منچسترسیتی – مونشن‌گلادباخ؛ کره‌اسب‌سواری!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نظر نمی‌رسد کار سختی مقابل مونشن‌گلادباخ بحران‌زده داشته باشد.

خبرورزشی - رفت و آمد بین انگلیس و آلمان دشوار است و به همین دلیل دیدار برگشت منچسترسیتی و مونشن‌گلادباخ هم امشب در ورزشگاه پوشکاش آرنای بوداپست برگزار خواهد شد. سیتی بازی رفت را با دو گل برده و شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت.

منچسترسیتی؛ آغاز ماجراجویی
باخت مقابل منچستریونایتد فقط یک تلنگر برای شاگردان گواردیولا بود. منچسترسیتی همچنان راهش را می‌رود و بی‌شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم خواهد بود. از اول دسامبر به بعد به‌جز همان بازی دربی، همه بازی‌ها را برده‌اند و حتی تساوی هم در کارشان نبوده. سیتی حالا ماجراجویی جدیدی را آغاز خواهد کرد. حاشیه امنیت در لیگ برتر باعث شده دیگر نگران آن رقابت‌ها هم نباشند. آیا طلسم قهرمان نشده در لیگ قهرمانان این فصل شکسته خواهد شد؟ برای قضاوت خیلی زود است.

مونشن‌گلادباخ؛ بدترین روزها
اوضاع و احوال گلادباخ اصلاً خوب نیست. تیمی که پدیده فوتبال آلمان بوده و در لیگ قهرمانان اروپا هم باعث حذف اینتر شده، حالا دائم می‌بازد و به رده دهم جدول بوندس‌لیگا هم سقوط کرده. گلادباخ بیش از یک ماه و نیم است که در بوندس‌لیگا نبرده. نکته جالب این که مارکو رُز قرار است فصل بعد سرمربی دورتموند شود. حالا فصل آخر حضورش روی نیمکت کره‌اسب‌ها شرایط برایش خوب نیست. به نظر شما تیمی که ۴ بازی متوالی را در بوندس‌لیگا باخته می‌تواند آماده‌ترین منچسترسیتی را با بیش از ۲ گل شکست دهد و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود؟ خیلی بعید است.

آخرین جدال
دیدار رفت به میزبانی مونشن‌گلادباخ را منچسترسیتی ۲ بر صفر برد. سیلوا و ژسوس گل‌های سیتیزن‌ها را به ثمر رساندند.

آمار بازی
۷) منچسترسیتی ۷ مرتبه مقابل مونشن‌گلادباخ در مسابقات اروپایی قرار گرفته که ۴ برد داشته، یک بازی را باخته و ۳ بازی هم مساوی شده است.
۲۳) در ۲۳ دیدار قبلی منچسترسیتی مقابل آلمانی‌ها، این تیم ۱۴ برد داشته، ۷ بازی را باخته و در ۳ بازی به تساوی رسیده.
۱۶) سیتی در بازی رفت از دومین خط حمله خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان گل نخورد. گلادباخ با ۱۶ گل زده بعد از بایرن دومین خط حمله خوب را در اختیار داشت.
صفر) منچسترسیتی هنوز در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. چلسی و بایرن‌مونیخ در این رکورد شریک سیتی هستند.
۸) با ۸ امتیاز در ۶ بازی، مونشن‌گلادباخ کمترین امتیاز را بین تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشته.
۱) سیتیزن‌ها همچنان با تنها یک گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان را در اختیار دارند. ۶ بازی کامل و به طور دقیق ۶۱۶ دقیقه است که گل نخورده‌اند.

مصدومان و محرومان
منچسترسیتی با تمام قوا به مصاف گلادباخ هواهد رفت. رامی بن‌سبعینی و کریستوف کرامر مصدومان گلادباخ هستند ولی شاید آنها هم به جدال در انگلیس برسند.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچسترسیتی:
ادرسون، واکر، دیاس، لاپورت، زینچنکو، دبروینه، فرناندینیو، گوندوغان، محرز، استرلینگ و ژسوس
مونشن‌گلادباخ: سومر، لاینر، گینتر، الودی، ونت، زکریا، نویهاوس، هوفمن، اشتیندل، تورام و پلئا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی