتنهام و رم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدارهای رفت لیگ اروپا منچستریونایتد، تاتنهام و رم در خانه حریفان‌شان پیروز شدند تا شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشند، در حالی که میلان برد ارزشمندش را دقیقه آخر از دست داد.

خبرورزشی - دور رفت یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب آغاز شد که در مهم‌ترین دیدارها منچستریونایتد، تاتنهام و رم با برد در خانه رقبا گامی بلند برای صعود به دور بعد برداشتند و میلان مقابل ستاره‌سرخ متوقف شد.

دور رفت یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب آغاز شد که در مهم‌ترین دیدارها میلان، رم، منچستریونایتد و تاتنهام با برد در خانه رقبا گامی بلند برای صعود به دور بعد برداشتند.

منچستریونایتد در زمین رئال‌سوسیداد به برتری قاطع ۴ بر صفر دست پیدا کرد. فرناندس در دقایق ۲۷ و ۵۷ دو گل زد و سومین گل را هم رشفورد در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند و تیرخلاص را جیمز در دقیقه ۹۰ به تور دروازه میزبان چسباند.

ویدیو| خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰-۴ منچستریونایتد

گل فرناندس در دیدار منچستریونایتد و سوسیداد

تاتنهام در خانه حریف اتریشی‌اش ولفسبرگر ۴ بر یک برنده شد. سون، بیل، لوکاس و وینیسیوس در دقایق ۱۳، ۲۸، ۳۴ و ۸۸ برای اسپرز گل زدند. لیندل در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی تنها گل ولفسبرگر را ثبت کرد.

شادی گل بازیکنان تاتنهام مقابل ولفسبرگر

میلان در صربستان مقابل ستاره‌سرخ به تساوی ۲-۲ رسید. پانکوف در دقیقه ۴۲ توپ را وارد دروازه خودش کرد و دقیقه ۶۱ هم هرناندس گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. برای ستاره‌سرخ هم کانگا در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی گل زد و پاوکوف در دقیقه ۳+۹۰ کار را به تساوی کشاند.

شادی گل بازیکنان میلان مقابل ستاره‌سرخ

رم در خانه براگا ۲ بر صفر برنده میدان را ترک کرد. ژکو در دقیقه ۵ و مایورال در دقیقه ۸۶ گل‌های جالوروسی را زدند.

شادی گل بازیکنان رم مقابل براگا

دیناموزاگرب در شبی که صادق محرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ۳ بر ۲ در روسیه کراسنودار را مغلوب کرد. پتکوویچ در دقایق ۱۵ و ۵۴ و آتیمون در دقیقه ۷۵ برای دینامو و برگ در دقیقه ۲۸ و کلائسن در دقیقه ۷۰ برای کراسنودار گلزنی کردند.

المپیاکوس در دیداری پرگل ۴ بر ۲ آیندهوون را برد. بوچالاکیس، امویا، العربی و ماسوراس در دقایق ۹، ۳۷، ۲+۴۵ و ۸۳ برای المپیاکوس و زاهاوی در دقایق ۱۴ و ۳۹ برای آیندهوون گل زدند.

در دیدار جذاب دیگری که در سوئیس برگزار شد، یانگ‌بویز موفق شد بایرلورکوزن را ۴ بر ۳ برد. فاسانچت در دقیقه ۳، سیباتچو در دقایق ۱۹ و ۸۹ و الیا در دقیقه ۴۴ برای یانگ‌بویز و شیک در دقایق ۴۷ و ۵۱ و دیابی در دقیقه ۶۸ برای لورکوزن موفق به گشودن دروازه رقیب شدند.

تنها بازی بدون گل هم نبرد اسلاویا پراگ و لسترسیتی بود که در جمهوری‌چک برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی