پرسپولیس رقیب اصلی ما شده است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال سپاهان درگذشت سرمربی اسبق این تیم را اتفاقی تلخ و خارج از درک دانست و گفت: هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد.

خبرورزشی - علیرضا مرزبان پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگذشت زلاتکو کرانچار را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. ما تقریباً ۳ سال ‌و نیم با هم کار کردیم، در اسلوواکی و تیم ملی مونته‌نگرو با هم بودیم و وقتی امروز خبر درگذشت کرانچار به ما رسید، همه به شدت ناراحت شدیم. وقتی خبر به محرم رسید از شدت ناراحتی نشست و نمی‌توانست راه برود، رحمان و محمود هم بسیار غمگین بودند.

وی ادامه داد: ما کسی را از دست دادیم که سمبل محبت بود، در تیم همه به کرانچار علاقه داشتند و هیچ کس حتی بازیکنان ذخیره از دست او ناراحت نبودند، چون کرانچار صداقت بی‌نظیری داشت و خانواده فوق‌العاده خوبی دارد و درک اینکه کرانچار دیگر در بین ما نیست، سخت است، چون ما فقط یک مربی را از دست ندادیم. کرانچار در فوتبال ایران شخصیت بسیار خوبی داشت، روحیه قهرمانی داشت و می‌توانست بازیکنان جوان و خلاق را ارتقا دهد. کسی را از دست دادیم که انسانیت را درک می‌کرد و می‌توانست کنار بازیکنان زندگی کند. هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد.

مربی تیم سپاهان درباره پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این است که تا روز آخر جزو مدعیان باشیم و بر همین اساس خیلی مهم بود که بعد از ۲ بازی خوب مقابل ذوب‌آهن و استقلال، یک بار دیگر روی کیفیت‌مان مهر تأیید بزنیم. امروز ۳ امتیاز فوق‌العاده مهم گرفتیم و تیم در رقابت برای قهرمانی در کنار ۲ تیم دیگر باقی می‌ماند و این رقابت برای ما حساس و جالب است. می‌دانیم تعقیب کردن این هدف برای هواداران سپاهان خیلی سخت و البته خوشایند است و ما این وفاداری را داریم که تا روز آخر جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

مرزبان در پاسخ به اینکه در اوایل فصل استقلال را رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی دانسته بود و در این خصوص تغییر عقیده داده‌ است یا خیر، گفت: برای همه ما خیلی تعجب‌آور بود که استقلال دچار یک بحران درونی شود و نتایج خوبی نگیرد و از طرفی هم کسی انتظار این نتایج خوب را از پرسپولیس نداشت. باید به این تیم، کادرفنی و بازیکنانش تبریک بگوییم که توانستند از بحرانی که داشتند با قدرت بیرون بیایند و الان رقیب اصلی ما شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    چی میگی پدر جان از کی تاحالا برعکس شده شما رقیب ما هستید ..افتاد
  • محمود IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    و شما هم رقیب قابل احترام ما
    • 66666666666666666666666666666666666666666666 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      دوستان فقط حمایت حمایت از کادر فنی پرسپولیس نتیجه این میشه خوش باشین کریم باقری هست همه چی آرومه
  • پوکر IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    رقیب شما؟؟؟؟؟؟ مهندس ما اصلا شمارو حساب نمیکنیم اشتباه نکن رقیب شما قطعا استقلال بوده و هست اونم فقط واسه نایب قهرمانی!!! قهرمانی به پرسپولیس میاد و بس
    • امیرحسین IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      این استقلالیه دوستان سپاهانی
  • ابی از فلاح IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    پرسپولیس رقیب شما شده!!!؟ببخشید شما؟؟اخه تو ک ی ذره شناخته شدی بواسطه پرسپولیس،حداقل یاد بگیر از سر جوگیری حرف نزن.هرکی ندونه فکر میکنه تو تمام این 6 فصل گذشته شما یا قهرمان شدین یا تو کورس قهرمانی بودین.جوجه بهتره بهت بگم اون پنج فصل پیش هم اگه ناداوری و سوشای باب اسفنجی نبود پرسپولیس ی داغ 6 قهرمانی امسال به دلتون میزاشت.فهمیدین 6؟؟؟؟؟؟؟هم شله زردو 6 تایی کردیم هم کیسه ااسعودیو... برو خداشفات بده،برو نون بازوتو بخور...
  • محمدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    توهم زدی مرزبان توهم مثل استقلال جاده صاف کن پرسپولیس همچون پارسال هستی. بکش کنار بگذار باد بیاد....افتاد
  • جناب خان IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    شما همان دنبال آقای گلی باشید کافی بیشتراز این رودل می‌کنی.
  • صادی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    شما رقیبتون استقلاله واسه نایب قهرمانی
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    حالا خوبه زیره پرسپولیسی والا میگفتی اصلا رقیب نداریم!ازهمین حالا بدون رقیب کیسه هم نیستی چه برسه به اونی که بالا سرته!
  • شهرام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    آقای مرزبان تواصفهان ی گل به گل گهرزدي حالاشدي رقیب پرسپولیس یادت رفت پرسپولیس توسيرجان داشت 6تايش می کرد
  • من نه منم IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خخخخه ماالسد والاهلي رو حساب نمی کنیم اونوقت توی متوهم بابرديک صفر مقابل گل گهر تواصفهان رقیب پرسپولیس بزرگ شدی
  • حامد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    یه نیم فصل طول کشید که بفهمه تولیگ چه خبره دادا ما با احترام شمارو رقیب نمیدونیم درضمن جدول رونگاه کن و بعد حرف بزن ببین کی رقیب کی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی