نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
۵ |
۳
عکس| مربی معروف استقلالی رسماً مافیا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیروز کریمی مربی فوتبال در سری جدید شب‌های مافیا حضور پیدا کرد.

خبرورزشی -  پخش فصل چهارم سری اول «شبهای مافیا» با رضایت بسیار بالای مخاطبان در پلتفرم فیلیمو و جابجا شدن رکوردهای میزان تماشا همراه بود و سری دوم آن برای پخش در تعطیلات عید نوروز هم اکنون در مرحله پیش تولید است.

در سری اول ۳۶ هنرمند در سه فصل شرکت کرده بودند که از بین آنها حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری ۱۲ بازیگر منتخب بودند که به فصل فینال راه یافتند و حالا فصلهای جدید سری دوم به همراه فینال فینالیست ها در راه تولید است.

رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» پیش از این برای اولین بار پس از بررسی آماری دقایق تماشا سریال‌ها و رئالیتی‌شوها در هفته اول انتشار، به رکورد شگفت انگیز ۱۹ میلیون دقیقه تماشا دست یافت و این رکورد زنی‌ها تا قسمت آخر فصل سری اول آن ادامه داشت.

در سری دوم این بار ۳۶ هنرمند شناخته شده زن و مرد با حضور محمد رضا علیمردانی بعنوان گرداننده در چهار فصل با هم در جزیره کیش مافیا بازی می کنند و ۶ تن از بهترین بازیکنان این فصول به همراه ۶ نفر از بهترین های سری قبل که تعداد هنرمندان حاضر در سری دوم را به ۴۲ نفر می رساند، در فینال حضور پیدا خواهند کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با خوانندگی کاوه آفاق، و سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده است و در فروردین ماه امسال به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    سرمربی فعلی گل گهر هم برای شرکت در این سریال عالی است.خخخ
    • لمپارد IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      ادب نداری تو؟؟ نمیشه یک کامنت خوب بذاری که همه لذت ببرن
  • عامیرزا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    ورژن فوتبالی اون با حضور تاسیون به سرکردگی مافیای دوپینگی چه غوغایی خواهد کرد! تصور کنین چه رقابتی بین عستقلالیا وسپاهانیا و تیرعاچتور تپه نشینان زنوزستانیا شکل خواهد گرفت وچه رقابت ماتادوری خواهد بود.عاقا پرچم قرمز پرسپولیسی رو بیارین وسط صحنه واسه تحریک برادران تاسی.هوووولللی.الخ
    • کی روش IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      واقعا امثال شما هواداران تیم ها رو به جون هم می اندازه
  • لیگ تشریفاتی ایران(لنگ سوگلی) IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    عجب .!!.مافیای فوتبال ایران دست لنگ و آل لنگ است ولی اسم استقلال رو مافیای رسانه لنگ داره خراب میکنه... از دهه ۷۰ و ۸۰ ک شرکت ملی فولادایران و بهترین شرکت های پولدار مثل سامسونگ و آیوا و...از جیب خزانه بیت المال پول رو سرازیر کردن به حلقوم لنگ و تیم لنگ حکومتی رو بعد از انقلاب بشدت حمایت کردن و بازیکنان تاپ لیگ رو گرفتن و رسانه مافیا رو در دست گرفتن و این اواخر هم مافیا با دست نشان کردن آدم های خودشون مثل عابدینی وهدایتی و رویانیان و ودر آخر آل مسعود به جام های اسنپی لنگ دست پیدا کردن....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی