نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رکورد نباختن آبی‌ها ادامه دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

توماس توخل در 10 بازی ابتدایی‌اش به عنوان سرمربی چلسی بدون باخت بوده و می‌خواهد به رکورد مائوریتسیو ساری برسد.

خبرورزشی - چلسی این هفته با لیدزیونایتد اگرچه به تساوی دست پیدا کرد اما همچنان در لیگ برتر بدون شکست ماند. البته این بدون شکستی مربوط به عصر توماس توخل در این تیم است که سرمربی آلمانی موفق شده رکورد خوبی از خود به‌جا بگذارد. آمار مربیانی که در ابتدای هدایت تیم خود توانستند بدون شکست در لیگ برتر پیشروی کنند را در ادامه می‌خوانید که از قضا توخل هم یکی از آنهایی است که برای تاریخسازی آماده است. توخل با ۶ برد و ۴ تساوی توانسته تا اینجا تیمش را در ۱۰ مسابقه بدون شکست نگه دارد که در نوع خود کار بسیار بزرگی است. 

مائوریتسیو ساری

مرد ایتالیایی در صدر لیست مربیانی است که در شروع کار در لیگ برتر بهترین رکورد بدون شکست بودن را از خود به جا گذاشته‌اند. مائوریتسیو ساری سال ۲۰۱۹ بعد از کسب نتایج ضعیف چلسی همراه با آنتونیو کونته جایگزین هموطنش شد. شروع رؤیایی ساری با چلسی در لیگ برتر باورنکردنی بود. ۸ برد و ۴ تساوی مجموعاً ۱۲ بازی بدون شکست را برای ساری و تیمش به همراه داشت و او را در این بخش بی‌رقیب کرد. 

فرانک کلارک

جالب است قبل از سال ۲۰۱۹ این رکورد به سال ۱۹۹۵ برمی‌گشت. زمانی که فرانک کلارک هدایت ناتینگهام فارست را برعهده گرفت و در ۱۱ بازی ابتدایی تیمش را بدون شکست رهبری کرد. فرانک کلارک ۸ بازی را با برد پشت‌سر گذاشت و ۳ بازی را هم مساوی کرد تا رکوردش تا همین دو سال پیش دست‌نیافتنی باشد. 

لوئیس فلیپه اسکولاری

یک رکورد دیگر باز هم توسط سرمربی که نیمکت چلسی را در دست داشت. داستان به سال ۲۰۰۹ و حضور اسکولاری برزیلی در لندن برمی‌گردد. این مربی با سابقه که قهرمانی جام جهانی‌ را در سال ۲۰۰۲ در کارنامه داشت، موفق شد در همان ورود به چلسی ۶ برد و ۲ تساوی جمع کند تا ۸ بازی بدون شکست را تجربه کرده باشد. 

ژوزه مورینیو

آقای خاص درست شب قهرمانی با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا قراردادش با چلسی را امضا کرد و با آبراموویچ دست رفاقت داد. او چلسی رانیری را در شروع ۸ بازی بدون شکست نگه داشت و توانست مثل اسکولاری ۶ برد و ۲ تساوی در لیگ برتر به ثبت برساند. 

کنی دالگلیش

بلکبرن تیمی که امروز از سطح اول فوتبال انگلیس فاصله گرفته، در دهه ۹۰ در لیگ برتر سال‌های خوشی داشت. آنها سال ۱۹۹۳ کنی دالگلیش اسطوره لیورپولی‌ها را روی نیمکت خود گنجاندند تا شرایط را عوض کند. کنی هم در بدو ورود با ۵ برد و ۲ تساوی موفق شد رکورد ۷ بازی بدون شکست را برای بلکبرنی‌ها به ارمغان بیاورد. 

جان دیهان

قرار نیست همه رکوردهای شکست‌ناپذیر بودن با برد به همراه باشد. این را جان دیهان مربی نوریچ‌سیتی در سال ۱۹۹۴ به خوبی به کل دنیا ثابت کرد و سبک خودش را در تاریخ ثبت کرد. جان وقتی سکان هدایت نوریچ را عهده‌دار شد در ۷ مسابقه تیمش را بدون شکست نگه داشت. او بدون یک برد و با ۷ تساوی این رکورد را زد و بدون اینکه امتیازاتش دورقمی شود دست به یک کار بزرگ زد!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی