نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
۵ |
۱
چرا ستاره استقلال ناراحت است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی در روزهایی که در تمرین استقلال شرکت نمی‌کند، از مطالب برخی رسانه‌ها به شدت دلخور است.

خبرورزشی - مهدی قایدی معتقد است هیچ درخواست اضافه‌ای از باشگاه استقلال نداشته و اینکه می‌گویند ۳ میلیارد برای قرار داد جدید خواسته صحت ندارد. 

در دوره مدیریت احمد سعادتمند به قایدی قول داده شده بود که با او قرارداد جدیدی بسته شود و قرار هم نبود این قرارداد آپشن اضافه‌ای داشته باشد اما به هر حال به قول هایی که داده بودند، عمل نکردند و بعد از رفتن سعادتمند هم مدیر عامل جدید یعنی احمد مددی تغییری در قرارداد قایدی نداد.

این که گفته می‌شود قایدی چند آپشن خواسته و یا بر سر بند فسخ قرارداد با باشگاه مشکل دارد، صحت ندارد و به همین دلیل ستاره استقلال از مطالب برخی رسانه ها ناراحت شده است. باشگاه استقلال قصد دارد به زودی تغییراتی در قرارداد قایدی ایجاد کند. عده‌ای می‌گویند این مسئله باید با نظارت نهادهای نظارتی صورت بگیرد این در حالی است که قرارداد قبلی وریا غفوری پاره شده بود و با او قرارداد جدید دو ساله‌ای منعقد کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    یه گواهینامه هم واسه اش بخرین بتونه شبای جمعه برگرده بوشهر واسه مسافرکشی.الخ
  • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    قائدی زمان شفر یه استعداد بود ولی زمان استرا یه ستاره شد.. از وقتی ازدواج کرد حاشیه ها تا حد زیادی ازش دور شد. البته نقش استرا در این مورد غیر قابل انکار هست چون استرا اصلا ریشه بازیکن سالاری رو خشک کرده بود و قائدی و بقیه جرات نداشتن آرامش تیم رو به هم بزنن.. کلا مربیات ایتالیایی خوب بلدن چجوری بین بازیکن ها اقتدار داشته باشن...
    • حمید علوی CA ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      شکارچی جان قائدی قدر خودش رو‌ نمیدونه. در مورد قرادادش که بشه ۳ میلیارد حرف ناحق نمیرنه.(الان بازیکنی مث وریا و ترابی که بالای ۱۴ میلیارد هستن بنظر بنده از قائدی کمتر میارزن، اما متاسفانه بازم داره خامی میکنه. گذشته از تمرین نکردنش، دو رفتار خیلی اشتباه ظرف یک‌ماه اخیر داشته. انسان نباید نامرد باشه. همیشه اینطور نمیشه که انسان از عقوبت اشتباه یا کردار بدش در بره.
  • محمدم IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    دمت گرم . . . باشوی کوچک # قایدی باید بماند
  • ویتوریا IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    کاش فوتبال ایران تحریم میشد و اینهمه پول بی زبون خرج چن تا به اصطلاح بازیکن تازه به دوران رسیده نمیشد، توی لیگ فاسد و نمایشی ایران اینهمه پول خرج بازیکنان بی لیاقت میشه بعد تو بیشتر شهر های ایران پول برای احداث کارخانه یا واحد تولیدی نیس تا جوانان کشور هر روز بیشتر از دیروز به ورطه ی افسردگی و خودکشی کشیده نشن. مرگ بر مسئولانی که عینک فساد رو از چشماشون بر نمیدارن تا به وضع استانهای محروم کشور مانند سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، ایلام ، کردستان ، خوزستان و کرمانشاه و غیره رسیدگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی