نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اولین خرید مجیدی در استقلال/ مدافع جنجالی آبی‌پوش می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در خط دفاع مرادمند، دانشگر، یزدانی و عارف غلامی را در اختیار دارد اما مدافعان این تیم در این فصل موفق ظاهر نشدند.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی دیروز اعلام کرد به تمام بازیکنانی که در این فصل در این تیم حضور داشته‌اند نیاز دارد و لیست خروجی برای نیم فصل دوم ندارد. سرمربی استقلال اگرچه در جمع بازیکنان این تیم اعلام کرده استقلال این فصل تیم  پرمهره ای است که در هر پست دو بازیکن خوب در اختیار دارد اما شنیده می‌شود او به دنبال بازگرداندن مدافعی است که اعتقاد ویژه‌ای به آن دارد.

شاهین طاهرخانی مدافع سابق استقلال که ابتدای فصل به دلیل عدم اعتقاد فکری تصمیم  به جدایی از جمع آبی‌ها گرفت و راهی پیکان شد با بازگشت مجیدی در آستانه حضور دوباره در استقلال است.

طاهرخانی تا مرز یاغی شدن هم پیش رفت اما درنهایت رقم بالای درخواستی او باعث شد تا سرخ‌ها قید او را بزنند. هر چند او بعد از پیوستن به پیکان در شب آخر نقل و انتقالات در این تیم هم به بازی گرفته نشد.

با این همه مجیدی به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد. او در اولین دربی دوران مربیگری خود طاهرخانی را در ترکیب اصلی استقلال قرار داد و این بازیکن حتی در لیگ قهرمانان آسیا در زمان مجیدی به میدان رفت.

باید دید ماجرای این مدافع جنجالی که در این فصل روزهای پرخبری صرفا به لحاظ حاشیه داشته به کجا خواهد انجامید. استقلال در خط دفاع مرادمند، دانشگر، یزدانی و عارف غلامی را در اختیار دارد اما مدافعان این تیم  در این فصل موفق ظاهر نشدند تا حالا خبر بازگشت طاهرخانی شنیده شود.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اميرو IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    باز شروع شد.تصميمات اشتباه وخام.بزرگتر از اينم خط دفاع و درست نكردن ،بعد اين كه تو يه بازي اسيايي اومد و پنالتي داد جلوي عراق.استقلال و جمع كنه
  • فرانک دختر آبی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    تا وقتی تیم استقلال پاتوق یه مشت بازیکن بنجل و پول پرست باشه وضع همینه اول فصل فریاد زدن که این عارف غلامی سفآرشی وزارت هیچ گوش نداد اعلان هم دارین کیفیش رو میبینید هر سوی بده بازم فیکسه
  • مددی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    بابا فکری آمد یه مشت سفآرشی آورد مثل غلامی و یزدانی مجیدی هم که ثابت کرده باید چندتا سفآرشی خودش رو بیاره این استقلال گناه داره پیراهنش مقدسه در ده سال هرچی بازیکن بنجل در جهان هست باید بیاد استقلال
  • فری عشقی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    دوستان استقلالی بدتون میاد ولی تیمی که اینقد کوچیک شده که و وریا چچکوارا میشه کاپیتان با دوفصل بازی کردن این بی احترامی ها که میبینید هر هفته انجام میده و حتی پیراهن و بازوبند استقلال رو پرت میکنه فقط برای این که چهارده ملیارد بگه از استقلال اون تیم شکست خور دست
    • آخرای پاپا US ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      وریا هرچه باشه اهل تملق و چاپلوسی و نوشته سیاسی بالابردن مثل بازیکنهای رقیب نیست
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    مجیدی همیشه وسط کار اس اس را رها کرده و حرکاتش بیشتر نمایشی هست تا کارشناسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی