محمود فکری هم مثل بقیه رفت/ اعضای هیئت مدیره چه زمانی اخراج می‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این فاجعه بزرگ در عالم مربیگری و انتخاب های بی حاصل چه زمانی دست از سر استقلال بر می دارد؟ از مدیران این باشگاه که در عالم بی هنری خود غوطه می خورند چه باید بگوییم؟

خبرورزشیآرتین زهرابی؛ اصلا خبرعجیبی نیست؛ محمود فکری هم در استقلال فرجام خوشی پیدا نکرد. این عاقبت به خیر نشدن روی نیمکت استقلال یک پروسه عادی است. برای محمود فکری همان ماجرایی تکرار شد که پیش از او علیرضا منصوریان تجربه اش کرد. بر منصوریان همان گذشت که وینفرد شفر تجربه اش کرد.

اگر استراماچونی را از سیاهه مربیان ناکام استقلال خط بزنیم، مشخص بود که فکری هم دچار همان سرنوشت قبلی ها می شد. بعید و بسیار دور از انتظار بود که استقلال با محمود فکری یا فکری با استقلال به جایی برسند اما گزینه فعلی این تیم یعنی فرهاد مجیدی هم چندان روی نیمکت این تیم ندرخشید. پس درد استقلال چیست؟ چرا این تیم تبدیل به بنگاه فرصت سوزی و آتش زدن سرمایه هایش شده است؟

سال ها قبل جواد زرینچه روی نیمکت استقلال سوخت. پس از او همین بلا سر صمد مرفاوی آمد. منصوریان، مجیدی و محمود فکری هم گزینه های بعدی بودند اما سوال این است؛ بازی اسم و فامیل روی نیمکت استقلال تا کجا دوام خواهد داشت؟

این فاجعه بزرگ در عالم مربیگری و انتخاب های بی حاصل چه زمانی دست از سر استقلال بر می دارد؟ از مدیران این باشگاه که در عالم بی هنری خود غوطه می خورند چه باید بگوییم؟

تصمیم سازانی در اندازه های خلیل زاده و مددی و دیگران که هیچ علاقه ای نداریم درباره شان بیش از این بحث کنیم چه کنند؛ لابد مربی بعدی را انتخاب کنند، بعد پای هیچ کدام از انتخاب هایشان نمانند؟ این هیئت مدیره را چه کسی باید عزل کند؟ قبل از محمود فکری باید همه آنها از سمت خود برکنار می شدند؟

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شنبه هاي شيري IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    اعضا هيئت مديره و مدير عامل كارمندان وزارت ورزش هستن و اتفاقا دارن وظيفشون رو به درستي انجام ميدن.پس اونا ميمونن هميشه.
    • حامد IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      وقتی شمای هوادار به مربی زمان نمیدی و فشار میاری که حیا کن رها کن مدیرعامل وغیره چیکاره هستن آخه
  • حمید(تاج صغیر،تیم دوپینگ ایران) IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    مشکل خود تیمه این تیم شاهی هست مورد نفرین مردمه بهتره این باشگاه منحل بشه
    • شنبه هاي شيري IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      به كوري چشم دشمنامون همونطور كه بزرگتراتون نتونستن زمين بزنن شما هم نميتونين.شما بدو دنبال اون ستاره اي كه دو بار تشنه تا لب چشمش رفتي تا بعد
  • nnn IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    وزیر ک گل نمیزنه.........خیلی مفهوم درش وجود داره.وقتی یه مربی میتونه هیات مدیره یه تیمو عوض کنه ولی هزاران نفر دیگ نمیتونن......سوگلی های حکومت میتونن ولی.....
  • من IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    مکتب حقیر باشه همین میشه دیگه الان دوباره فرناز میاد اخر فصل که هیچی نشدن باز میگن وزیر ...
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    تکرار مکررات..و این داستان همچنان ادامه دارد..اسطوره سوزی به سبک وزارت ورزش..عاملان بدبختی های استقلال هیچ وقت اخراج نمیشن‌‌ و همچنان با قدرت تا پایان دولت تدبیر و امید میتازند و تاوانش را اسطوره هایی که یه زمانی اسم و رسم داشتن میدهند..
  • محمد کریمی IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    آنچنان کز صفر گردد رتبه ی اعداد بیش/رتبه ی این ناکسان از هیچ بالا رفته است/متاسفانه درد استقلال بی‌لیاقتی مدیران آن است با این تفکری که وزارت ورزش دراین چند سال برای این باشگاه مردمی درپیش گرفته است هواداران این تیم همه روزه باید شاهددود شدن سرمایه های خود که به آنها اشاره کردید باشندوقتی که خواست واراده هواداران به عنوان متولیان واقعی تیم ذره ای در تصمیم‌گیری ها لحاظ نمی‌شود ودراین سالهای اخیر علی رغم اینکه به شیوه‌های مختلف درد خود را فریاد زده اند اما وزارت ورزش ودر رأس آنها جناب سلطانی فر چشم و گوش خود رابر امیال فروکوفته دوستداران استقلال بسته است وهمچون یک نامادری سنگدل به این تیم نگریسته است باری همواره تمام تمرکز ایشان برتیم سوگلی خود وفرزندش بوده است گذشته ازتبعیض درتزریق منابع مالی، وقتی مرحوم کاشانی دار فانی را وداع گفتند کمتراز بیست و چهار ساعت جایگزین آن مشخص شدسرمربی تیم اعتراض می‌کند و به وزارتخانه اولتیماتوم می‌دهد وقبل از اتمام زمان اولتیماتوم رئیس هیئت مدیره برکناروجناب صدری باسی و پنج میلیارد تومان وارد می‌شود اگراینها نامش تبعیض نیست پس چه نامی میتوان بر آن گذاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی