نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کشتی ایران بدون ۵ وزن آزاد و ۲ وزن فرنگی در اوکراین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین از ظهر امروز در کی‌یف آغاز می‌شود.

خبرورزشی - تیمهای منتخب کشورمان نیز با ۱۴ کشتی‌گیر دراین پیکارها حضور دارند. بعداز بروز مشکلاتی نظیر مصدومیت و خروجی، برای تعدادی از نفرات اعزامی، کاروان‌کشتی ایران با تعدادی کمتر و بدون نماینده در بعضی اوزان راهی اوکراین شد. باتوجه به تصمیم کادرفنی تیمهای‌ملی، کاروان منتخب اعزامی کشورمان بدون نماینده در ۵ وزن کشتی‌آزاد و ۲ وزن کشتی‌فرنگی از امروز تا یکشنبه باحریفان سرشاخ می‌شوند. 

براین اساس کشتی‌آزاد باهدایت محسن کاوه و یاسرطهماسبی، بدون هیچ نماینده‌ای در اوزان ۶۱، ۶۵، ۷۹، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو، فرنگی‌کاران هم با هدایت رسول جزینی، حبیب‌اله اخلاقی و مرتضی محمدی، بدون هیچ نماینده‌ای در اوزان ۶۳ و ۸۲ کیلو با حریفان کشتی می‌گیرند. 

باتوجه به برنامه مسابقات که از سوی ستاد برگزاری و میزبان اعلام شده، دیدارهای ۵ وزن اول کشتی‌فرنگی (۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲، ۹۷ کیلو) و کشتی‌آزاد (۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ کیلو) امروز و فردا (شنبه) برگزار می‌شود. دیدارهای ۵ وزن دوم و پایانی کشتی‌فرنگی (۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۱۳۰ کیلو) و کشتی‌آزاد (۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲، ۱۲۵ کیلو) نیز فردا شنبه شروع می‌شود و یکشنبه شب با معرفی نفرات و تیمهای برتر خاتمه می‌یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی