شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
۰ |
۳
روایت غم‌انگیز از مرگ پدر آلیسون بکر 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر آلیسون بکر که برای دوری از ویروس کرونا به تنهایی سفر کرده بود و در دریاچه‌ای در جنوب برزیل غرق شد.

خبرورزشی - آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول به دلیل پیدا نکردن پرواز از انگلیس به سوی برزیل مراسم خاکسپاری پدرش را از دست داد.

براساس گزارش رسانه‌های برزیلی، جسد ژوزه آگوستینیو بکر پدر ۵۷ ساله الیسون بکر بعد از ظهر چهارشنبه در دریاچه «لاوراس دو سول» در جنوب برزیل در حالت غرق شده، پیدا شده است. پس از اینکه خانواده بکر عدم برگشت او به خانه را به پلیس گزارش می‌دهند و جست‌وجوها نیز به نتیجه‌ای نمی‌رسد، قرار بود تیمی از غواصان عملیات جست‌وجو را آغاز کنند اما حدود نیمه شب جسد وی در ساحل رودخانه پیدا شد. بکر که مشاور املاک بود و به تنهایی به این روستا سفر کرده، در حالی که در این روستا تلفن آنتن نمی‌داده است. بکر به‌خاطر در امان بودن از ویروس کرونا از داخل شهر به این مزرعه در جنوب برزیل پناه برده بود اما در نهایت کرونا نه، بلکه آب به زندگی او پایان داد. یک دوست خانوادگی بکر در مورد مرگ غم‌انگیز آقای بکر به نشریه «دیلی‌میل» گفته امکان دارد وی به صورت اتفاقی و تصادفی به دریاچه افتاده و یا برای شنا به آب زده اما ظاهراً او به یکی از کسانی که در مزرعه بوده گفته بود قصد ماهیگیری دارد.

محدودیت‌های سفر در انگلیس و نبود پرواز باعث شد تا الیسون نتواند به برزیل سفر کند و به این ترتیب او مراسم خاکسپاری پدرش را از دست داد. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی