نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
الفاظ رکیک؛ اتهام دروازه‌بان استقلال/ عزیزیان: ۴ شاهد دارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بانان سابق تیم استقلال گفت: کمیته اخلاق برای ثبت شکایت دو شاهد می‌خواهد اما من چهار نفر شاهد دارم که مظاهری به من توهین کرد.

خبرورزشی - سعید عزیزیان مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال برای شکایت از رشید مظاهری کوتاه نیامد. او امروز در مصاحبه‌ای گفت تا آخر ماجرای توهین به خود را دنبال می‌کنم.

*امروز به کمیته اخلاق رفتم و صحبت‌هایم را مطرح کردم. به من گفتند که شاهدان هم باید استشهاد را امضا کنند و بعد شکایت ثبت شود.

*قبل از بازی با مس رفسنجان مظاهری الفاظ رکیکی را علیه من به کار برد که من تا الان ندیده بودم. او این حرف‌ها را زد تا من برگردم سمت او، اما من با تجربه‌تر از این حرف‌ها هستم که این کار را کنم. من سابقه ۴۰ ساله در فوتبال دارم و می‌دانم باید صبر و تحمل داشته باشد. 

*مظاهری دایه پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی را دارد، وقتی او به مربی خودش بی‌احترامی می‌کند، چه تضمینی است که در خارج که تیم ملی بازی دارد این بی‌احترامی را تکرار نکند؟ آنجا دیگر این بی‌احترامی را به چشم کشور می‌بینند.

*درست نیست الان اسم بگویم، ولی چهار نفر شاهد دارم. در کمیته اخلاق به دو شاهد نیاز است،‌ ولی من چهار شاهد دارم که از آن‌ها امضا می‌گیرم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    لزومی به شاهد ندار ه از این مکتب خونه همچی بیرون میاد نمونه اش فحاشی به احمد نوراللهی فحاشی فکری در اهواز ، مظاهر
    • دامون ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      آقای عزیزیان اینکه رشید اگر به شما بی احترامی کرده که کار خیلی بدی کرده اگر اینکارو کرده باشه ولی توی این مدت شما با تکرار مکررات خودتون بدترین توهین هارو دارین به خودتون میکنین!! و بدتر از اون اینکه چطور اون موقع که رشید بهتون بی احترامی کرده بخاطر اینکه تیم از هم نپاشه فرمودین که اعلام نکردین!الان که خودتون تشریف بردین با این کارهاتون تیم از هم نمیپاشه یا مهم نیست از هم بپاشه براتون؟؟شما اگر یکم به حقوقی که از استقلال گرفتین احترام میزاشتین،حرمت خودتون هم حفظ میشد!شماها هیچ وقت دنبال موفقیت استقلال نبودین و نیستین و فقط وفقط خودتون مهم هستین والا توی این شرایط که رشید هم معذرت خواهی کرده بود ازتون،باز کردن این مسئله فقط حرمت و هویت خودتون رو از اینکه میخواین یه حاشیه واسه استقلال درست کنین، زیر سوال میبره و بس... یکم مرد باشین آقای عزیزیان...
  • Hamid IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    حقیقت بگواقای عزیزیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی