نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
برچسب سرمربی موقت روی پیشانی فکری/ نه!؛ این هیئت مدیره حامی فکری نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره باشگاه استقلال به طور موقت و تا اطلاع ثانوی از محمود فکری سرمربی تیم حمایت کرد.

خبرورزشی - کاملاً مشخص است که نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر و البته مخالفت جدی چند عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حمایت موقتی از محمود فکری تاثیرگذار است و در واقع باید گفت و پذیرفت که مدیران باشگاه استقلال هیچ گزینه‌ای برای معرفی به وزارت ورزش و شخص وزیر نداشتند.

شاید تا قبل از بازی جمعه پرسپولیس، قلعه‌نویی یک گزینه قابل بررسی برای هیئت مدیره باشگاه استقلال بود اما حالا شرایط کاملا فرق کرده است. فرهاد مجیدی هم که به رغم محبوبیتش، پل‌های پشت سر خود را خراب کرده و فعلاً نمی‌تواند به استقلال برگردد مگر این که تغییرات اساسی در استقلال ایجاد شود که طبعاً طی ماه‌های آینده نخواهد بود.

مسلماً حمایت دلی و کامل از محمود فکری سرمربی استقلال اینی نیست که مدیران باشگاه انجام دادند. فکری که حالا بهتر از همیشه جو استقلال را شناخته خوب می‌داند که این مدل حمایت هیچ ارزشی ندارد. او در واقع مدیون شرایط است و باید ممنون دار !بعضی از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باشد.

به محمود فکری سرمربی استقلال برچسب موقت خورده و حالا باید پرسید در این شرایط که قاطبه هواداران استقلال هم پشت فکری نیستند، بازیکنان استقلال چطور و چرا باید به این مربی اعتماد کنند؟!

بازیکنان استقلال آن زمان که فکری سرمربی موقت نبود، آن مدلی مقابل سپاهان بازی کردند وای به حال امروز که نام محمود فکری سرمربی موقت است!

خدایا! به فریاد هوادار استقلال برس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    یعنی دم مدیریت ما گرم که منصوریان گزینش هست ولی الکس نوری رو تو لیست گزینه ها نذاشتن.!!!!!!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    اصلا هیئت مدیره گزینه ای برای هدایت استقلال نداشته بعد کانال استقلال میگه سلطانی فر نگذاشت فکری بره خب فکری بره کی بیاد جاش !!! ضمنا کلا بد نیست به‌خودم و هواداران کم صبر رقیب تلنگر بزنیم‌که سولشایر سه سال مربی یونایتده بدون نتیجه خاصی ولی هنوز سرمربیه لمپارد هم که دوسال بود و برکنار شد حتی سولشایر شاید یکی از بدترین فوتبال های یونایتد رو ارائه میده اما هنوز هست چون شاید می خوان فرصت کافی بهش بدن تا با خیال راحت یونایتد محبوب هواداران رو بسازه شاید این حرف ها برای ما کم صبر ها تلنگر خوبی باشه علی الخصوص طرفدار های استقلال البته من‌توقعی ندارم حرف من پرسپولیسی رو قبول کنید ولی خب به نظرم مجیدی هم زیاد موفق نبود و قلعه‌نویی هم که دیگه جمعه‌همه دیدن پنج تا خورد پاشازاده شاید گزینه خوبی باشه ولی خب اونم ریسک بالایی داره واونم زمان می خواد
    • حمید علوی CA ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      ستارگان جان دوست عزیز و آگاه پرسپولیسی من، خودت رو‌ خسته نکن فدات بشم، درک مفاهیمی مثل: صبوری و اهل استدلال بودن و مطالعه کردن پیش از اطهار نظر، و شلوغ کاری جهان سومی نکردن و دوست عاقل بودن و .. برای اکثریت هواداری ما بسیار زود و دور هست. خدامیدونه عین همین رفتارایی که الان میبینیم، سال ۱۳۷۰ هم در استادیوم میدیدیم. خداشاهده یه توپ از دفاع رد میشد، طرف تو استادیوم ردیف جلدی بنده نشسته بود پامیشد داد میزد “آهای منصور برو تو زنین خودت توپ رو بگیر”. بسکه بی عقل و قدرناشناس و نادان و‌گستاخ بود. بقول سینوهه (پزشک مخصوص فرعون) که ۴۰۰۰ سال پیش گفته نادانیهای انسان‌ها حتی در طول هزاران سال هم میتونه همچنان ادامه داشته باشه. من هیچ بهبود و پیشرفتی در نگرش هوادرا استقلال سال ۱۳۹۹ نسبت به هوادار ۱۳۶۹ نمیبینم، که البته با توجه به اومدنرفضلی مجازی متاسفانه ‘فشار نادانی’ زیادتر هم‌شده. خودت رو‌ خسته نکن ستارگان جان.
  • کیسه ورزشی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    خدایا! به فریاد هوادار استقلال برس!!!! دیگه کیسه ورزشی رسما تبدیل شده به پایگاه هواداری کیسه! اون موقع اون رسول پناه قبل از فینال اسیا داشت پرسپولیس را قلع و قمع میکرد از این حرفا نبود اما الان خدا باید به داد هواداران کیسه برسه عجب....
  • مانی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    تیم پرسپولیس یک دهه هست با همین بازیکنان و ترکیب داره بازی میکنه ولی استقلال هر سال ۱۰ بازیکن می رود و ۱۰ بازیکن جذب میکند تا تیم بیاد ترکیبش رو بشناسد نیم فصل تمام هست و تا ترکیبش رو شناخت بازیکن مصدوم میشود و اخر هم فصل تمام هست
  • علی اس اسی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    خدایا به فریاد ما برس.نخاستیم فوتبالو کاش یه تیم دوچرخه سواری خوب داشتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی