حمایت هیئت مدیره و مددی از فکری/ مدیرعامل استقلال به بازیکنان وعده داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت: بنده و هیئت مدیره همه جانبه از سرمربی تیم حمایت می‌کنیم و مطمئنا با تلاش شما و فکری، تیم دوباره صدرنشین می‌شود.

خبرورزشی - احمد مددی  پیش از شروع بازی درون تیمی امروز  شاگردان فکری در جمع بازیکنان استقلال گفت: می‌دانم که همه تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنید و بنده و همکارانم هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا در روزهای آینده بتوانیم بخشی از قرارداد شما عزیزان را پرداخت کنیم.

وی افزود: بنده و هیئت مدیره همه جانبه از آقای فکری حمایت می‌کنیم و مطمئنا با تلاش شما و هدایت آقای فکری، تیم دوباره صدرنشین می‌شود.

در پایان صحبت‌های احمد مددی با بازیکنان قرار شد تا چند تن از بازیکنان با همراهی ووریا غفوری در روزهای آینده در باشگاه استقلال حاضر شوند و درخواست‌ها و نقطه نظرات خود را با مدیرعامل آبی‌ها در میان بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    کتری باید بمونه چون ستاره سوم تو جیبشه. الان ک با مهچیب قرار داد صد میلیاردی ببندن بانک مرکزی هم شرمندس مقابل کیسه
  • مولر از برلین ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    کری وزیر جوان کارساز شد بالا دستی دستور پرداخت پول را داد. این فیلم ها قدیمی شده. استقلال امسال به پول بیشتر نیاز دارد. پس باید یک شلوغ کاری شود . و ذهن هوادار... یک جمله از حرفهای وزیر جوان را مستند قرارمی دهم . از من بزرگتر هم استقلالی وجود دارد. و کمک هم می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Taj fan boy IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    لطفا فکری رو اخراج کنید و مجیدی رو بیارید.. وگرنه شاهد تجمعات اعتراضی خواهید بود.. آقا فرهاد دوای ماست.. البته تابلو هست که لنگی ها از مجیدی متنفر هستن چون سوزش 96 هزار نفری در آزادی و 4 نشون دادنش هنوز در یاد همه ست
  • سهیل IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    ما هواداران پرسپولیس هم از حضور مثلث با دانش، یعنی حنیف، فکری و مرفاوی در راس کادر فنی استقلال حمایت میکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی