یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۱ |
۵
شکایت از وزیر ورزش به خاطر استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای شکایت از وزیر ورزش به دلیل عدم واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال هستند.

خبرورزشی - «ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استنکاف وزیر ورزش از واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: وزیر ورزش و جوانان مکلف بود تا شهریور سال ۹۸ تیم های استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بارها نسبت به استنکاف وزیر از قانون تذکر دادیم ادامه داد: منابع زیادی در حال حاضر صرف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌شود براساس قانون اساسی ورزش همگانی رایگان و تخصصی خصوصی باید در کشور وجود داشته باشد اما در کشور خلاف این قانون عمل می شود یعنی تمام بودجه ورزش صرف این دو تیم می شود پول های کلتن صرف مربی های خارجی می شود، آبرویمان در مجامع بین المللی می رود و قانون ورزش همگانی رایگان نیز اجرا نمی شود.

ابوترابی با اشاره به اینکه نمایندگان در پی اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی هستند گفت: از دیروز روند جمع آوری امضا برای ارجاع پرونده استنکاف وزیر از قانون به دادگاه آغاز شده است و در این خصوص در حال جمع آوری امضا هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    ورزش همگانی!!!!!!!!!!!!!! فوتبال!!!!!!!!!!!! خدایا توبه!!!!!!!! یادمه هست وزیر قبلی تا اخر رفت تا این دو تا تیم را بفروشد. نماینده گان اون زمان که در کمسیون ورزش بودند. اسم اش یادم نیست زمانی هیت مدیره استقلال حضور داشت. مانع فروش این تیم ها شد.!!!!! باور کنید دل کندن از این دو تیم برای مجلس و دولت محال هست. هیچوقت فروخته نخواهند شد. شهرت این تیم ها دولت را وسوسه می کند. فوتبال ایران دولتی بوده . می ماند. چطور پولی برای این دوتیم نیست. ولی سپاهان ذوب فولاد مس الومینیوم نفت بقیه دولتی ردیف بودجه دارند.!!!!!!!!!!انها جز ورزش همگانی نیستند.!!!!!!! برای همیشه دولت تیم داری نکند. مرگ یک بار شیون هم یک بار....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی