حمله شیرازی به منتقدان انتخابات هیئت فوتبال تهران/ آنها شانسی برای پیروزی ندارند!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رییس هیئت فوتبال استان تهران گفت: تا می‌بینند شانسی برای پیروزی ندارد، انتخابات را از بیخ و بن زیر سوال می‌برد و بهانه مهندسی، تخلف و اقدامات غیرقانونی و ... می‌آورد.

خبرورزشی - دوره چهار ساله ریاست حبیب‌الله شیرازی در هیئت فوتبال تهران در اسفند ۱۳۹۷ به پایان رسید. حالا پس از فراز و نشیب‌های بسیار و مدت‌ها بلاتکلیفی، قرار است انتخابات پس از دو سال تاخیر در شرایطی برگزار شود که تمام تلاش‌ها برای حذف شیرازی از هیئت فوتبال نتیجه مثبتی نداشت و این مدیر طبق قوانین اساسنامه هیئت‌ها توانست به کار خودش به عنوان مسئول تا زمان برگزاری انتخابات ادامه بدهد.
 
لغو چندین و چند باره انتخابات و اختلافات اساسی بین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در دوره مدیریتی قبلی هم تاثیری در این مساله ایجاد نکرد و حالا این خود شیرازی است که در جایگاه خود باقی مانده و بالاترین شانس را برای رسیدن دوباره به صندلی ریاست هیات فوتبال پایتخت دارد.

همین حالا هم البته شایعات بسیار زیادی درباره مهندسی انتخابات از سوی رقبای شیرازی و منتقدان او مطرح شده و حتی شایعاتی درباره احتمال لغو دوباره انتخابات مطرح شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد در برنامه اعلام شده دیگر تغییری اتفاق نخواهد افتاد و حوالی ظهر فردا، به صورت رسمی رییس هیئت فوتبال در انتخابات مشخص خواهد شد.

حبیب‌الله شیرازی توضیحات بسیار مهمی درباره وضعیت انتخابات ارائه داد و گفت: خبری آمد که هفت نامزد ریاست به نشانه اعتراض قصد دارند انتخابات را تحریم کنند و نامه نگاری‌هایی با فدراسیون و کمیته اخلاق و اداره کل و... داشته‌اند. این سیستم و رفتار در دوره‌های قبلی هم وجود داشته است. تا یک نفر می‌بیند که شانسی برای پیروزی ندارد، انتخابات را از بیخ و بن زیر سوال می‌برد و بهانه مهندسی، تخلف و اقدامات غیرقانونی و ... می‌آورد. قاطعانه می‌گویم که هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته است. تمام اقدامات انتخاباتی طبق قوانین و توسط کمیته سه نفره زیر نظر مستقیم فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: درباره اقدامات صورت گرفته درباره این هفت نفر بهتر است که من نظری ندهم، اما به طور مثال دیدم که نام سعید فتاحی هم در این لیست بود، اما وی چند روز قبل به من گفت که به نفع شما از انتخابات کنار می‌کشم و قرار است حضورش در این لیست هفت نفره برای کناره‌گیری از انتخابات را تکذیب کند. همین مساله به خوبی نشان می‌دهد که چه داستان‌هایی وجود دارد. تمام افرادی که توسط کمیته سه نفره و فدراسیون برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند این فرصت را دارند که در انتخابات شرکت داشته باشند.

رییس هیئت فوتبال تهران افزود: دو سال است که می‌گویند انتخابات مهندسی شده است. داور برتر تهران علیرضا فغانی بود که دیگر در کشور حضور ندارد و سریع نفر جایگزین به خوبی اعلام شد. روسای هیئت فوتبال تابع استان هم که از قبل مشخص هستند و با انتخابات مشخص شده بودند. بنده و سایر مدیران هیئت فوتبال هم نقشی در انتصاب مدیران عامل باشگاه‌ها نداریم و نداشته‌ایم. حالا کجا تخلف شده و کدام عضو مجمع را خودمان چیده‌ایم، نمی‌دانم.
 
وی اظهار داشت: درباره حضورم در هیئت فوتبال هم همه چیز بر اساس نص صریح قانون انجام شده و قانون می‌گوید اگر انتخابات هیئت فوتبال به هر دلیلی برگزار نشد، رییس هیئت تا زمان برگزاری انتخابات باید اداره امور را در دست داشته باشد. اینکه دو سال است این مساله طول کشیده هم تقصیر بنده و همکاران نیست؛ در چند نوبت خواستیم انتخابات را برگزار کنیم که جلویش را گرفتند. پس کوچک‌ترین تخلف و مهندسی در کار نیست. دبیر هیئت و کمیته سه نفره هم کاملا با استناد به موارد قانونی امور انتخاباتی را انجام داده‌اند.

شیرازی در پایان تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان هم اراده جدی برای برگزاری انتخابات دارند و در نهایت امیدوارم در جلسه فردا مجمع عمومی انتخاب نهایی خود را داشته باشد و این بلاتکلیفی و حواشی مدیریتی که به خاطر برگزار نشدن انتخابات دو سال است گریبان هیئت فوتبال تهران را گرفته به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی