نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنالتی گل گهر سوخت/ کمک داور چرا به خودش جرأت نداد و خطا را اعلام نکرد؟!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین عسگری، کارشناس داوری گفت: مهم‌ترین اشتباه تیم داوری در دقیقه ۱۲ بود، من متعجبم که اگر هم داور در این صحنه تشخیص خوبی نداشته کمک داور پشت دروازه که به صحنه نزدیک بود چرا به خودش جرأت نداد و خطا را اعلام نکرد؟

خبرورزشیحسین عسگری، در خصوص داوری دیدار گل گهر و پرسپولیس اظهار داشت: قبل از بررسی عملکرد داوری باید چند نکته را بیان کنم؛ اول این که واقعا کیفیت فیلمبرداری فوق‌العاده ضعیف بود. اکثر صحنه‌ها را از راه دور نشان می‌دادند و در تکرار صحنه‌های مهم بازی هم خیلی ضعیف عمل کردند که این مسأله کار ارزیابی عملکرد داوری را سخت می‌کند.

وی افزود: همچنین مسابقه‌ای که با نتیجه ۵ بر صفر تمام می‌شود اشتباهات داوری نمی‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در نتیجه داشته باشد، اما به هر حال این طور هم نبود کار تیم داوری بی اشتباه باشد.

کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: مهم‌ترین اشتباه تیم داوری در دقیقه ۱۲ بود، در این صحنه هر چند که مهاجم گل گهر در جدال با دروازه‌بان پرسپولیس نمی‌توانست خطری روی دروازه این تیم ایجاد کند، اما قانون به این مسأله کاری ندارد. حامد لک در این صحنه بی‌احتیاطی کرد، بازیکن گل گهر توپ را زد و دروازه‌بان پرسپولیس با دست پای چپ او را زد. من متعجبم که اگر هم داور در این صحنه تشخیص خوبی نداشته کمک داور پشت دروازه که به صحنه نزدیک بود چرا به خودش جرأت نداد و خطا را اعلام نکرد؟

در این زمینه بخوانید: حیدر سلیمانی: حامد لک روی مهاجم گل گهر خطایی نکرد

عسگری در مورد به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس عنوان کرد: روی گل اول پرسپولیس در میانه زمین به نظر می‌رسد احمد نوراللهی در جدال برای تصاحب توپ روی بازیکن گل گهر مرتکب خطا شد، اما همان طور که اشاره کردم به خاطر کیفیت بد تصاویر تشخیص این صحنه نمی‌تواند قاطعانه باشد.

وی افزود: در دقیقه ۵۰ یک خطای واضح روی بازیکن گل گهر شد که داور آن را نگرفت، در ادامه روی بازیکن پرسپولیس خطا شد و او به زمین خورد اما داور هند بازیکن پرسپولیس را گرفت. در چند صحنه اشتباهات این چنینی داشت، اما به هر حال در بازی‌ای که نتیجه ۵ بر صفر ثبت می‌شود کار و اشتباهات داوری نمی‌تواند خیلی روی نتیجه تأثیرگذار باشد.

کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد کارت‌هایی که داور در این مسابقه داد، گفت: ‌کارت‌هایی که او داد درست بود، یکی دو کارت هم می‌توانست بدهد اما این کار را انجام نداد. داور باید تمهیدات انضباطی یکنواختی داشته باشد.

عسگری در خصوص کارت دوم و اخراج برزای تصریح کرد: اخراج برزای درست بود، او در یک لحظه دو بار خطا کرد که نقض مکرر قانون حساب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ویدئو| شادی پرسپولیسی‌ها در رختکن پس از قهرمانی نیم فصل

گل گهر صفر - پرسپولیس ۵/ شاگردان یحیی قلعه ژنرال را فتح کردند و قهرمان نیم‌فصل شدند

ویدیو| خلاصه بازی گل گهر ۰-۵ پرسپولیس

عکس| پرسپولیس خیلی محکم قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد

گل محمدی: خیلی خوب دفاع کردیم و از ضدحملات استفاده کردیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حسین عسگری دیگه کی هست . یک داور ناشناخته داره میگه پنالتی بود . حالا کی میگه که اون پنالتی گل می شو .حامد لک همه توپ ها و تک به تک ها را گرفت . بعدش هم حتی اگر اون پنالتی گل می شد پرسپولیس ۵ بر ۱ می برد
    • غضنفر IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      شما شاید یادت نیاد ولی ما یادمون هست ایشون وقتی داور بود چقدر با استقلال مهربون بود و گاهی دمار از روزگار پرسپولیس در میاورد.
    • کیسه حکومتی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      کیسه ورزشی چرا نظر حیدر سلیمانی نذاشتید اون اصلا صحنه پنالتی نبود من خودم صحنه ده بار نگاه کردم اصلا لک با مهاجم گل گهر برخوردی نداشت داور پشت دروازه یه متری صحنه هیچ برخوردی ندید و حتی بازیکنان و مربیان اون صحنه اعتراض نداشتند پنالتی ندانستند چه طوری عسگری اون صحنه پنالتی دانسته؟؟!!!!
    • مولر از برلین ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      در سایر بازی ها نظر مظفری را دقیقه نود انعکاس می دادند.!! مهم نیست 9 کارشناس گفتند. پنالتی نبود. مهم نظر ان کسی هست که خلاف نظر سایر کارشناس ها را گفته باشد. هیچ پنالتی در ان صحنه رخ نداد. اقای عسگری چرا از طول عرض زمین صحبت نمی کنید . ابعاد این زمین دستکاری شده بود . و غیر استاندارد.!! این زمین را مخصوص پرسپولیس اماده کرده بودند. به علت عریض بودن و سانتر از جناحین!!!!!!
    • مافیای کیسه IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      اتفاقاً ایشون از داوران قدیمی دهه ۶۰ و ۷۰ هستند. منتها به یاد دارم همون زمان هم همیشه علیه پرسپولیس سوت میزد. در واقع پیه این آقا به تنمون خیلی ساله که مالیده شده!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      اوج بد سوت زدنش برای پرسپولیس در دوره بابا محمود بود . در دهه ۶۰ و ۷۰ به ضرر پرسپولیس سوت می زد اما در دوره بابا محمود اوج سوت های به ضرر پرسپولیس بود
  • مافیای کیسه IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ذوق زدگی خبر ورزشی! نظر بقیه رو هم پرسیدین یا جرأت ندارین؟ حیدر سلیمانی و مظفری گفتن پنالتی نبوده ها... ارزون نفروشین خودتونو!
    • ضدمافیا IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      تبریک به بابا مسعود تبریک به عمو سهیل مهدی و سازمان لیگ نه به خاطر برد پرسپولیس و قهرمانی نیم فصل ! بخاطر اینکه چیدمان بازیها رو سپردن به پرسپولیسی ها تا کار بخوبی انجام بشه وتقویم بازیها رو خودش مرتب کنه !تبریک به کمیته های مختلف فدراسیون مخصوصا انظباطی نه بخاطر کمک به مهندسی بازیها بخاطر محرومتهای بازیکنان نه بخاطر باخت گل گهر بخاطر احساس وظیفه و مسئولیتشون !
    • کامران5 IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      ضد مافیا جان، بابا جان، عمو جان ، انظباط؟! فقط خدا می‌دونه با این کلاس های مجازی دیکته بچه ها چی بشه
  • امیرحسین IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    استقلالی ها تا الان کارشناس های داوری قبول نداشتن و می گفتن پرسپولیسی هستند حالا با استناد به حرف های همین کارشناس ها حرف از پنالتی گل گهر می زنن اینا کوچک ترین منطقی هم ندارن
  • سعید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    اگه پنالتی گل گهر را اعلام می کردند و گل اول پرسپولیس را هم خطا می گرفتند خدا وکیلی چنین نتیجه ای رقم می خورد؟!
    • کیسه حکومتی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      وقتی اون صحنه پنالتی نیست از کدام پنالتی حرف میزنی؟!!!! حیدر سلیمانی و مظفری اون صحنه پنالتی ندونستند حتی داور پشت دروازه یه متری و داور وسط نزدیک به صحنه هیچ برخوردی ندیدند از کدام خطا پنالتی حرف میزند خود مهاجم و بازیکنان گل گهر هیچ برخوردی نبود راجع به اون صحنه اعتراَض ندارند از کدام پنالتی حرف میزنید
    • حامد IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      تااون هفته که صدربودیدخبری ازمافیا وستاره نبودتارفتیدوسط جدول دوباره شروع کردید
    • حامد IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      اگه غلامی تودربی اخراج میشدخداوکیلی میتونستیدازپرسپولیس مساوی بگیرید
  • محمود IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    خبرنگار عزیز به جای اینکه برای پایین آوردن تبت بری به یه کارشناس کیسه کش زنگ بزنی برو توچال ،اول بیست دقیقه قدم بزن بعد خودتو از کوه بنداز پایین .قول میدم حالت خوب بشه.
  • فوتبال کثیف و تیم کثافت زده IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    این پنالتی رو هم بزارید به حساب مشتلوق عمو مسعود برای قهرمانی نیم فصل. کثافت از سر و روی فوتبال ایران می باره! شب بازی سرمربی رو محروم می کنند! و تیم شهرستانی تازه به لیگ اومده رو بدون مهاجم می فرستند جلوی مدعی صدرنشینی!!!! همه تیم های لیگ هم در حال فروپاشی اند!!!!! راستی جناب لنگ محمدی این تیم همون تیمی نبود که جناب رسول پناه جمع کرده بود؟ چرا تا زمانی که رسول پناه تو هیأت مدیره بود و شما توفان به پانکردی تا رفیقات رو بیاری تو هیأت مدیره! تیمت تو زمین راه می رفت و دقیقه هفتاد به بعد گل می خورد!!!
    • رامین IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      آخ آخ آخ ، با بازی بیشتر صدر بودین الان رفتین جایگاه واقعیتون باز ناله هاتون شروع شد؟؟ اول برو نظر چهارتا کارشناس بخون بعد بیا خودتو خالی کن . اون وقتی که چندتا بازی پشت سر هم کارشناسا گفتن داوری به نفع استقلال بوده اون موقع حرف یدونه کارشناس رو قبول نداشتین
    • Sajad IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      کدوم بازیهااااا دقیقه ی ۷۰ به بعد گل میخورد؟،منشا نباید محردم میشد؟؟؟؟قله نوعی سر توهین به داورا محروم شده بود که یه هفته پیش بوده میخواستی بذارن واسه فصل بعد محرومش کنن،داداش ساقیتو عوض کن
  • امیرحسین IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    هر حال در بازی‌ای که نتیجه ۵ بر صفر ثبت می‌شود کار و اشتباهات داوری نمی‌تواند خیلی روی نتیجه تأثیرگذار باشد
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ببخشید ولی من هرچی نگاه کردم از اون صحنه چیزی نفهمیدیم ولی چطور شما دیدی که پنالتی بود!
    • لنگی متوهم IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      البته شما عینک تعصب زدید ..ودر قهقه مستانه جام های پوشالی تون خوابیدید
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      در جواب متوهم باید بگم بدون تعصب وقتی دوربینی نیست که درست نشون بده چجوری فهمیده که پنالتی بوده دوم اینکه تیم شما جلو گل گهر هندبال بازی می‌کرد چطور اونا پنالتی نبود حالا شدین دایه بهتر از مادر
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    کدوم پنالتی الکی بر ضد پرسپولیس نظر میدین اخرشم میشد پنج یک عسگری کیسه کش
    • با حقارت شرم فیروزی ام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      لونگ جان آخرای پاپا هر جور خواستی نظر بده
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ناله از سر عدم توانایی
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    لیگ فرمایشی..!!.دولت تدبیر و امید فقط از این طریق میخاد گوشه ای از مشکلات اقتصادی اش در دوران مدیریتی اش رو جبران کنه..اابته استقلال مردمی با ریشه و اصالت ترین تیم چهل ساله عادت کرده به این مافیا بازی..!!
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    فقط مجامع بی المللی از پس مافیای لنگ برمی آیتد چون فقط عدالت در آنجا برقرار میشود.. بخاطر همین است که لنگ بی ریشه و بی مکتب بیش از چهل سال است از گرفتن ستاره واقعی محروم و با ستاره من در اوردی خوشحالی و افتخار میکنن..!!
    • کیسه همیشه کیسه در حقارت IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      مجامع بین المللی هم رفتیم تا فینال
  • امیرحسین IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    لطفا کارشناسی داوری توسط حیدر سلیمانی هم در سایت قرار دهید و‌ فقط حرف یکی از کارشناسان را نزارید
  • علی ES ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    هیچ وقت یادم نمیرود در یک برنامه کارشناسی اشتباهات داوری برنامه ۹۰ عسکری دو بار خوابش برد . اونو به کارشناسی چی....
  • حسین IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    شک نکنیدحسین عسگری به زودی دارفانی راوداع خواهندگفت چراکه فوتبال مخصوصااین تیم بهش نگفتن تیم دولتی گفتن تیم حکومتی پس ایرادبه ضرراین تیم یعنی همونایکه توخیابان هفت تیرمیکشن ازاینجورچیزاکوتاه نمیان وحرفهای این عسگری درسته وکسی که بگه اشتباه دقیقه 12داور درنتیجه تاثیرنداره یاشعورنداره یاخودشوبه خریت زده چراکه یک هیچ میشدگل گهرنیمه دوم زمین تاآسمون فرق میکردپس حیف ظلم نمیذاره حرفی بزنی
  • دوچرخه سواران هوچی گر IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    میبینم که دوچرخه سوارای عزیز ناله هاتون بلند شده ، تا دو هفته پیش که با دمتون گردو میشکوندین و هرچی کارشناسا میگفتن دوچرخه سواران از داوری نفع بردن میگفتین ما قبولشون نداریم !!!! نون به نرخ روز خور شدین
    • لنگی های جعلی در حسرت جام آسیا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      اون تیمی ک همیشه سود برده لنگه.در جواب اون لنگی ک گفت اگ غلامی اخراج میشد تو بازی با لنگ حتی مساوی هم نمیگرفتید بااید بگم ک اگ توپی ک بدست امیری خورد پنالتی میگرفت شما لنگی ها چشمتون ب مساوی نمیخورد . فعلا ک یا چیدمان مدیریتی بلدند چجور ب دادتون برسند
  • علی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    عسگری زمان داوریش هم شوت بود چون هنوزگیجه نمیدونه قبل از خطای حامدلک افساید اعلام شده بود / داورتوهمی
  • کمال خوش سخن IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حالا بیخیال استقلال و پرسپولیسی بودن داور بشید ببینید راست میگه یا نه. تعصب آدم رو کور میکنه
  • محمد حسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    از یه کارشناس نظر نزارید!چقدر میخاید برای این تیم حکومتی استقلال دلبری کنید!!
  • سیرک برتر IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    خوب تیم خاص فوتبال کثیف ایرانن.
  • بهبودی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    این حسین عسگری خیلی ریلکس دودمان پرسپولیس رو به باد می داد. هر وقت داور بازی پرسپولیس میشد من خود زنی میکردم تا بازی تموم شه.
  • ناشناش IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تو داوری آخه اصلا حامد لک در دقیقه دوازده برخوردی داشت جمع کن بابا خجالت داره واقعا!
  • Mano IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    آقا وقتی بازیکنان تیم استقلال دو ماهه دارن میگن, چیپسو ماست شده غذا شون. وبابا مسعود داره تیم مقابل رو آنچنانی پذیرایی میکنه. دیگه معلومه لنگ میاد بالا؟ مگه نایی برای بازیکنا میمونه تو زمین بدون
  • مهدی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    قبل از صحنه چه پنالتی باشه یا نباشه آفساید اعلام شد نیازی به تشخیص اینکه خطا بوده یا نبوده نیست
  • فرشاد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حسین عسگری 70 سالش الان تلویزیون با میکرو سکوپ نگاه می کند چطوری از صفحه تلویزیون آن تشخیص داد پنالتی اما کمک داور آنهم دوتا که یکیش یک متر با صحنه فاصله داشت آن تشخیص نداد نه بابا دل جرات فقط عسگری کله قرمز داده ایشان یکی از داوران طرفدار کیسه هستش
  • كارون US ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    اقاي عسگري عزيز بر طبق فرمايشاتتان كيفيت فيلمبرداري فوق العاده ضعيف بود اما شما تنها كارشناسي بوديد كه خطا لك و نوراللهي را ديديد حالا خوبه هم دقيقه ١٢ مهاجم گل گهر در موقعيت افسايد بود وهم در گل اول پرسپوليس توپ به نوراللهي نزديك بود و هيچ اعتراضي هم نشد . اجازه بدهيد شب خوبي داشته باشين.
  • تاجی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    تعجب نکنید این تیم چند هفته قبل رده 12 جدول بود.طبق رسم و رسوم 4 سال قبل تاکتیک بال هایت را بگشای توسط سید جلال و بقیه ی دفاع های تیم پیروزی اجزا شد و با کمک داوران عزیز این تاکتیک به نتیجه رسید تا نصف امتیازات نیم فصل به کمک داورا به تیم پیروزی هدیه داده بشه .دقیقا تو این 4 فصل آخر هم هر فصل بالای 30 امتیاز از همین تاکتیک به تیم محبوبشون هدیه میدادن ...
  • محسنی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    پرسپولیس قهرمانش می کنند چون ترابی داره .برای استقلال مشکل درست می کنندچون غفوری داره.
  • gaber IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    داوران قدیمی چون عسگری هیچوقت نتوانسته اند مانند داوران جدید به رده های آسیایی و بین المللی راه یابند چون فرهنگ طرفداریشون مشخص بود و این ضربه به کار داوری خودشون زد .عسگری زمان قضاوت بدترین قضاوت‌ها را علیه پرسپولیس داشت .بهتره خبر ورزشی دنبال حرفهای داغ نباشه دنبال واقعیت باشه و از نظرات داوران دیگه هم استفاده کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی