اولین واکنش فرهاد مجیدی به حضور دوباره روی نیمکت استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی با عقد قراردادی دو سال و نیمه برای سومین بار سرمربی استقلال شد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در حالی استقلال رادر دست می‌گیرد که بسیاری از نفراتش در همین تیم شاگرد خود او بودند.

او در اولین واکنش به حضورش در استقلال گفت: خوشحالم که به خانه خودم برگشتم و از امروز تمام تلاشم را برای سربلندی استقلال انجام می دهم. من اعتقاد دارم استقلال پرمهره ترین تیم ایران است. بازیکنان بسیار خوبی داریم که تشنه موفقیت در دور برگشت لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فرهاد مجیدی اضافه کرد: ما می‌خواهیم کار نیمه تمام خود را در آسیا کامل کنیم و در این راه از دستیاران بسیار خوبی هم بهره می برم. کسانی که به خاطر من و استقلال زمان زیادی برای موفقیت تیم می گذارند. البته باید از آقای مددی و اعضای هیئت مدیره و هواداران استقلال که همواره مرا مورد حمایت خود قرار دادند، تشکر کنم.

 فرهاد مجیدی از امروز در تمرینات استقلال حاضر می‌شود تا شخصاً برای بازی با فولاد خوزستان تیمش را تمرین بدهد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیون IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    مرسی شاه فرهاد. به امید موفقیتت به لطف خدا.
    • علی-1 IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      باز هم مثل سال های گذشته می بینیم چطور دارند در لیگ برتر مهندسی می کنند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شود. وقتی در لیگ پارسال، استراماچونی توانست نتایج بسیار خوبی با استقلال بگیرد بعد از 9 برد پیاپی و پرگل، تصمیم گرفته شد این مربی بزرگ را کله پا کنند و بعد از کله پا کردن این مربی هوشنمند و بزرگ، سریعا قانون منع جذب مربی خارجی را گذاشتند تا استراماچونی به هیچ صورت نتواند برگردد. در همین موقع بود که استقلال در اوج، بدون استراماچونی و بدون مربی 5 امتیاز بسیار حساس را از دست داد. بعد فرهاد مجیدی را آوردند تا استقلال نتواند نتیجه بگیرد چون فکر می کردند فرهاد مربی نیست. تا فرهاد مجیدی بتواند تیم را سر و سامان دهد باز هم استقلال امتیازات دیگری را از دست داد و در نهایت در لیگ دوم شد.
    • علی-2 IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      اما وقتی دیدند که فرهاد مجیدی استقلال را در لیگ دوم کرد و سپاهان را در دو بازی شکست داد به این نتیجه رسیدند که هر طوری شده باید فرهاد مجیدی را هم کله پا کنند. سریعا به احمد سعادتمند دستور داده شد به ایتالیا برود و اعلام کند که قرار است استراماچونی را به ایران بیاورد و فرهاد مجیدی را اخراج کند در حالی که خود آن ها قانون منع جذب مربی خارجی را گذاشته بودند و می دانستند این امر ممکن نیست اما احمد سعادتمند اعلام کرد با چراغ سبز مسعود سلطانی فر به این سفر رفته است آن هم درست قبل از مهمترین بای های استقلال در جام حذفی. فرهاد مجیدی هم که جایگاه خودش را متزلزل می دید در نهایت تصمیم گرفت از استقلال برود و این را زودتر اعلام کرد و با این اینکار تمرکز را از فرهاد مجیدی گرفتند. در نهایت با گرفتن تمرکز فرهاد مجیدی و نابود کردن روحیه تیمی استقلال قهرمانی جام حذفی را از این تیم گرفتند.
    • علی-3 IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      بعد از اینکه فرهاد مجیدی را بیرون کردند استقلال را بدون سرمربی و بدون جذب بازیکن جدید و بدون تقویت تیم، راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کردند تا استقلال ببازد در حالی که پرسپولیس با سرمربی و با جذب 7 بازیکن جدید راهی این مسابقات کردند. موقعی که فرهاد مجیدی اخراج شد امیر قلعه نوعی که سیستم 3 5 2 تخصص این سرمربی بود و با همین سیستم 5 بار قهرمان ایران شده بود بیکار بود و می توانستند این مرب را بیاورند اما آن را نیاوردند و شفر هم اعلام کرد حاضر است به عشق هواداران استقلال، سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شود ولی به طور 100 درصد رایگان. حتی رایگان هم نمی خواستند شفر سرمربی استقلال شود چون از توانایی های این مربی بزرگ آلمانی مطلع بودند. مطمئنا شفر و استراماچونی نباید در استقلال می بودند چون خطر بزرگی برای مهندسین لیگ برتر به شما می رفتند.
    • علی-4 IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      بعد از آن احمد سعادتمند گفت می خواهد محمود فکری را بیاورد که همه هواداران استقلال گفتند ما محمود فکری را نمی خواهیم و محمود فکری درست است یک استقلالی با غیرت است اما مربی بزرگی نیست. بعدا احمد سعادتمند را برکنار کردند و احمد مددی را گذاشتند و همگان با کمال تعجب دیدند که احمد مددی رفت و محمود فکری را سرمربی استقلال کرد. دقیقا کاری که احمد سعادتمند دستور گرفته بود انجام دهد توسط احمد مددی اجرا شد. محمود فکری درست همان کسی بود که وزارت به دنبالش بود. کسی که یک استقلال با غیرت بود و سال ها در استقلال کار کرده بود اما مربی بزرگی نبود و نقشه این ها این بود محمود فکری را بگذارند تا استقلال نتیجه نگیرد و بعد از نتیجه نگرفتن اعلام کنند که ما مقصر نیستیم چون یک استقلالی با غیرت و کاپیتان خود شما استقلالی ها را در تیم قرار دادیم به اضافه دستیارانش و اگر تیم نتیجه نگرفت تقصیر خود استقلالی هاست و به ما مربوط نیست. همه ایران هم دیدند که تیم محمود فکری نه تاکتیک داشت و نه برنامه. یک تیم سردرگم و بی هدف. در این تیم دیگر نشانی از دیاباته و قایدی و ارسلان مطهری فصل پیش نبود.
    • علی-5 IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      باز هم در نیم فصل که اختلاف استقلال و پرسپولیس هنوز 6 امتیاز نبود و فرصت بیشتر از 10 روزه ای وجود داشت هواداران استقلال یک صدا فریاد زدند لطفا فرهاد مجیدی را جایگزین فکری کنید اما هیئت مدیره استقلال و مدیر عامل این تیم، دستور گرفته بودند از این فرصت استفاده نکنند و گفتند به محمود فکری مهلت می دهیم و در نهایت مهلت آن ها این شد که استقلال در یک بازی حساس 2 امتیاز دیگر را هم از دست بدهد تا فاصله با پرسپولیس 6 امتیاز شود. حالا دو روز مانده به بازی استقلال تازه فرهاد مجیدی را سرمربی استقلال کردند و تا استقلال بخواهد به روز های اوجش برگردد امتیازات زیادی را از دست می دهد و همچنان که پرسپولیس دارد با ثبات در طی این سال ها و این فصل و بدون دغدغه پیش می رود همچنان بی ثبات سازی در استقلال ادامه دارد تا با عدم ثبات، نگذارند استقلال قهرمان لیگ برتر شود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400: 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 11 امتیاز مهندسی شده فقط در نیم فصل اول به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و اگر این 11 امتیاز هدیه داده نمی شد در پایان نیم فصل اول پرسپولیس با 19 امتیاز از 15 بازی در رده دهم جدول بود. ولی ببینید با مهندسی کردن نتایج پرسپولیس رو از رتبه دهم جدول به رتبه اول جدول انتقال دادند و این تیم رو قهرمان نیم فصل کردند.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      البته این فقط امتیازات پرسپولیسی هاست چون در ازای بدست آوردن این امتیازات مهندسی شده امتیازهای دیگر تیم ها خورده شد. مثلا استقلال در دربی یک امتیاز گرفت ولی اگه پنالتی گرفته می شد 3 امتیاز می گرفت و الان استقلال 29 امتیازی بود. در مجموع تا هفته چهاردهم 6 پنالتی استقلال توسط داوران گرفته نشد. پرسپولیسی ها فصل پیش می گفتن ما 10 امتیاز جلوتریم پس ما قهرمانیم ولی تا اینجای فصل می بینیم 10 امتیاز مهندسی شده بهشون دادن. اگه امتیازات مهندسی شده پرسپولیس از این تیم کم بشه، این تیم با 17 امتیاز در رتبه 13 لیگ قرار می گیره نه اینکه الان صدر جدول باشه. همینجوری می شه که این تیم رو قهرمان می کنن. صدر جدولشون هم جعلی و مهندسی شده است.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    ببینید خود مجیدی هم گفت استقلال پر مهره ترین تیم ایرانه پس نیاین چرت بگین وزیر پرسپولیسیه کلی مهاجم و هافبک و... دارین میلیچ هم که فقط با فکری مشکل داشت مجیدی هم که انتخاب شما بود گذاشتن ولی آخر فصل بازهم فریاد وا اسفا وزیر پرسپولیسی سر میدین و جدیدا هم همش میرید جلوی مجلس!!!؛ البته که می دونم آخرش بازم نتیجه نمی گیرید و دوباره همون قضایا
  • سیدرضا IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    تبریک میگم به استقلالیهای نازنین و دریادل بابت بازگشت کاپیتان فرهاد بعنوان نفر اول روی نیمکت ما . حاج محمودم که دیگه سنگ تموم گذاشت تو خجالت دادن بازیکنهای پولکی که اینروزها تا دلتون بخواد در باشگاههای ما دیده میشن ، یه بازیکن در ابتدای درخشش و راه فوتبالیش میادو با سواستفاده از وضعیت مالی بدی که اقتصاد ما زیر فشار حداکثری ، غیرانسانی و ناجوانمردانه بهش دچار شده ،بخاطر یک یا دوروز تاخیر در پرداخت مطالباتش فسخ میکنه که هیچ کل قرار دادشم میگیره و بعد از ترنسفر به تیمای عربی یک ریال هم بابت رضایتنامش به باشگاه نمیده و بعداز اخرااج هم با سلامو صلوات برش میگردونن، اونوقت سرمربی با اخلاق و متعصب ما اندازه ی همین شانزده هفته پولشو میگیره و استعفا میده ، متاسفانه همون هفته های ابتدایی با روشی بدور از هرگونه اصول اخلاقی و مردانگی ، از یک اصطلاح رایج در گفتمان مازنی که معادل حرفی رکیک در ادبیات فارسی هست با ابروی این فرد بازی میکنن
  • اتحاد ، صببوری و حمایت از فرهاد IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    دوستان استقلالی توجه کنید..!! فقط اتحاد.... اتحاد....اتحاد.....و حمایت از فرهاد مجیدی ...فقط مراقب مافیای رسانه های لنگ باشید..تو این چند سال بیشترین ضربه ای که باشگاه خورده از ایجاد تفرقه واختلاف و عدم اتحاد هواداران بوده که رسانه های لنگی علیه استقلالی ها درست کردن و بعد با خیال راحت رقبا رو کنار میگذارن !!...دوستان توجه کنید ۸۰ درصد موفقیت تیم فقط اتحاد وهمدلی و دوری از حاشیه است.
  • سیروس IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    فکریو خراب کرد که خودش سرمربی بش وجهه فکریو خراب کردی دیگه کی بهش تیم میده
  • محس IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    تو بعد از دو تا باخت قهر نکن آسیا پیشکش
  • مرتضی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    ایول چه ادبیات فاخری!!!!! کمینه ترین ویژگی فرهادخان اینه که پرستیژ و ادبیات درستی داره
  • MGH IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    چی شد که رفت؟ چی شد که برگشت؟ کسی میدونه داستان این همه شل کن سفت کن چیه؟
    • آبی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      از بابا بپرس بابا مسعود کاملا برات توضیح میده
  • امیرحسین IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    پرمهره‌ترین تیم ایران، در راستای تضعیف رقبا و خالی کردن لیگ از ستاره بیخیال نشده و با قراردادهای نجومی، به دنبال جذب قاسمی‌نژاد و پاکدل هست!!
  • علیرضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    من موندم 10 بار فرهاد زمان مربیگریش به نوعی رسوند که وزیرپرسپولیسی است و لیگ مهندسی به نفع پرسپولیس هست الان اوضاع که تغییر نکرده چرا برگشت؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی