نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آقای عزیزی‌خادم! اگر رأی شما کریمی بود، به نفع او کنار می‌کشیدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی‌خادم در برنامه فوتبال برتر شعارهای قشنگی داد که اگر بتواند به آنها عمل کند، واقعاً خوشحال خواهیم شد.

خبرورزشی - در میان شعارها او از این گفت که با فساد مبارزه می‌کند، پول می‌آورد، تجهیزات VAR می‌خرد، اوضاع معیشتی داوران را بهبود می‌بخشد و به تیم ملی به طور کامل می‌رسد اما در میان تمام شعارها یکی بود که نتوانستیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم. او گفت اگر من حق رأی داشتم با افتخار به علی کریمی رأی می‌دادم. این یک شو بزرگ است. آقای رئیس شما قول داده بودید با مردم صادق باشید. لطفاً از همین روز اول با مردم صادقانه رفتار کنید. اگر این حرف دل‌تان بود که با افتخار به علی کریمی رأی بدهید، تمام آرای خود را به سبد کریمی می‌ریختید تا مجمع فوتبال ایران این‌گونه به صورت فوتبال تیغ نکشد. اگر رأی شما علی کریمی بود، به دوستان‌تان که وفادارانه به شما، خانم موسوی و آقای افشاریان رأی دادند، می‌فرمودید به جای عزیزی خادم، بنویسند علی کریمی. 

در این زمینه بخوانید:

علی کریمی، نیما نکیسا، بهنام ابوالقاسم‌پور و ابراهیم شکوری عناصر ناب فوتبال ما بودند که برای ورود به دایره تصمیم‌گیری فوتبال با دیواری بلند به نام مجمع روبه‌رو شدند و اعضای مجمع که باید به فوتبال رأی می‌دادند، با افتخار به شما و دوستان‌تان رأی دادند. کاش به آنها می‌فرمودید که نظر شما چیست. کاش به آنها می‌گفتید دل‌تان برای اهالی فوتبال می‌تپد و آنها را دوست دارید تا اعضای مجمع، این‌گونه اسطوره‌های محبوب ما را تحقیر نکنند. کاش در گوشی به علی کریمی می‌فرمودید که همه آرای مجمع باید طبق یک توافق دلی، در سبد شما ریخته شود تا کریمی پیش از شروع انتخابات، سالن را ترک کند. آقای عزیزی‌خادم این حرف بعد از آنکه ۴۹ رأی شما به ۹ رأی علی کریمی کنایه زد، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آن روز در مجمع علی کریمی با آن ۹ را نشکست. این فوتبال ما بود که شکست تا مشخص شود این فوتبال هیچ روزنه‌ای برای ورود صاحبانش باز نمی‌کند. البته فوتبالی که بازیکنان و عناصر فعلی‌اش به اسطوره‌های سابقش رحم نمی‌کنند، باید هم توسط دیگران اداره شود. 

آقای رئیس، کاش دوشنبه‌شب در برنامه فوتبال برتر، هر پاسخی می‌دادید جز اینکه فرمودید. قرار ما از روز اول، صداقت بود. این را فقط نوشتیم که بگوییم قرارمان یادمان نرفته است.

در این زمینه ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    رئیس فدراسیون خودشو کوچیک کرد ک گفت رای من کریمیه وبی احترامی ب اینهمه رای ک بهش دادن.دلیلی ندارهذاینو بگی.مگه کریمی کیه .یه فوتبالیسته.قرار نیست هرکسی فوتبالش عالی باشه مدیریتش هم عالی.
  • استقلا لم ارزوست IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    رییس فدراسیون باید قاطع باشه.وقتی میبینی همه بهت اعتماد میکنند چه دلیلی داره بگی کریمی انتخاب من بوده.وقتی توخودتو کمترازاون برا فدراسیون میبینی پس چرا بنفعش نرفتی کنار.واقعا که اینجورمیخای رئیسی کنی.
  • حمید علوی CA ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    اینو که بنده پریروز گفتم. خبر ورزشی شما یه مطلب جدید بگو! یا اگه نویسنده ای نداری که خودشون بگن و کارشون شده از رو دست دیگران نوشتن، ما حاضریم براتون بنویسیم. (این که : جناب عزیزی شما اگه واقعا رأیت به کریمی بود چرا به نفعش کنار نکشیدی ، رو پریروز بنده زیر مطلب مربوطه عرض کردم. و این چندمین باره میبینم از مطالبی که مردم در ستون نظرات مینویسن، نویسنده های ورزشی برای خودشون مقاله در میارن)
  • سروش IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    علی کریمی، نیما نکیسا، بهنام ابوالقاسم‌پور و ابراهیم شکوری عناصر ناب فوتبال ما بودند به گمان من این نظر شخصی نویسنده است و دلیلی وجود ندارد که نظر شخصی نویسنده با نظر اعضای مجمع تطبیق داشته باشد پس بهتره این عناصر ناب به جای بهانه آوردن و بازی در رسانه ها به دانش افزایی فکر کنند و به این سوال پاسخ منصفانه پاسخ دهند که چه کمبود هایی باعث شد که این عناصر ناب مورد توجه مجمع قرار نگرفتند
  • صن صن IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    واقعا جای تاسف دارد . عزیزی خادم رو طرفدارنیستیم . ولی خدایی جای تاسف هست آخه علی کریمی رو رسانه ها طبق کدام برنامه مدیریتی و اقتصادی و یا کدام شخصیت کاریزماتیکش اینقد الکی بازیچه کردند و بوق . واقعا قشر روشنفکری و حمایت های سنتی وناشیانه وغیر منطقی رسانه ها رو در حمایت کور کورانه کجای دل باید گذاشت آخه .اگر عزیزی خادم ایرادی دارد درست اما اینکه بخوایم فرضا آقای کریمی که فقط مهارت ورزشی دارد رو بخوایم صرفا با شعار مبارزه با فسادش برای مدیریت چنان فدراسیون عظیمی تایید کنیم وااسفا؟!!یعنی الان خدادادوهمه هر فوتبالیست پس هم بگن رئیس میخوام بش باید بگیم باشه؟؟کجادارین میرین روشنفکرا؟!!کریمی که زود رنج و کم حوصله و حتی یه جمع 4نفره رونداره جز بازی هیچی براش مهم نیس بنظر برامدیت فوتبال حقش بود چراخب؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی