نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ائتلاف عزیزی خادم و بهاروند در اوج/ ما هم با فساد در فوتبال مبارزه می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که اعتماد بین او و حیدر بهاروند اعتمادی متقابل است.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی خادم امروز به همراه حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شد و با مدیران و پرسنل سازمان لیگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این نشست حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ضمن خیر مقدم به عزیزی‌خادم و تبریک انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: عزیزی‌ خادم چهار سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و در هیئت مدیره باشگاه‌ها نیز حضور داشته‌ و با فوتبال کاملاً آشنایی دارد.

عزیزی‌ خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه گفت: باید از جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنم. چهار سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خدمت او بوده‌ام. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه با موضوع‌ها داشت و یک سال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبال کشور بوده است. به جز بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات، ایشان سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشتند که صبورانه و با تدبیر مسائل را مدیریت کرده‌اند. ایشان مدیری عمل‌گرا هستند. تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور است.

این هم ادمه حرف های عزیزی خادم؛ «من و جناب بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال را دارد و اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود پنج هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است. قطعاً نظارت خوبی انجام خواهیم داد و با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد. به هیچ عنوان فساد در فوتبال را برنمی‌تابیم و جناب بهاروند در این موضوع از بنده جلوتر و پیشروتر هستند. مسیر سختی برای رشد و توسعه فوتبال داریم. مدیران و پرسنل سازمان لیگ مورد اعتماد بنده هستند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی