۲ عکس متفاوت از بازی پرسپولیس؛ وضعیت ترابی را ببینید/ هواداران بدون ماسک روی پشت‌بام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران نفت آبادان از روی پشت بام‌ها بازی مقابل پرسپولیس را تماشا کردند.

خبرورزشی -  در حالی که بازی نفت آبادان و پرسپولیس بدون حضور هواداران برگزار شد، برخی از تماشاگران آبادانی از روی پشت بام‌ها و با رعایت ضعیف پروتکل‌های بهداشتی و با در دست داشتن پرچم برزیل این مسابقه را تماشا کردند.

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس هم به دلیل اینکه نتوانست مجوز بازی مقابل نفت را دریافت کند، از روی سکوها نظاره‌گر این بازی بود.

عکس| ۲ زاویه متفاوت از تماشای بازی پرسپولیس/ ترابی روی سکو و هواداران روی پشت‌بام!

عکس| ۲ زاویه متفاوت از تماشای بازی پرسپولیس/ ترابی روی سکو و هواداران روی پشت‌بام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس عشق IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    دوستان عزیز اولا اگر به سلامتی خودتون اهمیت نمی دهید به فکر مردم و خانواده هاشون باشید که اینقدر هر روز دارن خبر فوت عزیزانشون رو میشنوند و عزادار میشوند ، انشالله که خودتون این بیماری رو نداشته باشید و صحیح و سالم باشید ولی اگه ناقل باشید وانتقال بدین به جوان مردم چه کسی میخواهد جوابگو باشد ؟ آیا تیم محبوب شما حاضر به جوابگویی هست ؟ / ثانیا برای تشویق تیم محبوبتون راه های خیلی زیادی هست لازم نیست با بردن پرچم یه کشور دیگر حرکت هواداران تیم استقلال رو تقلید کنید که واقعا از یک دیدگاهی یه حرکت توهین آمیز و وطن فروشانه به حساب میاد که بنده اصلا کاری به این چیز هاش ندارم ، فقط هم این کامنت رو گذاشتم که خواهش کنم رعایت کنید تا این بیماری هم برطرف بشه ، ممنان :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی