نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
۱ |
۵
راز موفقیت پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس که کمتر به آن پرداخته می‌شود استفاده بهینه از تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های بازیکنان است.

خبرورزشی - در پرسپولیس از هر بازیکنی، حتی معمولی، به بهترین شکل ممکن بازی گرفته می‌شود و شما می‌بینید که یکی مثل امید عالیشاه در این چند هفته چقدر خوب کار کرده یا مثلاً احمد نوراللهی در نقش یک گلزن و حتی ستاره ظاهر شده است. 

در پرسپولیس اگر بازیکنی ۸۰ درصد توان فنی دارد هر ۸۰ درصد را ارائه می‌کند و نتیجه آن هم وضعیت خوب تیم در جدول رده‌بندی است اما در استقلال ماجرا کاملاً برعکس است و بازیکنان بنا به دلایلی که بارها به آن اشاره شده نصف توان خود را هم ارائه نمی‌دهند. طبعاً یک بخش عمده از این مسئله به سرمربی تیم برمی‌گردد اما مسائل مدیریتی و مالی و... را هم نباید فراموش کرد. در پرسپولیس هم البته پرداختی‌ها دیر و زود می‌شود اما به هر حال بزرگان تیم مشکلات را مدیریت می‌کنند در حالی که در استقلال چند نفر باید مراقب خود بزرگ‌ترهای تیم باشند!

در پرسپولیس حجم محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها هم مثل استقلال بالا نیست و مربی در تایم بیشتری بازیکنانش را در اختیار دارد اما در استقلال استراماچونی، مجیدی و فکری در هر بازی کلی غایب داشتند و دارند که به هر حال این مسئله هم به تیم لطمه می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    راز موفقیت پرسپولیس در این دهه یک کلمه بود که ان را برانکو مهندس فوتبال از خود بجای گذاشت. یک تیم نباید متکی به ستاره . و بازیکن سالار باشد . می شود با پنجره بسته . چند ساق شکسته هم به فینال اسیا رفت. پرسپولیس زمانی اوج گرفت که برانکو امثال رضاییان را بخاطر انظباتی کنار گذاشت. و گر نه الان اندر خم کوچه بود!! اینهایی که وزیر وکیل می کنند می خواهند موفقیت رقیب را برای خود توجیه کنند. و گرنه خود فدراسیون فوتبال هم تیم داشته باشد و حمایت کند باز نمی تواند در این 5 سال این همه قهرمانی و موفقیت در اسیا را کسب کند. یاد کودکی افتادم که تنها بودم. هم بازی نداشتم . بازی مینچ را به تنهایی بازی می کردم . باز خودم نمی توانستم خودم را به راحتی با مهرهای قرمز پیروز کنم..!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی