نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ائتلاف عزیزی خادم و بهاروند در اوج/ ما هم با فساد در فوتبال مبارزه می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که اعتماد بین او و حیدر بهاروند اعتمادی متقابل است.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی خادم امروز به همراه حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شد و با مدیران و پرسنل سازمان لیگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این نشست حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ضمن خیر مقدم به عزیزی‌خادم و تبریک انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: عزیزی‌ خادم چهار سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و در هیئت مدیره باشگاه‌ها نیز حضور داشته‌ و با فوتبال کاملاً آشنایی دارد.

عزیزی‌ خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه گفت: باید از جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنم. چهار سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خدمت او بوده‌ام. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه با موضوع‌ها داشت و یک سال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبال کشور بوده است. به جز بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات، ایشان سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشتند که صبورانه و با تدبیر مسائل را مدیریت کرده‌اند. ایشان مدیری عمل‌گرا هستند. تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور است.

این هم ادمه حرف های عزیزی خادم؛ «من و جناب بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال را دارد و اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود پنج هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است. قطعاً نظارت خوبی انجام خواهیم داد و با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد. به هیچ عنوان فساد در فوتبال را برنمی‌تابیم و جناب بهاروند در این موضوع از بنده جلوتر و پیشروتر هستند. مسیر سختی برای رشد و توسعه فوتبال داریم. مدیران و پرسنل سازمان لیگ مورد اعتماد بنده هستند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی