توضیح پاشازاده درباره عجیب‌ترین اتفاق لیگ برتر/ خودم به داور گفتم ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ماشین‌سازی به شدت نسبت به شرایط تیمش و عدم تمرکز داور دیدار با ذوب واکنش نشان داد.

خبرورزشی - مهدی پاشازاده در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: برای این بازی زمان زیادی نداشتیم و بازیکنان هم از نظر بدنی خیلی عقب هستند. وقتی ۵-۴ روز یکبار بازی داریم و با اتوبوس از تهران به اصفهان آمدیم و زمان زیادی برای تمرین نداشتیم، چه می‌شود؟ تمام این عوامل موجب می‌شود تا کارمان سخت شود.

او ادامه داد: در لیگ دو هم شرایط به این شکل نیست و تیم‌ها با هواپیما به دیگر شهرها می‌روند، اما مشکلی که در ماشین‌سازی وجود دارد، این است که متاسفانه هیچ‌کسی به داد این تیم قدیمی در فوتبال ایران نمی‌رسد. ماشین‌سازی و شهر تبریز بازیکنان زیادی به فوتبال ایران داده است.

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: اصلا نمی‌خواهم به شهرخودرو توهین کنم، اما هفته قبل طوری راجع به شرایط این تیم صحبت شد که جالب توجه بود. واقعا آن تیم هم به اندازه ماشین‌سازی قدمت دارد؟ هیچ‌کسی نمی‌آید بگوید ما ۶-۵ بازیکن رده سنی امید را باز می‌دهیم. تازه دو نفر از آنها را هم در اختیار نداریم.

پاشازاده اضافه کرد: با دست خالی و جوانان بازی می‌کنیم، اشکالی ندارد. باخت برای من است ولی باید بتوانم حداقل امکانات را داشته باشم. متاسفانه امروز ۴ تعویض انجام دادیم و آنها به غیر از اینکه هماهنگ نبودند، یک بازیکن ما را اضافه به زمین فرستادند. ما درخواست تعویض را بین نیمه دادیم، اما داور در ابتدای نیمه دوم به بازیکن ما گفت داخل زمین برود.

او تصریح کرد: با اشتباهی که تیم داوری انجام داد، یک تعویض ما سوخت. تازه خود من گفتم ۱۲ نفر هستیم و بازی را متوقف کنید. این مسائل می‌شود عدم تمرکز داور.

بیشتر بخوانید: 

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: قبل از گل دومی که ما دریافت کردیم، بازیکن ما توپ را گرفته و هیچ حرکتی انجام نداده، اما داور خطا می‌گیرد. حتی اگر کارشناسان هم بگویند نمی‌پذیرم که آن صحنه خطا بود و در ذهن من نمی‌گنجد. بازیکن ما تکل زد و توپ هم ماند، اما داور همان صحنه را خطا گرفت و توپ گل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی