بلای دراماتیک در هند اشک طرفداران حریف پرسپولیس را درآورد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال گوا در دیدار نیمه نهایی سوپرلیگ هند، در ضربات پنالتی مغلوب بمبئی سیتی شد و از صعود به دیدار فینال بازماند.

خبرورزشی - یکی از دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ هند امروز برگزار شد که طی آن تیم فوتبال بمبئی سیتی در استادیوم خانگی خود بمبئی آرنا به مصاف گوا رفت که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گوا که برای رسیدن به دیدار فینال نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت، بارها به روی دروازه حریف حملاتی را خلق کرد که با سد محکمی به نام امریندر سینگ سنگربان هندی بمبئی سیتی مواجه شد و این سنگربان ۲۷ ساله نقش مهمی در ناکامی مدافع عنوان قهرمانی لیگ هند داشت.

با توجه به تساوی ۲ – ۲ دو تیم در دیدار رفت که در استادیوم خانگی گوا برگزار شد و با توجه به قوانین لیگ هند که گل زده در خانه حریف تأثیری در نتیجه ندارد، بازی به وقت های اضافی کشیده شد که در آنجا نیز گلی زده نشد تا ضربات پنالتی تیم برنده را تعیین کند.

پیش از اینکه کار دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود، در دقیقه ۱۲۰ سرمربی گوا در تصمیمی چالش برانگیز سنگربان خود را از بازی بیرون کشید و گلر دوم خود ناوین کومار را برای ضربات پنالتی به بازی فرستاد. در ضربات پنالتی و در حالیکه گوا دو ضربه نخست خود را از دست داده بود، دروازه بان تعویضی این تیم منجی گوا شد و دو ضربه پنالتی را مهار کرد.
در حالیکه دو تیم در ضربات پنالتی ۲ – ۲ مساوی بودند، گوا ضربه پنجم خود را نیز از دست داد و بمبئی درحالیکه می توانست با گل کردن پنالتی پنجم خود بازی را برنده شود، باز هم ناوین کومار سنگربان گوا یک پنالتی دیگر را مهار کرد تا بازی همچنان ادامه داشته باشد.

در نهایت ماراتن پنالتی های دو تیم تا ضربه نهم نیز به طول انجامید و سرانجام این بمبمئی سیتی بود که در ضربات پنالتی با حساب ۶ بر ۵ از سد گوا گذشت و راهی دیدار  فینال سوپرلیگ هند شد و حریف این تیم از میان تیم های موهان باگان و نورث ایست یونایتد مشخص شود.

تیم فوتبال گوا که در رقابت های لیگ قهرمانان با پرسپولیس در یک گروه قرار دارد، فصل گذشته عنوان قهرمانی سوپرلیگ هند را از آن خود کرد و این تیم علی رغم اینکه در ۱۵ دیدار متوالی خود در لیگ هند متحمل شکست نشده بود، نتوانست راهی دیدار فینال شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    گروه لنگگ گروه مرگه البته ادم از خنده میمیره.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.البته اینا که به بنگلادش باختن تو گروهییی ک محمدان بنگلادش دوم شد لنگ سوم شدد تازه هند از بنگلادش خیلی قوی تره پس بهتره یحیی تو بازی با گوا هممم عین لیگ دفاعی بازی کنه
  • محسن IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    تیم دهم هند .هند که خودش درجه ۴ شده تو آسیا .واقعا آقای رحمانی تو ای اف سی واسه پیروزی از الماس هم باارزش تره .
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    خرشانس ترین تیم جهان با اختلاف لنگ است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی