نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
توضیح مددی درباره لیست محرمانه فرهاد مجیدی/ وضعیت جدید جذب قاسمی‌نژاد/ سعی می‌کنیم پنجره باز شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان از جان و دل مقابل پیکان مایه گذاشتند و پیروز شدند.

خبرورزشی -احمد مددی در پایان دیدار تیم فوتبال استقلال با پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جام حذفی هر بازی‌اش به منزله فینال است. به بازیکنانمان گفتم که این مسابقات را از گام اول باید جدی بگیرند. استقلال در هر سه جام لیگ، حذفی و آسیا مدعی است و امروز هم بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند و این پیروزی مبارک هواداران باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این موضوع امروز مشخص شد. برای ما هم جای تعجب داشت و از فدراسیون پیگیری خواهیم کرد. لابی‌های سعودی در این خصوص تأثیرگذار بود. قطری‌ها هم نتوانستند میزبانی بگیرند.

وی در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: ما بابت بدهی به بودروف پنجره‌مان بسته است و سعی می‌کنیم باز شود.

مدیرعامل استقلال در رابطه با بازگشت میلیچ خاطر نشان کرد: شنبه به تهران تشریف می‌آورد. یکسری مذاکرات انجام داده‌ایم و مابقی در تهران ادامه می یابد.

مددی در خصوص جذب امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم شهرخودرو گفت: در حال مذاکره هستیم.

وی درباره جذب سه بازیکن از لیست فرهاد مجیدی عنوان کرد: بگذارد این موضوع محرمانه بماند.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    تازه میگه سعی میکنیم باز بشه!! واقعا اینو وزیر گذاشته واسه همچین روزایی
  • محسن DE ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    شتر در خواب بیند پنبه دانه. # سه تا جام
  • سروش IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    آقای مددی دست بردار ! لنگ 2 تا بازیکن چند میلیاردی خریده و دیروز برا تیمش بازی کرد و بیش از 30 میلیارد از بدهیاشو تسویه حساب کرده تو چند ماه گذشته ، اونوقت تو نتونستی چندر غاز طلب بودوروف رو بدی و یه قاسمی نژادو بگیری و همش حرف میزنی !! تو گماشته م.س هستی که مانع موفقیت استقلال بشی . یه روزی همتون رو از بابا مسعود تا فتحی و افتخاری و خلیل زاده و .... تو دادگاه میاریم و باید جوابگوی فجایج اسفبار مدیریتتون باشید ، تا اون روز همتون بتازید
  • سروش IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    تو این مملکت یه وزیر میتونه همه ورزشو به نابودی بکشه و کلی از قهرمانان و نوابغ ورزش تو شطرنج و جودو و تکواندو و کشتی و ... فراری بده و فوتبال رو به قهقرا ببره و فساد مالی عجیب و غریبی رو وارد ورزش ایران بکنه (مثل قرارداد ویلموتس و بودیمیر و...) و مجلس و تمام نهاد های نظارتی هم سکوت بکنن !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی