دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۵ |
۵
عزیزی خادم؛ خادم فوتبال! برای عبور از آتش آماده‌ای؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی خادم چنان که در روز پیروزی اش در مجمع با ذوق‌زدگی مفرط گفت، خادم فوتبال است؛ بنابراین یک خادم فوتبال باید بدهی گذشتگان را حتی شده از جیب بپردازد و مطالبات به شدت کلان مارک ویلموتس را آن هم به دلار یا یورو تقبل کند.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ برای یک بازیکن تکنیکی، یک ملی‌پوش، ملی‌پوشی که خاطره ساز بود، در جام ملت‌های آسیا بازی کرده، به جام جهانی رفته، در بایرن مونیخ و شالکه حضور داشته، پذیرفتن شکست خیلی سخت است.

علی کریمی به خاطر چهره‌های فوتبالی، در انتخابات فدراسیون فوتبال سپر بلا شد و تمام فشارهای روحی و روانی حاصل از برگزاری مجمع را پذیرفت تا در نهایت، چند مدیر «فوتبال ندیده» و عشق شهرت و صندلی مدیریت، او را شکست بدهند. کریمی اما همان‌طور که گفتیم سپربلا شد و به همه دنیا ثابت کرد در فوتبال ایران، عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و آجورلو از بازیکن بایرن مونیخ بیشتر رای می‌آورند! 

حالا که بازی انتخابات تمام شده و همه رفته‌ایم سر خانه و زندگی خودمان باید خدمت علی کریمی عرض کنیم، چقدر خوب شد که چنین شد. کریمی از امروز می‌تواند مثل همیشه از زندگی لذت ببرد و به دغدغه‌های روزمره‌اش برسد اما آن کسی که وسط میدان آمده، مدیری بی‌تجربه به نام عزیزی خادم در عرصه فوتبال است.

مسئولیت سنگینی روی دوش او افتاده که باید بابت تمام وظایفی که بر عهده دارد پاسخگو باشد. شهاب‌الدین عزیزی خادم باید در گام نخست، تیم ملی ایران به جام جهانی ببرد؛ می دانید که رخ دادن این اتفاق چقدر سخت است؟ می‌دانید باید چند بازی را ببرد، از گدازه‌های چه آتش شعله‌وری عبور کند؟

عزیزی خادم چنان که در روز پیروزی‌اش در مجمع با ذوق‌زدگی مفرط گفت، خادم فوتبال است؛ بنابراین یک خادم فوتبال باید بدهی گذشتگان را حتی شده از جیب بپردازد و مطالبات به شدت کلان مارک ویلموتس را آن هم به دلار یا یورو تقبل کند. مشکلات وحشتناکی این فدراسیون دارد؛ از جمله ماجراهای تمام نشدنی تیم‌های پایه، فوتبال بانوان، فوتسال و تیم ساحلی، داستان‌های داوری و ... حلال این مشکلات ظاهرا کسی نیست جز عزیزی خادم که خنده‌هایش پس از پیروزی در انتخابات، نشان از ذوق زدگی بی‌مثالش داشت؛ او حالا غیرفوتبالی‌ترین رئیس فوتبال ایران در تمام سال‌های گذشته است و باید فوتبالی‌ترین تصمیمات را بگیرد.

توپ در زمین عزیزی خادم است؛ شما اما آقای کریمی با فوتبال زندگی می‌کنید. با عزت، غرورمندانه در کنار همین مردم؛ فوتبال متعلق به شماست. لذت زندگی را ببرید تا مدیرانی که با این اعتماد به نفس، این ورزش را در اختیار خود گرفته‌اند به زمین و زمان پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اولین اقدام در جهت پاکسازی فدراسیون... صادق درودگر، طراح قانون منع خارجی ها و کسی که با این قانون مسخره نــذاشت استراماچونی مجدداً به ایران برگرده،، از کارش برکنار شد.. بعد سالها داریم از باند سلطانی فر و تاج و شکوری لنگی ها راحت میشیم
  • Blue Love IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    ‏نکته: تا زمانی که پیروزی جام بگیرد تا زمانی که یک فرد پیروزی ای در مسند باشد فوتبال ایران پاک است و مثل ساعت تمیز و درست کار میکند به محض اینکه این تنظیم بهم بریزه یا از همه بدتر یه استقلالی وارد بازی شه فوتبال مملکت میشه مهندسی شده و لابی گری و ... خیلی:))))))))))))
  • محمدرضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اگه به این حرفا بود الان باید پله و مارادونا میشدن روسای فیفا، چرا حرف الکی میزنید، مگه هر کی رفته بایرمونیخ بازی کرده باید رییس فدراسیون بشه؟ با کدوم سابقه مدیریتی؟ درسته نویسنده متن بشدت پرسپولیسیه و کاملا تابلوعه از رای نیاوردن اسطوره محبوبش ناراحت ولی علی کریمی چقدر سابقه مدیریتی داره؟ از برنامه ریزی و بودجه سردرمیاره؟ لابی گری با AFC و فیفا بلده؟ سیاست داره؟ چی توی علی کریمی دیدید که میگید باید رای میاورد؟
    • حسين IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      چي تو اين استاد ديدي كه راي آورده؟؟
    • علی US ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      نیست این عزیزی خادم 30 سال رئیس فیفا بوده و سوابق طولانی و مشعشعی داره که فقط امثال تو ازش خبر دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی