نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تکرار کابوس آبی‌ها این بار با حضور مجیدی/ نصف استقلال روی هوا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید با کسب هر نتیجه‌ای در لیگ بیستم مجیدی مورد حمایت هواداران این تیم برای فصل بعد هم قرار بگیرد. جایی که یک نگرانی بزرگ در انتظار مجیدی و باشگاه استقلال است.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها این بار با هزار امید و آرزو به استقلال بازگشته است. بازگشتی که برای او چاره‌ای به جز کسب افتخار نمی‌گذارد. استقلال این روزها تیمی پرمهره است که مجیدی هم بارها به آن اشاره کرده است اما خطری بزرگ تیم مجیدی را تهدید می‌کند.  اوکه نیم فصل دوم هدایت استقلال را بر عهده گرفته هنوز هم می‌تواند از استقلال یک مدعی قهرمانی در لیگ بسازد اما شاید با کسب هر نتیجه‌ای در لیگ بیستم مجیدی مورد حمایت هواداران این تیم برای فصل بعد هم قرار بگیرد. جایی که یک نگرانی بزرگ در انتظار مجیدی و باشگاه استقلال است.

قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد. این یعنی تقریبا خطر جدایی ۵۰ درصد تیم. ماجرایی که البته در سال‌های گذشته هم برای آبی‌ها اتفاق افتاد. به این ۱۰ بازیکن، بازیکنانی مثل مهدی قائدی و ... را که حق فسخ هم دارند اضافه کنید تا وضعیت بحرانی آبی‌ها در پایان فصل مشخص شود.

در لیست فعلی استقلال، حسین حسینی، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، فرشید باقری، آرش رضاوند، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و داریوش رضاییان تا پایان فصل قرارداد دارند. اتفاقی که از همین حالا باعث نگرانی مدیران استقلال شده است. فراموش نکنید آبی‌ها هر سال در نقل و انتقالات تابستانی چند جدایی ناگهانی را تجربه می‌کنند. مجیدی دو بار فصل را با استقلال با جدایی به پایان رسانده و نقل و انتقالات تابستانی حضور نداشته اما امسال چالش اصلی او حفظ ستاره‌های آبی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    خاک بر سر آن ستاره ای که اینها باشند به جز یکی دو نفرشان بقیه فقط تیم پر کنند و به درد لای جرز میخورند اگر چه من به شخصه آرزومندم که همه ی اینها تا سالها برای استقلال بازی کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی