لیست خرید مجیدی لو رفت/ قلم قرمز فرهاد روی نام دو بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه نقل و انتقالاتی آبی‌ها با آمدن مجیدی به استقلال کاملاً عوض شده است.

خبرورزشی - در حالی که محمود فکری پیش از برکناری از استقلال لیست بندبالایی از بازیکنان را به باشگاه ارائه کرده بود تا توسط مدیران این تیم در نیم فصل جذب شوند اما با آمدن فرهاد مجیدی سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه کاملا عوض شده است.

مجیدی که طی روزهای اخیر هواداران استقلال در انتظار لیست خرید او بودند دیروز اعلام کرد که به باشگاه گفته تنها به دنبال خرید امین قاسمی‌نژاد باشند. بازیکنی که گفته می‌شود ظرف یکی دو روز آینده آبی پوش خواهد شد.

در لیست استقلال تا پیش از حضور مجیدی چند بازیکن هنوز باقی مانده بودند از جمله حامد پاکدل و سعید واسعی که حالا به گفته مجیدی هر دو بازیکن از این لیست خط خورده‌اند. بنابراین فعلا در لیست مجیدی تنها یک گزینه وجود دارد که آن هم مهاجم شهر خودرو است. باید دید در صورتی که آبی‌ها موفق به جذب قاسمی‌نژاد نشوند سراغ کدام بازیکن خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    طوری نوشته قلم قرمز انگار اونا هم تو صف بودن. مجبور بوده بی خیال شه چون با باشگاههاشون قرارداد دارن
    • کیسه سوز IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      اون دو تا رو خریده بودن داداش
  • {....} IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    ای کاش فصل قبل مدیران خائن بجای این همه خرید به درد نخور پنجاه هزار دلار بیشتر میدادن و پاتوسی میاوردن‌ که ما وقتی بازیش میبینیم حرص نخوریم و تنها کمبود استقلال همین بازیساز هست
  • مانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    استقلال نیاز به یک هافبک بازیساز دارد استقلال مشکل پخش کردن توپ و کسی باشه در زمین که وظیفه اش پخش کردن توپ درست باشد مثل پاتوسی و ...... نیاز به مهاجم ندارد یکی نیست به مجیدی بگوید تووچهار مهاجم هدف داری اونها رو میخوای چکار کنی متاسفم برای باشگاه بزرگ استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی